Асфальтоукладач VÖGELE Super 1803-3i “взяв чергову висоту”

Огляди техніки Стaттi

4 Січ 2021, 12:05

eye-icon

14

comment-icon

0

Асфальтоукладач VÖGELE Super 1803-3i “взяв чергову висоту” в проекті реконструкції вертолітного майданчика в Тіролі.

Реконструкція вертолітного майданчика на висоті 2100 м над рівнем моря в австрійському Тіролі – це одне з найскладніших завдань, для вирішення яких був створений колісний асфальтоукладач SUPER 1803-3i.

Асфальтоукладач SUPER 1803-3i легко долає підйоми і спуски, забезпечує якісне укладання покриття на ділянках з круговим рухом, і може пройти весь шлях до будмайданчика своїм ходом.

Проект розширення вертолітного майданчика в містечку Хохгургль – найбільш високогірному гірськолижному курорті Австрії – розташованому на висоті 2150 м над рівнем моря, виявився не зовсім простим завданням навіть для дуже досвідченої бригади укладачів підрядної організації Swietelsky.

Вертолітний майданчик відноситься до пропускного пункту автомагістралі Timmelsjoch, що проходить через гірськолижний регіон Високі Альпи і зв’язує австрійську федеральну землю Тіроль і автономну область Трентіно-Альто-Адідже в Італії. Пропускний пункт розташований на найвищій ділянці автомобільної дороги на висоті 2474 м над рівнем моря. Ця панорамна ділянка дороги була занесена снігом і відкрита для проїзду лише кілька місяців на рік.

Колісний асфальтоукладач VÖGELE SUPER 1803-3i використовувався на будмайданчику в Хохгургль для розширення вертолітного майданчика і ангара.

Площу вертолітного майданчика і ангара було збільшено майже на дві третини – до 4100 кв. м.

Майданчик служить опорним пунктом для повітряно-транспортних і аварійно-рятувальних операцій, а також підривних робіт при проведенні операцій з примусового спуску лавин. Реконструкція вертолітного майданчика повинна забезпечити можливість зльоту і посадки одночасно чотирьох вертольотів.

На такій висоті розріджене повітря, рельєф місцевості створють певні складнощі. Машинам часто доводиться долати затяжні підйоми і спуски, виконуючи при цьому укладку покриття на ділянках дороги з крутими витками.

Колісний асфальтоукладач VÖGELE SUPER 1803-3i може переміщатися своїм ходом і розвивати при цьому швидкість до 20 км/год. Це означає, що машина зможе дістатися до будмайданчика в умовах, коли проїзд утруднений навіть для тягача з низкорамним причепом.

Колісне шасі також дає певні переваги, коли в ході укладання дорожнього покриття машину необхідно перемістити в початкове положення. При реалізації проекту в Тіролі, укладання покриття на кожній смузі проводилася тільки в одному напрямку, тому кожен раз доводилося повертати асфальтоукладач SUPER 1803-3i в початкове положення. Роботи з укладання покриття на цій ділянці були виконані швидше, ніж це було б можливо при використанні асфальтоукладача на гусеничному ходу.

Ще одна перевага колісного асфальтоукладача – це наявність опціонної функції Pivot Steer. Функція Pivot Steer – це гальмо управління для малого радіусу повороту по зовнішній колії. Активація цієї функції при максимальній величині кута повороту керма призведе до автоматичного пригальмуванню заднього колеса, що йде по внутрішній колії, за допомогою гідравліки. Це дозволяє зменшити радіус повороту по зовнішній колії до 3,5 м. Без функції Pivot Steer радіус повороту по зовнішній колії був би на 3 метри більше!

Конструкція покриття вертолітного майданчика дещо відрізняється від стандартної конструкції дорожнього одягу. Оскільки в таких конструкціях не враховуються, наприклад, дотичні зусилля, що виникають при гальмуванні коліс автомобіля, можна обійтися без сполучного шару. Як результат, верхній, захисний шар покриття укладається безпосередньо на шар основи. 

У ході виконання робіт асфальтоукладач SUPER 1803-3i, обладнаний розсувною телескопічною плитою AB 500 TV, забезпечив якісне трамбування і рівну поверхню. Плита AB 500 TV вирівнює і попередньо ущільнює шари покриття за допомогою трамбуючого бруса і трамбуючих планок. Два оператора трамбуючої плити з бригади Swietelsky підтримували товщину вручну: для шару основи – 10 см, а для верхнього шару – 4 см.

Робота у складних умовах 

Звичайно, при виконанні дорожньо-укладальних робіт в умовах місцевості з крутими підйомами та спусками, висока потужність важлива не менше, ніж маневреність машини. Проектувальники компанії VÖGELE створили такий концепт приводу, який робить найбільший асфальтоукладач ідеально підходящим для своєї області застосування, незалежно від кліматичних умов, в яких здійснюється його експлуатація. Це забезпечує дизельний двигун потужністю 129 кВт при частоті обертання 2000 об/хв. Однак, оскільки максимальна потужність звичайно потрібно не часто, передбачена функція ECO, що забезпечує більш екологічно чисту і економічну роботу.

Асфальтоукладач SUPER 1803-3i успішно поповнив лінійку асфальтоукладачів VÖGELE Premium Line, машин нового покоління Dash 3, оснащених сучасною системою управління ErgoPlus

Машини цієї лінійки пропонують користувачам переваги з точки зору охорони навколишнього середовища, економічності і ергономіки.
  • Наприклад, сучасна система VÖGELE EcoPlus передбачає цілий ряд функцій для істотного скорочення витрати пального і зниження рівня шуму.
  • Автоматичні функції AutoSet Plus, що забезпечують збереження вибраних станцій і переклад машини з робочого положення в транспортне, звільняють оператора машини від значного обсягу роботи.
Маневреність, характерна для колісних асфальтоукладачів, означає, що машина може відмінно впоратися зі своїми завданнями в будівельних проектах, в яких укладання дорожнього покриття виконується на складних ділянках, наприклад, на крутих поворотах, ділянках дороги з круговим рухом.

Чудова маневреність забезпечується завдяки тому, що ходова частина машини має на кожному задньому колесі автономний окремий гідравлічний привід з електронним управлінням, а також на двох передніх колесах, або опційно на всіх чотирьох передніх колесах для максимальної передачі потужності.

Передня підвіска добре амортизує поштовхи як в поперечному, так і в поздовжньому напрямках, гарантуючи безперервний контакт ведучих коліс з поверхнею. Конструкція ходової частини асфальтоукладача VÖGELE SUPER 1803-3i у поєднанні з електронним управлінням тяговим зусиллям і електронним блокуванням диференціалу забезпечує оптимальну силу зчеплення коліс з ґрунтом.

Робочі характеристики асфальтоукладача SUPER 1803-3i

Максимальна швидкість укладання – 200 тонн суміші на годину; максимальна ширина укладання – 8 метрів.

▪ Передні колеса шасі мають незалежну підвіску. Провідними є два передніх колеса. Як опція пропонується машина з чотирма провідними передніми колесами (колісна формула 6×4 або 6×6).

▪ Функція Pivot Steer дозволяє зменшити радіус повороту по зовнішній колії з 6,5 метрів до 3,5 метрів.

▪ Набір функцій VÖGELE EcoPlus, дозволяє істотно скоротити витрату пального і знизити рівень шуму.

▪ Транспортна ширина машини становить 2,55 м.

▪ Система збереження вибраних станцій і переведення машини з робочого положення в транспортне AutoSet Plus забезпечує зручність і безпеку переміщення машини по будівельному майданчику, а також збереження індивідуальних програм з укладання покриття.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Liebherr анонсувала новий 150-тонний автокран із 66-метровою телескопічною стрілою

Liebherr анонсувала новий 150-тонний автокран із 66-метровою телескопічною стрілою

Довжина телескопічної стріли нового крана на 10% більше довжини стріли в попередньої моделі, вона здатна піднімати в середньому на 15% важчі вантажі як з максимальним, так і з частковим баластом.

5 Лис 2020, 11:32

eye-icon

15

comment-icon

0

Огляд 600-тонного кар'єрного екскаватора Cat 6060

Огляд 600-тонного кар'єрного екскаватора Cat 6060

Cat пропонує гідравлічний кар'єрний екскаватор, який відрізняється високом корисним навантаженням ковша і великою довговічністю елементів.

3 Чер 2020, 11:05

eye-icon

223

comment-icon

0

У Hitachi розповіли про переваги нового фронтального навантажувача

У Hitachi розповіли про переваги нового фронтального навантажувача

Пропозиція від Hitachi: фронтальний навантажувач ZW 370-6 з оглядовістю 360 градусів і системою ConSite для генерації звітів про роботу техніки.

26 Тра 2020, 15:28

eye-icon

125

comment-icon

0

Advertisement