Де отримати геодані про дороги України?

Новини Новини України

12 Жов 2020, 14:56

eye-icon

146

comment-icon

0

Запрацював геокалькулятор, який дозволяє здійснювати перерахунок лінійних кілометрових координат доріг державного значення (км+) в геопросторові координати (WGS84) і навпаки. Для програмного доступу до цих даних розроблений відкритий прикладний програмний інтерфейс (API). Про це повідомляє Укравтодор.

Чим може допомогти АРІ та геокалькулятор?

Наразі в Україні для обліку автомобільних доріг або положення об’єкту на дорогах використовується система лінійних прив’язок (так звані, км+). Йдеться про стовпчики з дорожніми знаками — номерами кілометрів — встановлені на узбіччях або на розділювальних смугах автомобільних доріг.

До появи геокалькулятора, визначити, де саме на дорозі знаходиться та чи інша дорожня споруда чи, наприклад, точка км 89+304 без спеціальних знань було складно. Тепер все відбувається автоматично — і ви можете відслідковувати розташування лінійних прив’язок через картографічні сервіси (наприклад, GoogleMaps), маючи геопросторові координати.

“Цифровізація геоданих доріг і надання доступу до них є основою якісних ІТ-рішень для управління дорожньою галуззю. Разом із Міністерством цифрової трансформації України ми плануємо у 2021 інтегрувати інструменти “інтерактивної мапи” Укравтодору в додаток Дія. Дорожня інфраструктура має генерувати відкриті дані, які допомагатимуть громадянам та державі”,

– підкреслив Голова Укравтодору Олександр Кубраков.

Для чого потрібні геодані?

▪ Моніторинг стану будівництва та ремонтів доріг.

Відкриті геодані сприяють прозорості процесу та контролю зі сторони громадськості за ремонтами та будівництвом. Тепер легше перевірити, наскільки інформація в проєктній або виконавчій документації відповідає дійсності. Відслідковувати наведені в документації локації можна безпосередньо на місці виконання ремонтних або будівельних робіт.

▪ Швидші та комфортніші подорожі.

Розробники GPS-навігаторів, поєднуючи геодані доріг з інформацією про ремонти, можуть повідомляти водіїв щодо достовірної локації ділянки ремонтних робіт на дорогах та рекомендувати оптимальний маршрут. Що буде актуально у наступні 3–4 роки, зважаючи на прогнозовані масштаби Великого будівництва.

▪ Ефективне управління дорожнім господарством.

Геодані можуть підвищити точність збирання, систематизації та аналізу даних про автомобільні дороги, об’єкти та споруди на них, транспортні потоки та події.

Використання цих даних аналітичним порталом “Прозора інфраструктура” допоможе замовникам робіт в областях, а також Укравтодору та Міністерству інфраструктури здійснювати якісний контроль за виконанням планів ремонту та будівництва доріг, покращити управління дорожнім господарством, забезпечити якісне планування.

Як скористатися?

Можна скористатися геокалькулятором з мобільного пристрою і на підставі геоданих, автоматично встановити назву дороги та власне положення відносно неї. Це потрібно для того, щоб, наприклад, повідомити Укравтодор чи місцеву владу про перешкоду на дорозі, або якщо необхідно швидко та точно повідомити про ситуацію за допомогою голосового зв’язку екстреним службам у надзвичайних ситуаціях.

Наразі АРІ сервіс надає доступ до даних про міжнародні, національні та регіональні автомобільні дороги. У майбутньому планується доповнення даними про територіальні дороги та дороги місцевого значення.

▪️ Отримати доступ до даних можна на сайті kmplus.ukravtodor.gov.ua.

▪️ Прототип геокалькулятора за адресою kmplus.org.ua функціонуватиме до квітня 2021 року.

▪️ За новинами та оновленнями також можна слідкувати на сторінці у фейсбуці Мережа доріг України

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Хто здійснює технагляд на ключових об'єктах Великого будівництва?

Хто здійснює технагляд на ключових об'єктах Великого будівництва?

Наразі технічний нагляд здійснюється на 30 штучних спорудах і на 1 250 км доріг. Це ключові об'єкти Великого будівництва. До технагляду залучені як незалежні українські, так і міжнародні компанії.

2 дні.тому

eye-icon

8

comment-icon

0

Укравтодор розриває контракт з китайськими дорожниками, які мали збудувати обхід навколо Житомира

Укравтодор розриває контракт з китайськими дорожниками, які мали збудувати обхід навколо Житомира

На ділянках, де проводилися роботи технагляд виявив числені порушення, які стосуються влаштування асфальтобетонного покриття, зведення штучних споруд тощо. Крім того, замість 80% фактичне виконання робіт склало усього 49%.

7 днів.тому

eye-icon

7

comment-icon

0

Стартували роботи по будівництву обходу навколо Решетилівки

Стартували роботи по будівництву обходу навколо Решетилівки

Обхід навколо м. Решетилівка має суттєво скоротити час у дорозі з Дніпра до Києва.

24 Вер 2020, 15:02

eye-icon

186

comment-icon

0

Advertisement