Хто буде платити 3 гривні за кілометр за проїзд по українським дорогам?

Новини Новини України

10 Чер 2020, 12:09

eye-icon

161

comment-icon

0

На початку червня Укравтодор ініціював обговорення законопроєктів №3544 та №3545, які впроваджують систему стягнення плати з іноземних перевізників. Законопроєкти були ініційовані групою народних депутатів України, а розробником тексту виступив Офіс підтримки реформ при Укравтодорі.

Ключові факти про дану ініціативу:

  •  Хто та за якими критеріями має сплачувати за проїзд українськими дорогами? У проєкті закону передбачено, що плату сплачують іноземні перевізники, які здійснюють транзитні перевезення через територію України.
  • Яким чином розраховувалася вартість проїзду? Вартість проїзду буде встановлюватися Кабінетом Міністрів України. У країнах ЄС вартість коливається від 2,2 до 11 грн. Очікується, що вартість проїзду складатиме орієнтовно 3 грн за 1 км.
  •  Як планується організувати процес оплати та контролю? Система контролю оплати буде залежати від конкретної моделі системи плати, яка буде обиратися на конкурсній основі. Очікується, що буде як стаціонарне обладнання гармонізоване з комплексами WiM, так і мобільні патрулі із дистанційним зчитуванням пристроїв нарахування плати.
  • Які саме дороги будуть платними для вантажівок? Плата за проїзд буде стягуватися винятково із автомобільних доріг, які перебувають у нормативному стані. Наразі таких доріг близько 12 тис. км.
  • Куди підуть гроші з оплати проїзду? Гроші з оплати підуть винятково в Державний бюджет, а саме в дорожній фонд і використовуватимуться виключно на розвиток доріг.
  • Які пропозиції надали представники бізнесу? Було проведено зустріч за круглим столом, на якій представники бізнесу висловили позицію про дотримання принципу недискримінації для перевізників при застосуванні плати, про встановлення екологічних параметрів, які б впливали на розмір плати, а також про готовність обговорювати введення плати, але обов’язково з урахуванням економічної ситуацій і стану ринку вантажних перевезень.
  • З яких країн брали приклад при створенні законопроєкту? Законопроєкт був розроблений на підставі Директиви 1999/62 ЄС, яка є впровадженою в більшості країн ЄС. Також проводилися консультації з представниками Швеції, Австрії, Угорщини. Ідея плати за проїзд тягнеться з 2011 року, але без законодавчого підґрунтя будь-які наступні кроки є недоцільними.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

31 березня відбудуться аукціони з продажу 11 спецдозволів на користування надрами

31 березня відбудуться аукціони з продажу 11 спецдозволів на користування надрами

9 лотів з 11, по яких заплановані найближчі торги, номіновані надрокористувачами, 2 – ініційовані з Інвестиційного атласу.

24 Бер 2021, 17:59

eye-icon

12

comment-icon

0

Кран

Кран "Захарій" прибув до України і прямує до Запоріжжя

148-метрова машина буде залучена при будівництві мостових переходів через Дніпро та Старий Дніпро у Запоріжжі. Наразі плавучий кран LK-600 пройшов Каховський шлюз і рухається до Запоріжжя. 

5 Січ 2021, 16:08

eye-icon

35

comment-icon

0

Держгеоконтроль перевітрятиме діяльність надрокористувачів із високим ступенем ризику

Держгеоконтроль перевітрятиме діяльність надрокористувачів із високим ступенем ризику

Державний геологічний контроль інформує, що мораторій на перевірки, запроваджений у зв’язку із карантином, не розповсюджується на діяльність підприємств із високим ступенем ризику.

15 Гру 2020, 12:13

eye-icon

33

comment-icon

0

Advertisement