Безперечне лідерство на ринку землерийно-транспортних машин належить екскаваторам

Спецтехнiка Стaттi

24 Вер 2021, 08:47

eye-icon

79

comment-icon

0

Зовсім недавно компанії-виробники цього виду техніки випустили на ринок цілий ряд абсолютно нових і вдосконалених моделей екскаваторів.

Екскаватор DX800LC-7 - найбільший з усіх екскаваторів, коли-небудь пропонованих фірмою Doosan
Екскаватор DX800LC-7 – найбільший з усіх екскаваторів, коли-небудь пропонованих фірмою Doosan

Список лідерів продажів у секторі будівельної техніки очолюють гідравлічні екскаватори. При такому великому попиті на таку кількість машин не дивно, що для постачальників це один з сегментів з найсерйознішою конкуренцією. Для збереження конкурентної переваги багато фірм удосконалюють свої екскаватори і оснащують їх передовими технологіями.

Компанія JCB пропонує високопродуктивні екскаватори нового покоління.
Компанія JCB пропонує високопродуктивні екскаватори нового покоління.

Модельний ряд екскаваторів південнокорейської компанії-виробника дорожньо-будівельної та кар’єрної спецтехніки Doosan поповнився двома новими екскаваторами: 50-тонною моделлю DX530LC-7 і 80-тонною моделлю DX800LC-7.

Екскаватор DX530LC-7 оснащений новим дизельним двигуном Scania DC13, що відповідає вимогам європейських екологічних стандартів Stage V. Потужність, що розвивається двигуном, становить 294 кВт. Низький рівень викидів досягається завдяки ефективній системі додаткового очищення вихлопних газів DOC/DPF + SCR, що складається з каталізатора окислення дизельного палива, дизельного сажового фільтра (DPF) і системи селективного каталітичного відновлення.

Характеристики двигуна DC13 в поєднанні з гідравлічною системою з відкритим центром Virtual Bleed Off (VBO) (з інноваційною технологією економії палива D-Ecopower +) та інтелектуальною системою управління Smart Power Control Technology (SPC3) дозволяють підвищити Високопродуктивна помпа і потужний двигун дають у підсумку 8-відсоткове підвищення продуктивності.

Екскаватор DX800LC-7 є найбільшим з усіх екскаваторів, що випускаються компанією Doosan. Потужна машина оснащена новою версією дизельного двигуна Perkins 2506J, що відповідає вимогам стандарту Stage V. Двигун здатний розвивати потужність до 403 кВт. В екскаваторі використовується гідравлічна система з відкритим центром Virtual Bleed Off (VBO) з інтегрованою технологією D-Ecopower +, що забезпечує гідравлічний потік 1008 літрів/хв і високий тиск в системі, що становить 343 бар. Не зважаючи на велику потужність і високу продуктивність машина відрізняється низьким споживанням палива і плавною роботою. Для цієї моделі пропонуються ковші обсягом від 4,6 до 5,2 куб. м3. Базова комплектація машини включає систему кругового огляду на 360 °, потужні світлодіодні фари робочого світла, що дозволяють виробляти земляні роботи в темний час доби, і автоматичну систему змащення консистентної мастила SKF, що знижує потребу в обслуговуванні.

Оператор може вибирати між двома режимами: стрілою і поворотом. Це дозволяє налаштовувати машину відповідно до виконуваних видів робіт. Більш висока швидкість роботи машини забезпечується системою рекуперації потенційної енергії робочого органу з двухзолотніковим гідророзподілювачем, що забезпечує додаткову економію палива. Гідросистема з двозолотниковим гідророзподільником для циліндра ковша збільшує гідравлічний потік і швидкість дії ковша, знову дозволяючи економити паливо.

Інноваційна гідравлічна система TRIAS японської компанії Hitachi створювалася з метою забезпечити максимальне вироблення при мінімальній кількості палива. У системі використовується три гідравлічні помпи, а не два, як у більшості гідравлічних систем. Третя помпа допомагає максимально збільшити рівень ефективності та продуктивність без шкоди для економії палива.

Екскаватори Hitachi Zaxis-7

Компанія Hitachi пояснює ефективність гідравлічної системи TRIAS зниженням втрат гідравлічного тиску, завдяки чому забезпечується істотна економія витрат на паливо.

Екскаватори Hitachi Zaxis-7 оснащені останніми гідравлічними системами TRIAS III and HIOS V і пропонують операторам низку нових функцій. За заявою компанії, система може знизити витрату палива до 20%, підвищуючи при цьому продуктивність.

Компанія заявляє, що клієнти можуть контролювати паливну економічність за допомогою нового датчика ECO, а програми Owner’s Site, ConSite and the ConSite Pocket дозволяють контролювати машини у віддаленому режимі. Датчики контролю параметрів роботи двигуна і контролю стану робочої рідини гідросистеми полегшують профілактичне обслуговування і скорочують час простоїв. Нові екскаватори Zaxis-7: три моделі в середньому класі масою від 26,4 до 37,5 тонн і чотири моделі у великому класі масою від 49,5 до 87,5 тонн. Моделі середнього класу оснащені двигунами номінальною потужністю від 140 до 210 кВт, двигуни моделей великого класу мають номінальну потужність від 296 до 382 кВт. Всі машини пропонуються у версіях, що відповідають вимогам екологічних стандартів Tier 4 Final або Stage V.

Британська компанія-виробник будівельного устаткування JCB виводить на ринок моделі екскаваторів 140X, 150X і 220X, що відповідають вимогам європейських екологічних стандартів Stage V. Всі моделі оснащені двигуном DieselMax 448 об’ємом 4,8 л. Двигун на моделях 140X і 150X розвиває потужність 81 кВт; крутний момент становить від 135 Нм до 516 Нм. Номінальна потужність двигуна 448 на моделі 220X становить 129 кВт, крутний момент – 690 Нм. Нові машини оснащені комбінованою системою контролю викидів, що складається з системи селективного каталітичного відновлення, дизельного сажового фільтра (DPF) і каталізатора окислення дизельного палива. Завдяки такій комбінації знижується потреба в техобслуговуванні. Для країн, на території яких діють екологічні стандарти Tier 4 Final, будуть доступні варіанти, що відповідають вимогам цих стандартів. Для нових моделей скорочено обсяг щоденних перевірок і збільшено інтервали між циклами технічного обслуговування. Машини оснащені новою гідравлічною системою X Series, що забезпечує високу швидкість роботи та керованість машин. Крім того, машини оснащені функцією автоматичного вимикання двигуна для зниження витрати палива і скорочення викидів, коли екскаватор нерухомий і працює на холостих обертах.

Компанія Liebherr пропонує нові електричні екскаватори у двох варіантах: екскаватор з обладнанням зворотна лопата та одноківшевий екскаватор
Компанія Liebherr пропонує нові електричні екскаватори у двох варіантах: екскаватор з обладнанням зворотна лопата та одноківшевий екскаватор

Екскаватори оснащені новим фільтром виборчого каталітичного відновлення (SCR-F), який містити систему селективного каталітичного відновлення, дизельний сажовий фільтр (DPF) і каталізатор окислення дизельного палива з великою здатністю утримувати сажу. Більше нема потреби в системі рециркуляції відпрацьованих газів. Машини вимагають меншого обсягу щоденних перевірок, ніж їхні попередники. Інтервали заміни гідравлічної олії збільшено. Передбачено доступ до всіх точок обслуговування та перевірки з рівня землі. На заводі-виробнику нові екскаватори 140X, 150X and 220X можуть бути оснащені системою GPS. Доступні двосторонні клапани розриву шланга для роботи з новим навісним обладнанням.

Liebherr пропонує електричні екскаватори

Німецька машинобудівна компанія Liebherr пропонує електричні екскаватори R 976-E і R 980 SME-E для високопродуктивних операцій з виїмки ґрунту. Нова модель R 976-E замінить модель ER 974-V. І екскаватори, і електроенергетична система були повністю розроблені та вироблені компанією Liebherr. Експлуатаційна маса машин становить 90 тонн і 100 тонн відповідно. Для клієнтів пропонується дві версії: екскаватор зі зворотною лопатою та одноківшевий екскаватор. Серед переваг нових машин – низький рівень експлуатаційного шуму і нульовий рівень викидів під час роботи.

Обидві машини оснащені електроенергетичною системою потужністю 400 кВт, розробленою компанією Liebherr.

Харчування гусеничного екскаватора R 976-E потужністю 400 кВт забезпечується від джерела живлення 6000V через кабельне з’єднання з введенням кабелю в центрі ходового візка. При необхідності, кабельне введення може бути облаштований на одній з бокових сторін машини. Для подачі напруги на машину використовується 6000 V/50 Гц струмозйомник високої напруги. Трансформатор розподільної шафи (високовольтна/низьковольтна) і низьковольтна шафа для розподілу харчування та управління 690V, 230V і 24V мережами розташовані на верхньому візку.

Сучасні технології, що використовуються в екскаваторах R 976-E і R 980 SME-E, створюють особливі переваги. Електродвигун забезпечує більш тривалий термін служби та високу продуктивність машини. Низьковольтний короткозамкнутий електродвигун R 976-E приводить в дію гідравлічну систему. У двигуні передбачено тепловий захист підшипників і обмоток двигуна. Зниження витрат на технічне обслуговування та експлуатаційні витрати роблять електричний екскаватор більш економічним, ніж машини з дизельним двигуном.

Компанія Liebherr пропонує нові електричні екскаватори у двох варіантах: екскаватор з обладнанням зворотна лопата та одноківшевий екскаватор
Компанія Liebherr пропонує нові електричні екскаватори у двох варіантах: екскаватор з обладнанням зворотна лопата та одноківшевий екскаватор

Volvo CE вивела на ринок два нових екскаватори

Шведська компанія-виробник дорожньо-будівельних машин Volvo CE вивела на ринок два нових екскаватори великої потужності EC250E та EC300E, експлуатаційна маса яких коливається в межах від 26 до 31,5 тонн і від 30,2 до 36,8 тонни відповідно, залежно від технічних характеристик. Нові машини випущені в ще більш економічному виконанні – паливна економічність збільшилася на 10% шляхом використання «інтелектуальної» електрогідравліки, режиму «ECO» і перемикних режимів роботи. Екскаватори оснащені модернізованим двигуном D8M Volvo, який навіть на знижених оборотах, забезпечує збільшення потужності на 5%. Противага на моделі EC300E стала на 700 кг важчою, ніж у попередників, завдяки цьому машина стала більш стійкою, а вантажність збільшилася на 5%.

У плані поліпшення експлуатаційних характеристик обидві машини виграли від впровадження нової функції пріоритетного поділу потоку. Можливість регулювати швидкість опускання стріли забезпечує більш точне управління робочим органом. Збільшилася швидкість підйому стріли. Завдяки електричному джойстику управління екскаватором та електричним педалям підвищилася швидкість реагування машини. Для збільшення ефективності виробництва земляних робіт передбачена можливість встановлення опційного додатка Dig Assist на планшеті бортової системи управління Volvo Co-Pilot. Додаток включає програми 2D, In-Field Design, 3D і бортову систему зважування.

Система автоматизації рухів стріли та ковша Volvo Active Control підвищує точність геометричних параметрів виїмки ґрунту, дозволяючи скоротити терміни виробництва робіт на 45%. Оператор може включити функцію обмеження повороту екскаватора, задати граничні значення висоти підйому ковша і глибини копання, щоб уникнути зіткнення з перешкодами, які можуть знаходитися збоку і зверху машини, наприклад, лінії електропередачі, і уникнути пошкодження підземних трубопроводів і кабелів.

Завдяки новому пристрою для швидкої зміни навісного устаткування Steelwrist Auto Connect оператори можуть під’єднати гідравлічне навісне обладнання, не залишаючи комфортну кабіну. Потрібно також згадати про сумісність пристрою з тілтротаторами Steelwrist, Engcon, Rototilt, SMP і OilQuick. Установлювана на заводі-виробнику система установки тілтротатора дозволяє операторам керувати екскаватором і тілтротатором за допомогою джойстиків.

Новий двигун D8M Volvo – це надійний пристрій з низькою потребою в обслуговуванні, оснащений технологією автоматичної регенерації для очищення сажового фільтра. Двигун у моделі EC250E розвиває потужність 168 кВт, а в моделі EC300E – 189 кВт. В оновленій гідравліці менше шлангів, тому надійність системи вища. Витрати на техобслуговування і час, який витрачатися на це, зменшилися внаслідок збільшення інтервалу заміни моторного мастила і фільтра до 1000 годин.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Захоплюючі уяву технології автоматизації роботи екскаваторів постійно розширюють межі можливостей цих популярних машин.

11 Лют 2022, 10:00

eye-icon

90

comment-icon

0

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

У міжнародній виставці побутової електроніки Consumer Electronics Show, яка пройшла в січні цього року в Лас-Вегасі, взяли участь кілька компаній, що представляють галузь важкого машинобудування.

10 Лют 2022, 10:33

eye-icon

61

comment-icon

0

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Техніка на будівельному майданчику вимагає належного догляду і дотримання правил експлуатації, тоді вона буде працювати для вас з повною віддачею. В іншому випадку вам доведеться заплатити свою ціну.

7 Лют 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Advertisement