Guntert & Zimmerman модернізувала свою популярну модель бетоноукладача зі ковзною опалубкою S600

Обладнання Стaттi

30 Лис 2020, 10:15

eye-icon

36

comment-icon

0

Американська компанія-виробник широкого асортименту обладнання для укладання бетону Guntert & Zimmerman (G&Z) модернізувала свою популярну модель бетоноукладача зі ковзною опалубкою S600, яка з’явилася в лінійці бетоноукладачів G&Z ще у 2010 році.

Guntert & Zimmerman модернізувала свою популярну модель бетоноукладача зі ковзною опалубкою S600

Модернізована машина оснащена новим двигуном, що відповідає екологічним стандартам Tier 4 Final, і відрізняється набагато більшою шириною укладання. Силовий агрегат модернізованого бетоноукладача S600 був повністю перепроєктований у 2019 році. Нова машина має такі особливості:

  • Двигун замінили на надійний та практичний безшумний шестициліндровий дизельний двигун Cat C7.1, що забезпечує високу ефективність палива. Потужність двигуна складає 225 кВт. Новий дизель відповідає вимогам екологічних стандартів Агентства захисту навколишнього середовища США (EPA) Tier 4 Final та Каліфорнійської ради з повітряних ресурсів (CARB) / Європейського союзу (EU) Stage V. Серед переваг нового двигуна – низькі експлуатаційні витрати та тривалий термін служби. Мінімальний міжсервісний інтервал фільтра сажі, що становить 5000 годин, і 500-годинний інтервал між замінами масла при першокласній технічній підтримці клієнтів через глобальну дилерську мережу компанії Caterpillar забезпечують низьку вартість експлуатації двигуна. Слід зазначити, що для ринків, на яких немає дизельного палива з наднизьким вмістом сірки, компанія G&Z передбачила модифікацію бетоноукладача з двигуном Cummins Tier 3 QSB6.7 потужністю 194 кВт.
  • Як і в інших бетоноукладачах G&, чудова оглядовість забезпечується завдяки розміщенню силового агрегату біля платформи оператора. Це дозволяє оператору добре бачити все, що відбувається в зоні бункера для розрідження бетону та влаштування закладки дюбелів (DBI). Завдяки такій конфігурації полегшується доступ до цих вузлів.
  • Модернізація торкнулася також рами ходової частини бетоноукладача S600. У модернізованій машині рама оснащена запатентованою системою VariWidth, що забезпечує безступеневе регулювання робочої ширини. Максимальна ширина укладання, що становить тепер 10,36 м, стала можливою завдяки розсувній телескопічній рамі, новим посиленим висувним і всувається телескопічним поширювачам рами та системі підвіски шлангів, що дозволяє не встановлювати заново шланги при зміні робочої ширини.
  • Розсувна рама та система безступеневого регулювання робочої ширини VariWidth дозволяють варіювати робочу ширину від 2,4 до 6,9 м. Завдяки запатентованій системі регульованого підйому опалубної конструкції, роликовим опорам та системі гідрозатисків ця операція займає зовсім небагато часу. Гідравлічні затискачі забезпечують надійну фіксацію розсувної частини рами в заданому положенні щодо центрального модуля ходового візка, попереджаючи деформацію рами. Це надзвичайно важливо для витримування заданого ухилу та курсу руху машини.

  • Запатентовані інноваційні тунелі всередині консольних опор, через які можуть проходити телескопічні трубки розсувної частини рами, забезпечують максимально можливу ширину розсування рами. Ця запатентована конструкція усуває необхідність двоступеневих телескопічних поширювачів, які провисають при великій ширині, що негативно впливає на курс руху машини та контроль ухилу.
  • Для зміни ширини рами оператор бетоноукладача за допомогою перемикача відключає гідрозатискачі на одній стороні машини, потім повертає гусеничні візки на 90º до напрямку руху машини. Рама розсувається на необхідну ширину, спираючись на роликоопори. Перед висуненням рами тепер не потрібно забезпечувати опору центрального модуля рами.
  • Розсувна конструкція рами забезпечує збільшення робочої ширини до 2,13 м з кожного боку рами. Ширина нерозсувної частини рами становить 1,5 м. Щоб додатково скоротити час, необхідні зміни робочої ширини, на кожній стороні рами передбачена підвіска для шлангів і кабелів, що йдуть від центрального модуля до консольних опор. Довжина шлангів та кабелів розрахована з урахуванням розширення рами. Як опція пропонується розсувний робочий місток довжиною близько 2 метрів з огорожею.
  • Для модернізованого бетоноукладача S600 пропонується два типи опціонних поширювачів рами на болтах.
  • Стандартні розширювачі рами довжиною 0,75 м, які кріпляться з кожного боку за допомогою болтів, забезпечують діапазон розширення від 3,5-3,9 м до 8,4 м, а при виносі кронштейнів кріплення робочого органу на зовнішній бік консольної опори до 9,5 м без пристрою закладання дюбелів (DBI).
  • Нові, посилені розширювачі рами довжиною 1,5 м, які також кріпляться за допомогою болтів з кожної сторони рами, забезпечують діапазон розширення від 5-5,5 м до 9,75 м, а при виносі кронштейнів кріплення робочого органу на зовнішній бік консольної опори до 10,4 м без пристрою закладки дюбелів (DBI).

При використанні бетоноукладача S600 у будівництві злітно-посадкових смуг аеропортів робоча ширина укладання становила 9,5 м.

Для клієнтів, як і раніше, доступні інші запатентовані системи, які були встановлені на бетоноукладачі S600, випущеному у 2010 році. Використання цих опційних систем рекомендується для забезпечення високої продуктивності та високої якості укладання.

  • Система повороту гусениць SmartLeg дозволяє оператору або робочому, що контролює процес укладання бетону із землі, на ходу змінювати кут між консольною опорою та рамою, переміщуючи при цьому гусеничний візок, який автоматично утримується в заданому напрямку руху. Це дозволяє легко об’їжджати будь-які перешкоди по дорозі машини. Незалежно від кута повороту консольної опори, гусеничні візки бетоноукладача S600, оснащеного системою контролю за поворотом гусениць AccuSteer, можна повертати за допомогою системи поворотних приводів на 90° стосовно напрямку укладання та переміщатися у такому положенні. Система AccuSteer забезпечує високу маневровість машини та економію робочого часу.

  • Система повороту гусениць SmartLeg дозволяє швидко підготувати бетоноукладач до транспортування. Завдяки спільній роботі систем AccuSteer та SmartLeg, гусеничні візки автоматично повертаються на 90°, опори переводяться в транспортне положення, і, після їх фіксації в такому положенні за допомогою стяжки, гусеничні візки автоматично стають у транспортне положення. У транспортному положенні бетоноукладач S600 легко заходить на трал для транспортування.
  • Поворотні консольні опори бетоноукладача S600 мають досить велику довжину, що дозволяє вільно змінювати положення передніх гусеничних візків. Перед заднім гусеничним візком достатньо місця для безпечної закладки дюбелів.
  • Бетоноукладач S600 визнаний найкомпактнішим бетоноукладачем у своєму класі. Відстань від крайки покриття до крайньої точки бетоноукладача становить 610 мм.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Використання електричних водовідливних насосів Tsurumi в кар'єрі

Використання електричних водовідливних насосів Tsurumi в кар'єрі

Ухваливши рішення замінити чинне внутрішньомайданне дизельне обладнання для відкачування води на електричний занурювальний високонапірний насос серії GSZ японської компанії Tsurumi

22 Лют 2022, 10:00

eye-icon

41

comment-icon

0

Не тільки підіймач: телескопічні навантажувачі та обладнання MB Crusher

Не тільки підіймач: телескопічні навантажувачі та обладнання MB Crusher

Як перетворити телескопічний навантажувач на справжню дробарку

16 Лют 2022, 14:15

eye-icon

24

comment-icon

0

Ще раз про вигоди раціонального використання водних ресурсів для гірничодобувних підприємств

Ще раз про вигоди раціонального використання водних ресурсів для гірничодобувних підприємств

Все більше розробників кар'єрів приходять до розуміння того, яку велику роль відіграє повторне використання виробничих стічних вод у підвищенні ефективності виробництва, зниженні витрат, пов'язаних з отриманням дозволів на водокористування, і в підвищенні ефективності інвестиційних вкладень.

16 Лют 2022, 10:00

eye-icon

30

comment-icon

0

Advertisement