Doosan представила нове покоління самоскидів з віссю копання що зміщується, спроектованих з урахуванням побажань клієнтів
Зчленовані самоскиди останнього покоління Doosan DA30-5 і DA45-5 втілили в собі останні досягнення в галузі автомобілебудування, спрямовані на збільшення продуктивності, підвищення надійності та зручності технічного обслуговування машин, і поліпшення умов праці на робочому місці оператора. Компанія-виробник дорожньо-будівельної та кар’єрної спецтехніки Doosan Infracore North America анонсувала дві нові моделі в лінійці самоскидів з віссю копання що зміщується в цьому році, на найбільшій міжнародній виставці будівельної техніки CONEXPO-CON / AGG 2020.
Компанія вкладає значні кошти в збір і аналіз побажань і потреб клієнтів. Результати досліджень враховуються компанією при проектуванні нових моделей, дозволяючи створювати додаткові функціональні можливості для підвищення продуктивності праці операторів.
Система самовирівнюючої передньої підвіски
Нові моделі зчленованих самоскидів DA30-5 і DA45-5 оснащені гідравлічною системою самовирівнюючої передньої підвіски, краще підтримує постійний дорожній просвіт і більш ефективно поглинає дорожні удари. У сукупності ці особливості системи само вирівнюється підвіски забезпечують більшу плавність ходу і максимальний комфорт оператора, особливо при русі порожньої машини. Гідрогазові балони системи приєднані до гідравлічних акумуляторів. Акумулятори та гідравлічна система використовуються замість традиційних пружин і амортизаторів ударів. Нова система підвіски виконує функцію автоматичного вирівнювання і регулювання кліренсу шляхом регулювання тиску в балонах. Додатковою перевагою є можливість зміни загальної висоти передньої підвіски шляхом регулювання тиску. Ця функція використовується для зменшення висоти самоскидів з віссю копання що зміщується в транспортувальному положенні.
Модернізація трансмісії та гальмівної системи
В останніх моделях шарнірно-зчленованих самоскидів Doosan в маточинах коліс, тандемно двовісному візку заднього моста і диференціалі з підвищеним внутрішнім опором використовується звичайне масло. Диференціал з підвищеним внутрішнім опором розгалужує потік потужності від двигуна на ліве і праве передні колеса, а в разі втрати зчеплення одним з коліс автоматично перерозподіляє потужність, направляючи максимальну потужність на колесо з кращим зчепленням. Вільно коливається конструкція тандемного двовісного візка заднього моста і спеціальна система зчленування забезпечують максимальний контакт коліс з землею, збільшуючи силу тяги, потужність і підвищуючи стійкість машини. Додаткові переваги включають модернізовану гальмівну систему для підвищення надійності та зниження витрат на технічне обслуговування. Підшипники із загартованої сталі з автоматичним мастилом в тандемно двовісному візку заднього моста збільшують довговічність конструкції. Оптимізований профіль мастильних канавок підшипників в системі розподілу мастила дозволяє поліпшити розподіл мастила і знизити витрату мастила на 50%.
Опорно-поворотний круг
Нові моделі Doosan DA30-5 і DA45-5 оснащені фронтальним опорно-поворотним кругом, що забезпечує рівномірний розподіл ваги на передній міст навіть під час максимального повороту кермового колеса. Разом унікальною конструкцією тандемно двовісного візка заднього моста з вільним коченням опорно-поворотний круг забезпечує рівномірний розподіл ваги на кожне колесо і дозволяє домогтися постійного контакту всіх 6 коліс з автомобільною дорогою, рівномірного розподілу потужності навіть в умовах важкодоступній місцевості. Опорно-поворотний механізм, тандемна двовісний візок заднього моста і похила задня рама нових моделей самоскидів забезпечують відмінний хід по м’якому ґрунту і в важкодоступній місцевості та виключають необхідність використання електронної протибуксувальної системи..
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0