Doosan представляє новий екскаватор DX380LC-7
Компанія заявила, що новий екскаватор DX380LC-7, разом з новою 30-тонної моделлю DX300LC-7 і 36-тонної моделлю DX350LC-7 в класі Stage V, здатні забезпечити таке поєднання експлуатаційних якостей, робочих характеристик, паливної економічності, надійності і тривалості терміну служби, що не має рівних у цьому класі.
Також акцент був зроблений на низьку витрату пального, високу потужність, надійність в експлуатації та універсальність.
Doosan повідомила, що в нових 30-40-тонних машинах вони спробували забезпечити баланс між продуктивністю машини і дотриманням екологічних норм. Екскаватор DX380LC-7 працює від дизельного двигуна Scania DC09 класу Stage V потужністю 240 кВт при 1800 об/хв.
На всіх трьох машинах передбачено чотири режими потужності. Це значно спрощує роботу в порівнянні з машинами попереднього покоління, де використовувалося вісім режимів потужності і комбінації, пропоновані системою Smart Power Control (SPC). Тепер машиніст зможе встановити режим потужності (P +, P, S або E) як для одностороннього, так і двостороннього режимів роботи.
Аналогічно до гусеничного екскаватора DX350LC-7, на екскаваторі DX380LC-7 застосовується інноваційна технологія економії палива D-ECOPOWER компанії Doosan, яка забезпечує високу продуктивність і зниження питомої витрати палива. Технологія також допомагає зробити роботу блоку управління більш плавною.
Doosan заявляє, що технологія D-ECOPOWER концентрується на роботі системи гідравліки та забезпечує безперервну інтеграцію всіх процесів і компонентів, які використовуються в продуктах компанії нового покоління. Завдяки впровадженню D-ECOPOWER досягається безпрецедентний рівень ефективності використання дизельного палива. Для реалізації технології в гідравлічній системі з закритим центром використовується електронний насос з регульованим тиском.
Головний регулюючий клапан із закритим центром скорочує до мінімуму втрату тиску, в той час як електричний насос з регульованим тиском більш ефективно управляє потужністю двигуна.
Замість того, щоб безперервно пропускати через систему гідравліки задану кількість робочої рідини, система D-ECOPOWER визначає точну кількість робочої рідини, необхідну для виконання певного завдання, і забезпечує точне дозування цієї кількості. Для цього в системі передбачено дев’ять датчиків.
Для відтворення за допомогою електронних засобів всіх переваг гідравлічної системи з відкритим центром і при цьому з дуже малими втратами енергії використовується спеціальне програмне забезпечення. Втрати енергії додатково зменшуються завдяки повній оптимізації та синхронізації роботи системи гідравліки та потужності двигуна.
Особливості для водія: легкість керування та комфортні умови
Покращений зворотній зв’язок з оператором за допомогою джойстика, підвищує керованість машини і знижує стомлюваність машиніста. Прискорення і уповільнення робочих механізмів екскаватора стало більш плавним, дозволяючи машиністу виконувати повторювані робочі руху ковша з меншою кількістю ривків.
Кабіна в екскаваторі DX380LC-7 забезпечує комфорт машиніста і простоту в експлуатації. Як і в двох інших моделях класу Stage V, стандартна кабіна машиніста у цьому екскаваторі оснащена новим сидінням, виконаним з високоякісних матеріалів. Кабіна також оснащена набагато більшою кількістю функцій, що забезпечують високий рівень керованості і точності в усіх областях застосування, ніж інші аналогічні машини на ринку.
Ключові особливості стандартної кабіни стосуються наявності нового приладового щитка з 8-дюймовим кольоровим сенсорним ЖК дисплеєм, вбудованої в щиток стереосистеми, і системи безключового запуску двигуна. Монітор збільшився на 30%. Це дозволяє виводити на екран більше корисної інформації. За бажанням клієнта, кабіна оснащується ультразвуковими датчиками для визначення перешкод, світлодіодними індикаторами, захистом від бічних ударів і повітряним компресором.
У стандартному виконанні 360-градусні відеокамери забезпечують для машиніста повний круговий огляд, а також огляд зверху вниз території навколо машини. Комплект відеокамер включає фронтальну камеру, дві бічних камери і камеру заднього виду. Висновок зображень камер на екран передбачений окремо від приладового щитка.
Джерело: www.agg-net.com
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0