Doosan випустила на ринок колісні екскаватори нового покоління DX140W-7 і DX160W-7

Спецтехнiка Стaттi

20 Сер 2021, 09:14

eye-icon

51

comment-icon

0

Південнокорейська компанія-виробник дорожньо-будівельної та кар’єрної техніки Doosan Infracore Europe випустила на ринок нові колісні екскаватори DX140W-7 і DX160W-7. Нові машини відповідають нормам токсичності ОГ Stage V, прийнятим в ЄС. Експлуатаційні якості цих нових «сімок» за всіма параметрами перевищують експлуатаційні якості машин попереднього покоління, оснащених двигунами екокласу Stage IV.

машины предыдущего поколения Stage IV.

В обох машинах системи допомоги оператору доповнені новими функціями. Екскаватори відрізняються підвищеним рівнем комфорту. Поліпшення характеристик ходової частини з особливим упором на збільшення потужності, підвищення надійності в експлуатації та швидку переналагоджуваність дозволило підвищити паливну ефективність, збільшити період працездатного стану машин і прискорити повернення капіталовкладень.

Обладнана за останнім словом техніки кабіна на екскаваторах DX140W-7 і DX160W-7 відрізняється просторістю і продуманою ергономікою, піднімаючи на новий рівень комфорт оператора і простоту управління машинами. У стандартній комплектації вдосконалена кабіна з новим сидінням, виконаним з високоякісних матеріалів, має набагато більше елементів, що виконують корисні функції, ніж кабіни інших машин, що пропонуються на ринку. Додаткові функції системи допомоги оператору забезпечують чудову керованість машини та точність робочих органів у всіх областях застосування.

Нові функції системи допомоги оператору

У стандартній комплектації колісні екскаватори DX140W-7 і DX160W-7 оснащені новою функцією автоматичного управління робочим гальмом Auto Digging Brake. Функція забезпечує автоматичне натискання на робоче гальмо при зупинці машини (коли швидкість дорівнює нулю), при цьому водій звільняється від необхідності тримати ногу на педалі гальма. Водій може увімкнути або вимкнути функцію Auto Digging Brake, натиснувши на кнопку Auto Digging Brake на панелі керування. Також функція Auto Digging Brake вимикається при натисканні на педаль акселератора.

Функція керування кермовим механізмом за допомогою джойстика Joystick Steering – це нова опція. Під час роботи або при русі машини в робочому режимі функція дозволяє водієві керувати напрямком ходу машини за допомогою колеса на джойстику, не використовуючи при цьому кермове колесо. Система Joystick Steering працює тільки при русі машини на швидкості до 20 км/год при включенні першої або другої передачі. Щоб увімкнути або вимкнути цю функцію, потрібно натиснути кнопку включення кермового управління за допомогою джойстика, передбачену на панелі керування, і утримувати її протягом не менше однієї секунди.

Система компенсації ударів при їзді Load Isolation System (LIS) – це ще одна нова опція, яка покликана підвищити комфорт оператора, пом’якшуючи поштовхи та удари, що передаються на передню частину машини при їзді по бездоріжжю по нерівній і важкопрохідній місцевості. Система м’якої підвіски стріли Boom Suspension (LIS) також вмикається і вимикається натисканням на кнопку на панелі управління — цю функцію можна включати, коли машина переміщається зі швидкістю 5 км/год. 0,5 км/год і вище. Коли швидкість переміщення машини зменшується до 4 км/год. 0,5 км/год, функція вимикається.

Новый режим тилтротатора

Режим максимальної точності поворотно-похилого механізму ковша

На панелі керування екскаваторів DX140W-7 і DX160W-7 додано нову кнопку Tiltrotator Mode. При натисканні на цю кнопку відбувається оптимізація гідравлічного потоку і досягається максимальна точність роботи поворотно-похилого механізму ковша завдяки усуненню зустрічного тиску. Цей режим роботи поворотно-похилого механізму являє собою спеціальний режим пропускання робочої рідини в обох напрямках, в якому потік регулюється за допомогою блоку управління EPOS, так само, як і в режимі пропускання рідини в одному напрямку; при цьому в кожному напрямку рідина повертається безпосередньо в гідробак. Завдяки цьому усувається зустрічний тиск, збільшується потік і поліпшується керованість робочим органом.

У стандартну комплектацію включено функцію пом’якшення коливань ковша Fine Swing, що дозволяє звести до мінімуму базікання піднятого ковша, що відбувається тоді, коли платформа екскаватора починає повертатися або зупиняється. Завдяки цій функції платформа повертається більш плавно, забезпечуючи більш комфортні умови для оператора і більш високий рівень безпеки для робітників, що знаходяться поблизу екскаватора, знижуючи при цьому пошкоджень, які можуть бути нанесені падаючими з екскаватора шматками матеріалу.

У стандартній комплектації кабіна екскаваторів DX140W-7 і DX160W-7 оснащена кермовим колесом класу deluxe з хромованими спицями та логотипом компанії. Нова конструкція кермового колеса на дві спиці забезпечує хорошу оглядовість. Висота нової телескопічної кермової колонки регулюється в межах 80 мм. Оператор може відрегулювати висоту колонки, щоб вибрати оптимальне положення водія.

Крім того, передбачено новий важіль регулювання нахилу кермової колонки, завдяки якому кут нахилу колонки в напрямку оператора можна регулювати в межах 15 градусів. Ця конструктивна особливість допомагає поліпшити оглядовість над кермовим колесом при виконанні, наприклад, земляних робіт. Краща оглядовість також забезпечується більш вузькою конструкцією кермової колонки.

Doosan випустила на ринок колісні екскаватори нового покоління DX140W-7 і DX160W-7

Серед нових корисних функцій у кабіні та на корпусі машини потрібно відзначити:

  • Новий 8-дюймовий екран Doosan Smart Touch, який став на 30% більше і тому вміщує більше інформації
  • Система DAB audio (бездротова система гучного зв’язку і Bluetooth)
  • Функція запуску двигуна без ключа (Doosan Smart Key) і дистанційне блокування/розблокування дверей
  • Повністю регульоване сидіння з пневмопідвіскою та з підігрівом (з опціональною функцією охолодження)
  • Система склоочисників з паралельним рухом щіток і новий дизайн педалей
  • Покращений повітряний потік для захисту від обмерзання та кондиціонування повітря
  • Додатковий стоп-сигнал на рівні очей водія
  • 9 світлодіодних фар робочого світла, включених до стандартної комплектації
  • 4 додаткових світлодіодних лампи (параметр)
  • Монітор кругового огляду AVM з камерами кругового огляду (параметр)
  • Ультразвукова система виявлення перешкод (параметр)

Расширенные возможности держателя инструмента

Модернізоване самохідне шасі

Колісні екскаватори DX140W-7 і DX160W-7 мають вдосконалену конструкцію передньої частини шасі, що полегшує установку і використання навісок з обертовими робочими елементами, наприклад, мульчею. Розширено робочий діапазон для передніх навісок причіпного типу. Хід гідроциліндра шарнірно-поліченої стріли збільшено, при цьому положення при установці залишилося тим же. Запірний клапан у верхній частині гідроциліндра стріли запобігає непередбаченому відпусканню циліндра шарнірно-поліченої стріли під час земляних робіт.

У стандартній комплектації модель DX140W-7 як з монострілою, так і з шарнірно- зчленованою стрілою оснащена більш важкою противагою масою 2,5 тонни. Модель DX160W-7 також оснащена противагою масою 2,5 тонни в стандартній комплектації. Але для цієї моделі передбачена можливість оснащення опціональною противагою масою 3 тонни. Більш важкі противаги на обох моделях DX140W-7 і DX160W-7 забезпечують більш високу вантажність і високе зусилля різання ґрунту в порівнянні з машинами попереднього покоління. Завдяки 20-відсотковому збільшенню маси противаги з екскаватором DX160W-7 можна використовувати більш важке навісне обладнання, наприклад, поворотно-похилі механізми.

Щоб витримати більш важкі противаги, в новій моделі DX140W-7 використовуються осі ZF3060, призначені для важких умов експлуатації. Такі ж осі використовуються на моделі DX160W-7. Завдяки використанню цього типу осей екскаватор DX140W-7 характеризується 30-відсотковим збільшенням показника максимального динамічного навантаження і 28-відсотковим збільшенням показника максимального статичного навантаження у порівнянні з аналогічними показниками машин, в яких використовуються осі ZF3050.

В екскаваторі DX140W-7 використовується стандартне шасі, тоді як в DX160W-7 – шасі, призначене для важких умов експлуатації. На обох екскаваторах DX140W-7 і DX160W-7 нова міцна поворотна платформа забезпечує достатньо простору для установки як стандартних, так і більш важких нових противаг, і навісок причіпного типу. Внаслідок використання збірки з болтовим кріпленням збільшено виліт задньої/передньої ходової частини, що забезпечує більш високу стійкість машин.

Нові двигуни, що відповідають вимогам екологічних стандартів Stage V

Для виконання норм токсичності ГО дизельних двигунів Stage V, прийнятих в ЄС, нові колісні екскаватори DX140W-7 і DX160W-7 оснащені новітніми дизельними двигунами Doosan DL06 потужністю 102 кВт при 2000 об/хв. Двигун DL06 являє собою сучасне рішення, що перевершує за своїми характеристиками вимоги екологічних стандартів Stage V без інтеграції контуру рециркуляції ОГ (EGR). Завдяки такому виконанню збільшується кількість повітря, доступна під час згоряння, підвищується температура процесу і значно знижується кількість твердих частинок, що утворюються.

Мінімальний рівень токсичних викидів забезпечується завдяки високоефективній системі очищення вихлопних газів, що включає окислювальний нейтралізатор (DOC)/сажовий фільтр DPF + селективний каталітичний нейтралізатор. Завдяки сучасним технологіям суттєво зменшився обсяг робіт з обслуговування сажового фільтра (DPF). Інтервал між циклами ТО фільтра збільшено до 8000 годин.

Новый двигатель Stage V

Інтелектуальна система регулювання потужності SPC3

У нових колісних екскаваторах висока паливна ефективність двигуна DL06 в поєднанні з новим головним розподільчим клапаном гідросистеми та інтелектуальною системою регулювання потужності SPC3 нового покоління забезпечує істотну економію коштів на паливо. У порівнянні з машинами попереднього покоління з більш складною схемою вибору режимів потужності та системою регулювання потужності, в екскаваторах DX140W-7 і DX160W-7 передбачено чотири режими регулювання потужності, завдяки яким експлуатація екскаваторів стає простішою. Оператор може вибрати режим регулювання потужності (P +, P, S або E) як в режимі односпрямованого потоку гідравлічної рідини, так і в режимі одно спрямного потоку.

Пересуваючись на новому колісному екскаваторі, оператор може вибрати за допомогою сенсорних органів управління на головній панелі режим ходу з увімкненням двох насосів. При включенні цього режиму число оборотів знижується приблизно на 300 мін-1, завдяки чому витрата палива при переміщенні на машині знижується на 10%. Також удосконалено функцію збільшення швидкості ходу, тому оператор, натискаючи на педаль акселератора, відчуває більш швидке реагування системи. При вимкненні режиму ходу з використанням двох насосів забезпечується більш високий крутний момент для руху в гору, але, як правило, поки ухил не дуже великий, рекомендується використовувати два насоси.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Захоплюючі уяву технології автоматизації роботи екскаваторів постійно розширюють межі можливостей цих популярних машин.

11 Лют 2022, 10:00

eye-icon

89

comment-icon

0

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

У міжнародній виставці побутової електроніки Consumer Electronics Show, яка пройшла в січні цього року в Лас-Вегасі, взяли участь кілька компаній, що представляють галузь важкого машинобудування.

10 Лют 2022, 10:33

eye-icon

60

comment-icon

0

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Техніка на будівельному майданчику вимагає належного догляду і дотримання правил експлуатації, тоді вона буде працювати для вас з повною віддачею. В іншому випадку вам доведеться заплатити свою ціну.

7 Лют 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Advertisement