Огляд новинок дорожньої техніки 2019-2020

Спецтехнiка Стaттi

12 Лют 2020, 16:07

eye-icon

118

comment-icon

0

Ім’я компанії Nokia, ймовірно, вже нічого не скаже поколінню Z, а ще 15 років тому мобільний телефон від Nokia був необхідним гаджетом для кожного студента і, відповідно, мав мільярдний ринок збуту. Тоді Nokia була революціонером: компанія назавжди змінила підхід до “CONNECTING PEOPLE”, адже вона першою зробила зв’язок через мобільний телефон доступним всюди, надавши можливість носити його з собою.

Але на зміну мобільним телефонам прийшли комунікатори, а ті, у свою чергу, були витіснені смартфонами. Nokia не вловила тренди — діджиталізацію, зрушення споживчих переваг до безкнопочних телефонів, не вдосконалила софт, та й сам продукт під нові реалії ринку. І зазнала краху. Але трагізм не в цьому, а в тому, що у компанії продукт і технологія були набагато раніше, ніж в Iphone, але компанія не ризикнула вивести свій новий продукт на ринок. Вирішили йти консервативним і перевіреним шляхом, продаючи вже відомий продукт, та не експериментувати.

Сьогодні бізнесу необхідно не просто відгукуватися на нові потреби клієнтів, а передбачати ці потреби. Не просто використовувати технології, а диктувати запит на них. Виходити за рамки традиційних сервісів, стандартних бізнес-процесів і галузевої парадигми.

Великі українські дорожньо-будівельні організації побачили цю тенденцію і стали на шлях технологічної трансформації. Кожен проходить цей шлях по-своєму, у своєму темпі, зі своїми відкриттями й помилками. Ми розповімо про те, як рухаються шляхом трансформації найбільші виробники дорожньої техніки і обладнання.

AMMANN – інновації у технології ущільнення

На останній виставці Bauma в Мюнхені, Німеччина, компанія Ammann представила понад 100 продуктів, в тому числі безліч нових, а також відзначила своє 150-річчя.

Тандемний шарнірно-зчленований коток Ammann ARX 91.

Серед представлених продуктів і послуг було легке обладнання, зокрема, нова лінійка гідростатичних віброплит серії APH, яка замінить нинішнє покоління машин. Серед інших ключових переваг — система інтелектуального ущільнення ACE і трьохвальна система вібрації, що забезпечує рівномірний і плавний рух віброплити навіть при роботі на важких в’язких ґрунтах.

Також була представлена ​​нова лінійка реверсивних віброплит серії APR. Віброплити оснащені інноваційними рукоятками зі зменшеною вібрацією, які допомагають операторам комфортно виконувати роботу, залишаючись свіжими та продуктивними.

Що стосується ущільнювальних машин, то на виставці був представлений тандемний шарнірно-зчленований коток ARX 91, який, за словами Ammann, він здатний швидко ущільнювати тонкі та товсті шари асфальтобетонної суміші за меншу кількість проходів, завдяки використанню системи ходу з високим ККД. Висока продуктивність досягається поєднанням оптимальних розмірів вальців, частоти і амплітуди вібрації.

Пневмокоток ART 280 з гідростатичним приводом може оснащуватися двигунами, які відповідають різним рівням викидів. Модульна баластна система Ammann дозволяє змінювати вагу обладнання у діапазоні від 9 до 28 тонн. Для повного завантаження баластного бункера потрібні всього одна година часу та один навантажувач.

Кажуть, що нова серія легких тандемних котків ARX спрощує роботу оператора поруч з такими перешкодами, як бордюри. Грунтовий коток ARS 122 T3 оснащується двигуном Cummins BS-III, який відповідає стандарту за викидами Tier III. Лінійка котків ARS отримала конструкцію без заднього моста, яка гарантує високу передачу тягового зусилля і потужності при роботі на крутих схилах.

Жорсткорамний коток ARP 95 ST5 має перероблену основну раму, яка збільшує робочу ширину машини до 3070 мм у версії з механізмом зміщення вальців. Як стверджує Ammann, за цим показником йому немає рівних у своєму сегменті.

ECO від Benninghoven

Також були продемонстровані асфальтобетонні та бетонні заводи. До них відносяться асфальтобетонні заводи ABC ValueTec, оптимізований для транспортування бетонний завод CBT 130 TB Elba і дробарка RSS 120-M, з магнітним сепаратором і грохотом, — мобільна установка, яка забезпечує підготовку регенерованого асфальтобетону для використання в асфальтобетонних заводах.

Benninghoven недавно представив нову концепцію системи ECO. Продуктивність асфальтобетонних заводів серії ECO тепер буде варіюватися від 100 до 320 т/год, поєднуючи сучасні технології дозування і високий стандарт виробництва. Вони розташовані в компактних контейнерах. Кажуть, що це забезпечує максимальну мобільність і гнучкість. Заводи серії ECO можуть експлуатуватися стаціонарно, але, за словами Benninghoven, вони також легко транспортуються на інші будмайданчики.

Benninghoven представив нову концепцію системи ECO на виставці Bauma 2019.

Модульна конструкція серії ECO також дозволяє надалі доповнити їх різними високотехнологічними компонентами. Таким чином, дорожньо-будівельні організації можуть реагувати на майбутні потреби клієнтів і ринку, особливо коли мова йде про рішення по використанню регенерованого асфальтового покриття (РАП).

Гнучкість серії ECO пояснюється тим фактом, що, ці асфальтобетонні заводи транспортабельні, і всі основні компоненти розроблені для простоти транспортування в стандартних контейнерах розмірів ISO. При максимальній продуктивності 320 т/год завод ECO може забезпечувати асфальтоукладачі достатньою кількістю асфальтобнтону для великих проєктів, таких як будівництво автомагістралей.

Як і в багатьох секторах будівельної галузі, інтерес до концепції автономних машин також зростає у сфері дорожнього будівництва, як з боку виробників, так і з боку їх замовників.

“Ми бачимо три основні рушійні тенденції галузі: автономна техніка; зниження викидів, наприклад, за допомогою альтернативних систем приводу і діджиталізаціі, особливо при плануванні й документуванні робочих місць; і системи для допомоги операторам, щоб поліпшити як якість роботи, так і безпеку робочого майданчика. Група Fayat пропонує рішення для усього цього”, 

– президент підрозділу дорожнього обладнання Fayat пан Унгер.

Bomag – котитися у майбутнє

Bomag – частина групи Fayat – розробила інновації, які дивляться в майбутнє дорожнього будівництва та автоматизації.

Robomag BW 154, повністю автономний тандемний коток для ущільнення асфальту. Заснований на геозонуванні (створенні віртуальних робочих периметрів для реальних географічних областей) і даних GPS. Він може автономно укочувати заздалегідь сплановану область. Robomag BW 154 увібрав у себе технологію Asphalt Manager від Bomag для досягнення оптимальних результатів ущільнення та їх документування. Він також містить датчики для виявлення перешкод для підвищення безпеки.

Robomag BW 154 – повністю автономний тандемний коток від Bomag.

Bomag також продемонстрував три альтернативних рішення приводу майбутнього, передбачаючи все більш суворі норми по викидах. Як приклад був використаний легкий тандемний коток BW 120 для демонстрації різних систем.

Нові дорожні фрези BM 500/15 і BM 600/15 також були представлені на Bauma. Обидві моделі оснащені дизельним приводом потужністю 105 кВт, який відповідає стандартам щодо викидів Євро 5 і пропонує глибину фрезерування до 210 мм.

Кажуть, що однією з основних переваг цих моделей другого покоління є зміна робочого простору. Платформа оператора повністю віброізольована, отже, не схильна до надмірних вібрацій. Всі функції машини доступні з сидіння, яке можна повернути на 45°.

Під час фрезерування асфальтобетонного покриття з метою проведення ремонту доріг, в атмосферу потрапляє в 100 разів більше дрібного пилу, ніж від двигуна машини. Bomag розробив технологію IonDustShield, за що отримав друге місце в номінації Bauma Innovation Award. Компанія заявляє, що під час фрезерування їй вдалося знизити викиди дрібного пилу більш ніж на 80% шляхом іонізації пилу, яка об’єднується, утворюючи великі частки.

MARINI – з думкою про екологію

MARINI представила Master Tower. Нова, інноваційна технологія, розроблена з чіткою метою: думати про майбутнє, пропонувати рішення, поважати навколишнє середовище, забезпечувати клієнтам реальне повернення інвестицій.

Новий MARINI MASTER TOWER являє собою нову віху у виробництві гарячих і теплих асфальтових сумішей з точки зору використання регенерованого асфальтового покриття (РАП), низького рівня викидів і низького споживання енергії.

Для дорожньо-будівельних компаній, яким необхідно виробляти велику кількість асфальтобетонної суміші за короткі проміжки часу, знаючи, що завод може бути легко переміщений після завершення роботи, Marini представила серію XPRESS.

Весь завод встановлюється на двох причепах шириною всього 3 метри, на яких встановлені всі попередньо змонтовані компоненти, що виключає необхідність крану для монтажу і призводить до значного скорочення транспортних витрат і витрат на установку, з огляду на відсутність бетонного фундаменту.

Базова комплектація складається з 4-х (5-ти опціональне) живильників, встановлених на причепі разом із сушильним барабаном, фільтром і кабіною управління. Основний причіп складається з елеватора для гарячої суміші, грохотів для 4-5 обраних фракцій, бункера під грохотом і змішувача. В якості альтернативи бітумна і паливна ємності (29 і 7 тисяч літрів відповідно) можуть бути встановлені на основний причіп.

В установках XPRESS можна використовувати до 40% РАП. MARINI пропонує кілька технологій РАП з екологічних міркувань, а також для оптимізації виробничих витрат завдяки більш низькому споживанню заповнювачів і бітуму в результаті переробки.

Дорожня техніка від Caterpillar

Компанія Caterpillar представила AP555F – асфальтоукладач середнього розміру, на гусеничному ходу, для використання на автомагістралях, вулицях та інших міських робочих майданчиках.

 

Асфальтоукладач Caterpillar AP555F.

AP555F оснащений удосконаленими органами управління та вигладжувальною плитою SE50 VT зі швидким електропідігрівом, яка значно збільшує продуктивність машини та всієї бригади в цілому. Ходова частина Cat Mobil-Trac™ з гумовими гусеницями забезпечує відмінну швидкість переміщення, високі тягово-зчіпні характеристики й маневровість.

Машина оснащена двигуном Cat C4.4 ACERT™, потужністю 106 кВт з низьким рівнем шуму. CAT каже, що стандартні налаштування економічного режиму Eco-Mode, в поєднанні з автоматичним управлінням оборотами двигуна, дозволяють працювати з оптимальним режимом для економії палива і зниження рівня шуму.

Грунтові котки широко використовуються в самих різних проектах. На виставці в Мюнхені вони представлені моделями CS12 GC, CS44B і CS66B. Всі три моделі можуть бути оснащені системою контролю ступеня ущільнення CAT Compaction Control, яка виконує необхідні для ущільнення вимірювання, а також може створювати супутникові карти робочих ділянок з урахуванням кількості скоєних проходів машиною, тим самим спрощуючи роботу операторів. Ця система підвищує ефективність роботи та дозволяє домогтися більш рівномірного і якісного ущільнення.

На Bauma також була представлена ​​нова дорожня фреза Caterpillar PM310. Нові моделі серії PM 300 призначені для невеликих і середніх робочих майданчиків і оснащені барабанами трьох розмірів, колісним або гусеничним ходом і шарнірно-зчленованою правою задньою стійкою для фрезерування з правого боку. Серед особливостей варто виділити розширені елементи керування і системну інтеграцію, а також широкий вибір опцій.

ASTEC: королі укладання

Astec представила модель нової високомобільної асфальтозмішувальної установки Voyager 140. В її основі лежить добре зарекомендований барабанний змішувач Astec Double Barrel®. Унікальний дизайн Double Barrel® використовує всю довжину барабана, тим самим збільшуючи використання РАП до 50%. Завод також встановлює нові стандарти мобільності, продуктивності й екологічності.

Сушильно-змішувальний барабан Astec Double Barrel® X ™.

Double Barrel® поєднує новітню технологію виробництва гарячої та теплої суміші. Послідовне перемішування вирівнює температуру всієї суміші. Запатентовані V-подібні скребки забезпечують більш однорідну завісу інертного матеріалу в газовому потоці в процесі сушіння з використанням різних варіантів суміші й вагових швидкостей. Барабан, що самоочищаються зменшує відкладення у камері змішувача. Як заявляє компанія, цей завод гарантує продуктивність 140 т/год, високу якість суміші та низькі експлуатаційні витрати з розрахунку на тонну суміші.

Компанія Astec також представила новий циклічний завод BG 1800. Циклічний завод Astec BG 1800 забезпечує високу продуктивність і володіє винятковими характеристиками. Модульна конструкція цього компактного заводу забезпечує зручні налаштування і дозволяє проводити модернізацію.

Roadtec представила новий компактний перевантажувач асфальтної суміші MTV-1105e. Перевантажувач на гусеничному ходу важить 21,7 тонни та оснащений дизельним двигуном Cummins QSB6.7 потужністю 186 кВт, який відповідає нормам щодо викидів в атмосферу Євро 5.

Новий компактний перевантажувач асфальтобетонної суміші Roadtec MTV-1105e.

Перший перевантажувач асфальтобетонної суміші на гусеничному ходу, компанії Roadtec, розроблений з використанням перевірених систем і компонентів з наявної лінійки перевантажувачів, але у новому компонуванні для задоволення ринкового попиту на такий продукт.

У перевантажувача немає проміжного бункера зі змішувальним шнеком, як у його старшого брата Shuttle Buggy, замість цього використовується перевірена технологія з перемішуванням у жолобі, як у колісної моделі MTV-1100. Разом з тим, перевірена гусенична система від власного асфальтоукладача RP-195e була об’єднана з шасі MTV-1100, щоб створити цей варіант нової моделі.

Перевантажувач націлений на європейський ринок, де є попит на перевантажувачі асфальтобетонної суміші на гусеничному ходу.

Нові можливості від GOMACO

Компанія GOMACO розробила серію бетоноукладачів з нульовим радіусом повороту. У всьому світі підрядники стикаються з одними і тими ж проблемами на робочих місцях: від коротких ділянок, обмеженого радіуса і поворотів на паркуваннях до безлічі перешкод, навколо яких необхідно провести укладання. Бетоноукладач бордюрів і водостічних лотків дуже малого радіуса кривини GOMACO Xtreme обіцяє впоратися з цими труднощами. GOMACO має можливість укладати в ковзаючій опалубці монолітний цементобетонний профіль радіусом 610 мм.

Нове покоління 3-гусеничного Xtreme Commander IIIx і GOMACO 3300 з програмою управління бетоноукладачем GOMACO G + для роботи на складних індивідуальних проектах по влаштуванню монолітних профілів відрізняється: 

  • мінімальним радіусом укладання;
  • керованістю всіх гусеничних візків, що скорочує час виконання маневрів на дільниці виконання робіт;
  • потужністю гідравлічної системи з незалежними контурами курсу руху гусениць.

Можливість позиціювання кожного гусеничного візка підвищує стійкість машини, полегшує подолання перешкод. Система позиціювання містить телескопічну праву опорну стійку, привідну поворотну ліву фронтальну стійку і привідну задню опорну стійку, що зміщується. Інтелектуальне позиціювання на всіх гусеницях здійснюється за допомогою розумних гідравлічних циліндрів на трьох візках, що дозволяє G + завжди знати положення гусениць. Commander IIIx і 3300 оснащені двигунами Tier 4 та оптимізованими системами охолодження, а G + керує вентилятором з гідроприводом.

Можливості нульового радіуса повороту також були включені у великі бетоноукладачі, такі як новий магістральний бетоноукладач GP4, здатний укладати дорожні покриття шириною до 12,2 м, який дебютував на міжнародній виставці Bauma.

Бетоноукладач з ковзаючими формами GOMACO GP4.

GOMACO також пропонує магістральний бетоноукладач GP-2400, менший за розміром і економніший. Він здатний укладати дорожні покриття шириною до 7,4 м, гідравлічна телескопічна секція рами висувається з лівого боку на відстань до 2 м, його менший розмір робить цю модель популярною для застосування в менш масштабних проектах.

На додаток до інших продуктів GOMACO, Curb Cadet, мобільна і компактна бордюрна машина, яка укладає бетонний бордюр або формує асфальтний бордюр з будь-якого боку машини.

HAMM – без необхідності у технічному обслуговуванні

Також поширюючи інновації на свої нові продуктові сегменти, лінійка продукції Hamm варіюється від останньої серії пневмоколісних котків до першого тандемного котка, який завдяки унікальним роз’ємним вальцям з пульсацією, і багатьом іншим удосконаленням, ідеально підходить для виконання асфальтобетонних і ґрунтових робіт.

Hamm представив запатентований роз’ємний валець з пульсацією, ідеально підходить для ущільнення складних поверхонь і викривлених ділянок.

Серія пневмоколісних котків HP була однією зі світових прем’єр. Кажуть, що котки серії HP забезпечують операторам просте, інтуїтивно зрозуміле управління, яке надає їм багато вільного простору, оптимальну ергономічність і достатній комфорт. Поряд із низкою складних деталей, що стосуються конструкції машини, асиметрична рама забезпечує відмінне ущільнення та оптимальний огляд оператору.

Пневмокотки серії HP доступні в різних базових версіях (HP 180 / HP 180i та HP 280 / HP 280i) з робочою вагою від 8 до 28 тонн. Hamm поставляє моделі по всьому світу відповідно до місцевих поширених моделей за вагою і опціями обладнання — з урахуванням місцевих норм викидів.

Hamm також створив новий роз’ємний валець з пульсацією і датчик вимірювання коливань VIO. Компанія заявляє, що вони також оптимізували концепцію приводу вальця з пульсацією, що надає можливість не обслуговувати наступне покоління валець.

Нові роз’ємні вальці з пульсацією поєднують в собі переваги коливань з доданою вартістю роз’ємного вальця. Коливання дозволяють цим вальцям забезпечувати високі результати для ущільнення на мостах — з можливістю роботи на більш тонких шарах, ніж на попередніх моделях — в місцях, чутливих до вібрації або при критичних температурах.

Vögele (ще один підрозділ групи Wirtgen) створив новий флагманський асфальтоукладач Super 3000-3i (найбільший укладач в асортименті компанії), компактні укладачі Super 1000i та 1003i, не розсувні робочі органи SB 300 і SB 350, а також нові функції рішення для управління процесом укладання WITOS.

Super 3000-3i з шириною укладання до 18 м може похвалитися швидкістю 1800 тонн суміші на годину і потужністю двигуна 354 кВт.

Він підходить не тільки для середніх будівельних проєктів, відновлення і будівництва автомагістралей, але також для укладання злітно-посадкових смуг аеропортів, великих площ і проїжджої частини.

Щоб допомогти покупцям зробити вибір серед великого асортименту різних асфальтоукладачів, у кінці минулого року компанія Vögele реструктуризувала асортимент своєї продукції, розділивши його на дві лінії – Classic Line і Premium Line. У рамках поділу, компанія знову встановлює відмінність між попередніми п’ятьма класами міні, компакт, універсал, шосе і спеціальний клас.

Компанія Vögele також представила два не розсувних робочих органи SB 300 і SB 350. Обидві моделі пропонують широкий спектр зручних для користувача інновацій, а SB 350 підтримує ширину укладання до 18 м.

Компанія також розробила чотири нові продукти зі своєї класичної лінії; Super 1000i в гусеничної версії та Super 1003i в колісної версії, також, як і Super 1600 і Super 1603.

Volvo CE також пропонує нові асфальтоукладачі. P2820D ABG і P2870D ABG – найбільш компактні асфальтоукладачі у лінійці Volvo. Volvo заявляє, що вони є ідеальними партнерами для укладання невеликих і середніх територій, пропонуючи низькі експлуатаційні витрати, безпеку і комфорт оператора.

P2820D ABG і P2870D ABG створюють низький рівень шуму, що робить їх придатними для міських проєктів. Нові машини також обіцяють низьку витрату палива і низький рівень викидів CO2. Компактні асфальтоукладачі з двигунами Volvo потужністю 55 кВт і узгодженої гідравлікою, оснащені тією ж системою приводу, що і на більших моделях.

Volvo CE показала P2820D ABG і P2870D ABG.

Wacker Neuson розширила своє портфоліо новими акумуляторними вібротрамбовками та віброплитами. Акумуляторна вібротрамбовка AS60e та акумуляторна віброплита AP2560e – останнє доповнення до лінійки. Обидві машини, каже Wacker Neuson, оснащені перевіреною акумуляторною технологією.

Нова акумуляторна віброплита Wacker Neuson AP2560e.

Рішення для викидів

“Викиди будуть ставати все більш проблемним питанням, особливо у міських районах. З нашими рішеннями з нульовим рівнем викидів клієнти, безумовно, будуть у безпеці. Задовольняючи потреби в зниженні викидів, ми також забезпечуємо запуск продукту тільки після того, як дізнаємося, що він може виконувати роботу в середньому на одному заряді батареї за день і що обладнання окупиться за три роки або менше”,

– розповів керівник, відповідальний за створення, підтримку та реалізацію стратегії групи Wacker Neuson Олександр Грешнер.

Ямковий ремонт не усуває першопричину пошкодження дороги і не є міцним у довгостроковій перспективі. Щоб вирішити цю проблему, компанія Wirtgen розробила модель холодного ресайклера W 380 CRi, яка, за її твердженням, є неперевершеною у своєму класі з точки зору продуктивності.

Холодний ресайклер Wirtgen W 380 CR.

За холодного ресайклінгу наявне дорожнє покриття може бути видалено повністю або в кілька шарів, у залежності від рівня пошкодження. Маючи робочу ширину 3200, 3500 і 3800 мм, холодний ресайклер W 380 CRi у більшості випадків фрезерує дорогу глибиною від 100 до 300 мм. Дорожнє покриття фрезерується і подрібнюється. У результаті подачі в’яжучих, як наприклад, цементу, бітумної емульсії або спіненого гарячого бітуму, утворюється нова гомогенна суміш, яка відразу укладається.

Продуктивність приготування суміші до 800 тонн/год, дозволяє холодному ресайклеру подавати більше переробленого матеріалу в асфальтоукладач Vögele за допомогою поворотного і регульованого по висоті розвантажувального конвеєра ззаду. Це говорить про те, що можна закінчити дуже довгі відрізки дороги за один робочий день.

Старі бренди по-новому

LINTEC & LINNHOFF представили нову назву на Bauma 2019. Нова назва зображена у логотипі. Він містить текст і малюнок: об’єднує дві букви L, що символізує об’єднання двох німецьких брендів Lintec і Linnhoff. Перша буква L чорного кольору символізує природний колір асфальту, а остання буква L сірого кольору позначає колір бетону, асфальт і бетон, є основним бізнесом Lintec & Linnhoff.

Нова серія асфальтобетонних заводів контейнерного типу Lintec модель CSE3000.

Також компанія Lintec представила свої останні інновації — одна з них — нова серія асфальтних заводів контейнерного типу, асфальтний завод CSE. В даний час доступна модель CSE3000 з середньою продуктивністю 220 – 240 т/год (при вмісті вологи 3%).

Компанія заявила, що нова серія була розроблена, щоб надати можливість універсальної асфальтозмішувальної установки контейнерного типу. Базова концепція структури CSE дозволяє легко переобладнати й модернізувати завод у майбутньому без будь-яких серйозних структурних змін.

Завод CSE дуже зручний в якості міського заводу. Базова установка може бути легко модернізована за допомогою системи теплої асфальтної суміші Lintec Ecological Processing (LEP95), системи гарячого або холодного рециклінгового асфальту, системи захисту навколишнього середовища від бітумних парів, додатковим силосом для добавок, силосом для зберігання гарячої суміші й так далі.

Крім того, Lintec & Linnhoff пропонує свою нову установку для охолодження бетону Lintec Eisanlagen (LEA). Перша доступна модель, LEA 100, вміщується в одному 40-футовому морському контейнері з продуктивністю льоду 100 т/день. Завдяки своєму контейнерному типу, її можна встановити поверх інших контейнерів.

LEA 100 – це багатофункціональна установка для виробництва льоду і води, керована одним вимикачем. Ця інноваційна конструкція дозволяє отримувати лід або охолоджену воду з одного і того ж модуля льодогенератора.

Установка LEA 100 використовує аміак (NH3) в якості основного холодоагенту. Вважається, що аміак є найбільш ефективним природним холодоагентом, який не завдає шкоди навколишньому середовищу, оскільки він розчинний у воді та має просту елементну структуру. Крім того, завдяки принципу пластин, LEA 100 споживає на 30-50% менше енергії в порівнянні зі звичайними барабанними холодильними установками.

Також, компанія вказала, що установка LEA 100 володіє чудовою довговічністю і гнучкістю, що дозволяє їй справлятися з водою з набагато більш високим рівнем механічних домішок, ніж будь-яка звичайна холодильна установка. Принцип “першим отриманий — першим виданий” (FIFO) на заводі LEA гарантує, що найстаріший лід споживається першим, щоб уникнути закорковування або обмерзання від старого і нерухомого льоду.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Види гудронаторів: призначення, основні характеристики та найпопулярніші моделі в Україні

Види гудронаторів: призначення, основні характеристики та найпопулярніші моделі в Україні

Ця стаття - про одну з небагатьох вузькоспеціалізованих машин для дорожнього будівництва. Без участі цієї машини неможливо міцно укласти асфальт і деякі шари основи дороги.

1 день.тому

eye-icon

6

comment-icon

0

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Бульдозери CAT, як і інші машини цієї компанії, відрізняються простотою, лаконічністю технічних рішень і досконалим інтелектуальним керуванням.

13 Тра 2020, 12:06

eye-icon

119

comment-icon

0

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Відкриті тисячі років тому принципи, досі найбільш ефективні при бурінні ґрунту і твердих порід. При цьому, автоматизація бурової техніки, застосування сучасних матеріалів, вдосконалення приводу і конструкції підвищує продуктивність і знижує енергоспоживання.

8 Тра 2020, 12:22

eye-icon

184

comment-icon

0

Advertisement