Kobelco Europe розширює модельний ряд 50-тонних екскаваторів

Галузi Стaттi

27 Тра 2021, 09:52

eye-icon

53

comment-icon

0

Машинобудівна компанія Kobelco Construction Machinery Europe, яка є підрозділом японської багатопрофільної корпорації Kobelco, представила два нових екскаватори в класі 50-тонників.

Kobelco Europe розширює модельний ряд 50-тонних екскаваторів
Відповідні європейським стандартам Stage V екскаватори Kobelco SK500LC-11 і SK530LC-11 тепер доступні у версії MASS EXCAVATION, яка була розроблена спеціально для масової виїмки ґрунту.

Обидві сумісні з європейськими стандартами Stage V машини на гусеничному ходу SK500LC-11 і SK530LC-11 оснащені 13-літровим двигуном Hino з турбонаддувом.

У моделі з двигуном поліпшено компонування радіатора і системи охолодження масла, а ремінь приводу вентилятора двигуна оснащений автоматичним натяжним механізмом, завдяки чому забезпечується простота обслуговування машини.

“У плані експлуатаційних якостей і конструктивного рішення екскаватори SK500LC-11 і SK530LC-11 являють собою абсолютно нове покоління. Роки досліджень і відгуки наших клієнтів створили основу для розробки нового покоління важких машин, що відрізняються чудовими експлуатаційними якостями, зручністю, простотою використання, комфортом”, — сказав менеджер з продукції Kobelco Construction Machinery Europe Пітер Стуйт (Peter Stuijt).

Обидві моделі, SK500LC-11 і SK530LC-11, оснащено стандартною стрілою і пропонуються з трьома варіантами рукояті. Версія, призначена для масових земляних робіт, поставляється з короткою стрілою і короткою рукояттю.

Високий гідравлічний тиск (технологія Heavy Lift) на обох машинах забезпечує при невеликому радіусі більш високу вантажопідйомність. У порівнянні з попередньою моделлю SK500LC-10, в екскаваторі SK500LC-11 тривалість робочого циклу скоротилася на 5,1%, паливна економічність збільшилася на 5,4%, а продуктивність — на 6,2%

Японський виробник важкої спецтехніки, європейська штаб-квартира якого розташована в Нідерландах, заявив, що модель SK500LC-11 призначена для будівельних робіт загального характеру, а більш важка модель SK530LC-11 може використовуватися як для будівельних, так і для кар’єрних робіт.

Експлуатаційна маса моделі становить 53 тонни. Машина має гусеничний ходовий візок зі змінною колією, відстань між гусеницями може досягати 2890 мм, що робить машину більш стійкою.

Гусеничні екскаватори SK500LC-11 і SK530LC-11 оснащені 13-літровим двигуном Hino з турбонаддувом.
Гусеничні екскаватори SK500LC-11 і SK530LC-11 оснащені 13-літровим двигуном Hino з турбонаддувом.

При проектуванні обох машин компанія Kobelco використовувала концепцію Performance X Design. Екскаватори оснащені кабіною нової конструкції з трьома стандартними зовнішніми камерами, що дозволяють користувачеві налаштувати режим оглядовості відповідно до його індивідуальних потреб.

Щоб знизити стомлюваність оператора, передбачена можливість регулювання положення сидіння, підлокітників та органів управління гідравлічною системою, що дозволяє створити більш “ергономічне робоче місце”.

У плані використання сучасних технологій кабіна з повітряним кондиціонером оснащена 10-дюймовим кольоровим монітором, яким можна користуватися навіть у рукавичках. Екран дисплея дає операторам доступ до важливих параметрів машини, включаючи дані про витрату палива, інтервали між циклами ТО, режим копання, а також дозволяє виконати налаштування режимів навісного обладнання.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

39

comment-icon

0

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

77

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

34

comment-icon

0

Advertisement