“Автомагістраль-Південь” виробила перший мільйон тонн асфальтобетону у 2020 році

Новини Новини України

14 лип. 2020, 18:07

eye-icon

24 просмотров

comment-icon

0

Асфальтобетонні заводи компанії “Автомагістраль-Південь” виробили перший у цьому році мільйон тонн асфальтобетонних сумішей. Вперше компанія вийшла на позначку 1 млн тонн асфальтобетону у 2017 році. У 2018-му збільшила виробництво до 1,4 млн тонн за підсумками сезону. Цьогоріч компанія досягла мільйонної позначки вже на початку липня.

Хоча, як повідомив генеральний директор компанії Микола Тимофеєв, пікові навантаження ще попереду: кількість об’єктів та обсяг робіт лише збільшується. Керівник “Автомагістраль-Південь” зауважив, що нинішні рекорди для компанії є прогнозованими.

“Ще на початку року була реалізована програма розширення та модернізації наших виробництв. Загальна потужність заводів збільшена до 4,5 млн тонн у рік. Для максимального завантаження деяких виробництв ми відпрацювали модель цілодобової роботи. І сьогодні вона успішно реалізована на низці найбільших об’єктів. Тобто, усі наші рекорди цілком планові та прогнозовані. А збільшення виробництва відбувається одночасно з посиленням системи контролю якості. Ми, як і раніше, гарантуємо найвищу якість нашої продукції та роботи, а також виконання всіх взятих на себе зобов’язань перед замовниками”,

– зазначив Микола Тимофеєв.

Кількість заводів “Автомагістралі-Південь” цього року була збільшена. Уже працюють 14 АБЗ. Як повідомляють у компанії, щодоби вони виробляють понад 15 тис тонн асфальтобетонних сумішей. Але говорити про максимальне навантаження ще дуже рано. Планується, що вже наступного місяця виробництво асфальтобетону зросте до 30 тис тонн на добу. Невдовзі компанія збирається відкрити ще два АБЗ. Тож, за прогнозами, другий мільйон тонн буде вироблено вже на початку вересня.

Подвоєння обсягів виробництва відбудеться за рахунок влаштування асфальтобетону на трасах: Н-23 “Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя”, Н-11 “Дніпро–Миколаїв”, Н-31 “Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка” у Дніпропетровській обл.; М-03 “Київ-Харків-Довжанський” у Харківській обл.; Н-07 “Київ-Суми-Юнаківка” у Сумській обл.; М-18 “Харків-Сімферополь-Алушта-Ялта” у Запорізькій обл.; Н-32 “Покровськ – Бахмут – Михайлівка” у Донецькій обл., а також на багатьох інших об’єктах, де нині працює компанія.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Вуглеводороди не зацікавили надрокористувачів

Вуглеводороди не зацікавили надрокористувачів

Повторні аукціони по восьми нафтогазових ділянках не відбулися.

8 год.тому

eye-icon

15

comment-icon

0

До 2040 року в Україні має з'явитися 30% цементобетонних доріг

До 2040 року в Україні має з'явитися 30% цементобетонних доріг

Презентовано "Програму розвитку цементобетонних доріг в Україні". Згідно документу до 2025 року в Україні має з'явитися 3% цементобетонних доріг, а до 2040 року - 30%.

13 год.тому

eye-icon

119

comment-icon

0

За даними УАВП в Україні стали виробляти менше вапняку

За даними УАВП в Україні стали виробляти менше вапняку

За перше півріччя 2020 року в Україні знизились темпи виробництва вапняку/доломіту на 6% у порівнянні з минулим роком, при цьому виробництво вапна залишилось на рівні минулого року.

1 д.тому

eye-icon

63

comment-icon

0

Advertisement