Гіганти наступного покоління від японської компанії Kobelco
Японська компанія-виробник машин і механізмів для будівельної, гірничої та дорожньо-будівельної галузей Kobelco розширює лінійку гусеничних екскаваторів в класі 50-тонників і вже випустила на ринок дві нові моделі.
Нові моделі екскаваторів KOBELCO
У лінійці гусеничних важковаговиків від компанії KOBELCO з ‘явилися гусеничні екскаватори, що відповідають вимогам європейських екологічних стандартів Stage V. Як стверджує компанія, дві нові моделі — принципово новий гусеничний екскаватор SK500LC-11 і більш важка модель SK530LC-11 – мають переваги у вигляді підвищених оборотів двигуна і збільшеної продуктивності, поліпшених показників надійності, оптимізованого техобслуговування, сучасної ергономіки, і дизайну.
Нова модель SK500LC-11 масою понад 50 тонн оснащена новим 13-літровим дизельним двигуном з турбонаддувом виробництва Toyota Hino (Японія). Двигун відповідає вимогам європейських екологічних стандартів Stage V і за робочими характеристиками є лідером у сегменті двигунів для 50-тонних машин. Для клієнтів поліпшені показники продуктивності екскаватора SK500LC-11 означають скорочення часу робочого циклу на 5,1%, підвищення паливної економічності на 5,4% і збільшення продуктивності на 6,2% у порівнянні з аналогічними показниками моделі SK500LC-10 в H-режимі, S-режимі та в режимі Eco.
У той час як модель SK500LC-11 є ідеальним помічником у виробництві будівельних робіт загального характеру, за словами компанії Kobelco, нова машина SK530LC-11 призначена як для будівельних, так і для кар’єрних робіт. У порівнянні з попередньою моделлю SK500LC-10, модель SK500LC-11 більш важка, — експлуатаційна маса нової машини становить 50,4 тонни, завдяки чому вона більш стійка. Обидві моделі, SK500LC-11 і SK530LC-11, пропонують переваги високого гідравлічного тиску (Heavy Lift), що забезпечує більш високу вантажопідйомність при невеликому радіусі та плавну і стабільну роботу при переміщенні важких вантажів.
Для порівняння, експлуатаційна маса моделі SK530LC-11 становить 53 тонни. Машина має гусеничний ходовий візок зі змінною колією. Відстань між гусеницями може досягати 2890 мм, що забезпечує найвищу стійкість і чудові вантажопідйомні характеристики. При поверненні гусеничних рам у вихідне положення загальна ширина гусеничного ходу становить всього 2990 мм. У моделі SK500LC-11 аналогічна характеристика становить 3350 мм.
Моделі SK500LC і SK530LC-11 з новим дизайном
Нові моделі SK500LC і SK530LC-11 можуть похвалитися абсолютно новим стандартом дизайну і сучасною ергономікою кабіни. Просторі кабіни обох машин включають ряд особливостей, що покращують естетичні характеристики, підвищують рівень комфорту і безпеки. Наприклад, сидіння Grammer з підігрівом і пневматичною підвіскою марки Kobelco забезпечує комфортні умови під час руху завдяки чудовому поглинанню ударів і поштовхів. Для зниження стомлюваності оператора сидіння переміщується разом з повністю регульованими підлокітниками та органами гідравлічної системи управління.
Керувати безліччю функцій на великому 10-дюймовому кольоровому моніторі можна також за допомогою поворотного перемикача. Це особливо зручно, якщо руки в рукавичках. Для оптимального комфорту моделі SK500LC і SK530LC-11 в стандартній комплектації оснащені кондиціонером повітря, а кабіна обладнана радіо DAB + (FM/AM, AUX, USB, Bluetooth і телефон з гучним зв’язком) і розеткою на 12 В.
Три стандартні відеокамери, розміщені ліворуч, праворуч і ззаду машин забезпечують чудову оглядовість (у тому числі огляд з висоти пташиного польоту та огляд в режимі “орлине око”). Це дозволяє оператору налаштовувати режим оглядовості залежно від потреб. Простий в обігу екран меню дозволяє швидко знайти важливу інформацію, включаючи дані про витрату палива, інформацію про інтервали між циклами ТО, режим копання, а також встановлені режими для навісного обладнання.
Простота обслуговування забезпечується завдяки добре продуманій компоновці радіатора і системи охолодження олії, більш легкому доступу до бака для сечовини та двоступеневого повітряного фільтра. Щоб полегшити огляд і очищення компонентів системи охолодження машини, з лівого боку машини передбачена можливість установки опціональної платформи.
У моделях нової серії 11 також значно поліпшена надійність двигуна. Тепер ремінь приводу вентилятора двигуна оснащений автоматичним натяжним механізмом. Щоб запобігати забрудненню радіатора, використовується охолоджувальний вентилятор з реверсом. Нагріті трубки з сечовиною допомагають запобігти проблемі засмічення при більш низьких температурах навколишнього середовища.
Обидві моделі SK500LC-11 і SK530LC-11 поставляються зі стандартною стрілою і трьома варіантами стійки стріли. Варіанти, призначені для масової виїмки ґрунту, оснащені короткою стрілою з короткою стійкою.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі з посиланням на Kobelco
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0