Дороги територіального значення планують ремонтувати в бетоні
Уряд України схвалив масштабну програму розбудови доріг територіального значення – у тому числі з використанням технологій цементнобетонного покриття, яке виробляється в Україні, вже з наступного будівельного сезону. Про це йдеться на офіційному сайті КМУ.
Під час відновлення доріг буде використано нову для України технологію прокладання укочуваного бетону.
Як відзначили в Укравтодорі, технологію в Україні можна використовувати у південно-східних та центральних областях. З одного боку, це дасть імпульс розвитку внутрішнього ринку (виробництву цементів), використанню місцевих природніх ресурсів (вапняку), з іншого – дозволить забезпечити якісне покриття в регіонах з великою інтенсивністю руху, де є велике навантаження на дорогу та високі температури у літній період.
Другий варіант – холодний ресайклінг. Це поширений метод ремонту доріг, коли знімається верхній шар покриття, переробляється та із додаванням в’яжучих матеріалів укладається знову. Дорожники рекоимендують його застосовувати у північно-західних областях.
Третій варіант капітального ремонту Т-доріг, – використання відходів промисловості в основі. Цей варіант можна застосовувати у місцях розташування великих промислових виробництв, особливо у східних областях.
Використання технологій укочуваного бетону та додавання відходів промислових виробництв вимагає змін до ДБН та ДСТУ.
За оцінками відомства, протяжність доріг, де можна робити такі ремонти, є невеликою – 15%. Решта потребує капітального ремонту.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0