Doosan представила нове покоління самоскидів з віссю копання що зміщується, спроектованих з урахуванням побажань клієнтів

Спецтехнiка Стaттi

24 Вер 2020, 09:43

eye-icon

23

comment-icon

0

Зчленовані самоскиди останнього покоління Doosan DA30-5 і DA45-5 втілили в собі останні досягнення в галузі автомобілебудування, спрямовані на збільшення продуктивності, підвищення надійності та зручності технічного обслуговування машин, і поліпшення умов праці на робочому місці оператора. Компанія-виробник дорожньо-будівельної та кар’єрної спецтехніки Doosan Infracore North America анонсувала дві нові моделі в лінійці самоскидів з віссю копання що зміщується в цьому році, на найбільшій міжнародній виставці будівельної техніки CONEXPO-CON / AGG 2020.

Doosan представила нове покоління самоскидів з віссю копання що зміщується, спроектованих з урахуванням побажань клієнтів

Компанія вкладає значні кошти в збір і аналіз побажань і потреб клієнтів. Результати досліджень враховуються компанією при проектуванні нових моделей, дозволяючи створювати додаткові функціональні можливості для підвищення продуктивності праці операторів.

«Перегляд обмежень на максимально допустиму повну масу вантажних автомобілів дозволив нам створити на базі попередньої моделі Doosan DA40-5 нову модель зчленованого самоскида DA45-5 вантажністю 41 тонна, – прокоментував висновок на ринок нових моделей Аарон Кляйнгартнер (Aaron Kleingartner), менеджер з маркетингу компанії Doosan Infracore North America. – В області розробки та виробництва зчленованих самоскидів набирає обертів тенденція збільшення вантажністю, особливо в класі машин понад 40 тонн. Шарнірні самоскиди даного розмірного класу високо затребувані на великих будовах і в гірській здобичі, тому новий більш потужний самоскид DA45-5 добре підійде для даних цілей ».

Система самовирівнюючої передньої підвіски

Нові моделі зчленованих самоскидів DA30-5 і DA45-5 оснащені гідравлічною системою самовирівнюючої передньої підвіски, краще підтримує постійний дорожній просвіт і більш ефективно поглинає дорожні удари. У сукупності ці особливості системи само вирівнюється підвіски забезпечують більшу плавність ходу і максимальний комфорт оператора, особливо при русі порожньої машини. Гідрогазові балони системи приєднані до гідравлічних акумуляторів. Акумулятори та гідравлічна система використовуються замість традиційних пружин і амортизаторів ударів. Нова система підвіски виконує функцію автоматичного вирівнювання і регулювання кліренсу шляхом регулювання тиску в балонах. Додатковою перевагою є можливість зміни загальної висоти передньої підвіски шляхом регулювання тиску. Ця функція використовується для зменшення висоти самоскидів з віссю копання що зміщується в транспортувальному положенні.

Модернізація трансмісії та гальмівної системи

В останніх моделях шарнірно-зчленованих самоскидів Doosan в маточинах коліс, тандемно двовісному візку заднього моста і диференціалі з підвищеним внутрішнім опором використовується звичайне масло. Диференціал з підвищеним внутрішнім опором розгалужує потік потужності від двигуна на ліве і праве передні колеса, а в разі втрати зчеплення одним з коліс автоматично перерозподіляє потужність, направляючи максимальну потужність на колесо з кращим зчепленням. Вільно коливається конструкція тандемного двовісного візка заднього моста і спеціальна система зчленування забезпечують максимальний контакт коліс з землею, збільшуючи силу тяги, потужність і підвищуючи стійкість машини. Додаткові переваги включають модернізовану гальмівну систему для підвищення надійності та зниження витрат на технічне обслуговування. Підшипники із загартованої сталі з автоматичним мастилом в тандемно двовісному візку заднього моста збільшують довговічність конструкції. Оптимізований профіль мастильних канавок підшипників в системі розподілу мастила дозволяє поліпшити розподіл мастила і знизити витрату мастила на 50%.

Опорно-поворотний круг

Нові моделі Doosan DA30-5 і DA45-5 оснащені фронтальним опорно-поворотним кругом, що забезпечує рівномірний розподіл ваги на передній міст навіть під час максимального повороту кермового колеса. Разом унікальною конструкцією тандемно двовісного візка заднього моста з вільним коченням опорно-поворотний круг забезпечує рівномірний розподіл ваги на кожне колесо і дозволяє домогтися постійного контакту всіх 6 коліс з автомобільною дорогою, рівномірного розподілу потужності навіть в умовах важкодоступній місцевості. Опорно-поворотний механізм, тандемна двовісний візок заднього моста і похила задня рама нових моделей самоскидів забезпечують відмінний хід по м’якому ґрунту і в важкодоступній місцевості та виключають необхідність використання електронної протибуксувальної системи..

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Захоплюючі уяву технології автоматизації роботи екскаваторів постійно розширюють межі можливостей цих популярних машин.

11 Лют 2022, 10:00

eye-icon

89

comment-icon

0

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

У міжнародній виставці побутової електроніки Consumer Electronics Show, яка пройшла в січні цього року в Лас-Вегасі, взяли участь кілька компаній, що представляють галузь важкого машинобудування.

10 Лют 2022, 10:33

eye-icon

59

comment-icon

0

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Техніка на будівельному майданчику вимагає належного догляду і дотримання правил експлуатації, тоді вона буде працювати для вас з повною віддачею. В іншому випадку вам доведеться заплатити свою ціну.

7 Лют 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Advertisement