Komatsu представила нову модель фронтального навантажувача

Новини Новинки

4 Вер 2020, 12:18

eye-icon

35

comment-icon

0

Модельний ряд фронтальних навантажувачів Komatsu поповнився новою моделлю WA475-10, яка оснащена гидромеханічною трансмісією і демонструє високу паливну ефективність. 

Фронтальний навантажувач Komatsu WA475-10.

Абсолютно новий фронтальний навантажувач WA475-10 ідеально підходить для кар’єрів, підприємств з переробки відходів, будівництва нежитлових будівель, конструкцій та об’єктів інфраструктури.

Нова машина була розроблена з метою задовольнити потреби клієнтів в підвищенні продуктивності і зниженні витрат на пальне.

◾️ Новий навантажувач оснащений двигуном, потужність якого перевищує потужність двигуна навантажувача WA470-8 майже на 16 кВт, але завдяки використанню гідромеханічної трансмісії Komatsu (KHMT), паливна економічність машини перевищує аналогічний показник попередніх моделей на 30%.

◾️ Режим динамічного гальмування забезпечує зменшення зносу гальмівних дисків, продовжуючи термін служби компонентів гальмівної системи.

◾️ Система незалежного керування робочим обладнанням навантажувача Independent Work Equipment Control спрощує виконання робочих операцій і знижує витрату пального, дозволяючи регулювати швидкість робочого обладнання незалежно від педалі акселератора.

З огляду на коментарі та зауваження клієнтів, компанія вжила заходів щодо поліпшення умов праці та підвищення комфорту в кабіні оператора, передбачивши лобове скло від підлоги до стелі, регульовану по 5 осях консоль і розташувавши перемикачі з урахуванням принципів ергономіки.

Для підвищення продуктивності зусилля в гідроциліндрах підйому стріли фронтального навантажувача WA475-10 було збільшено на 20%. Виривне зусилля на ковші збільшилася на 8%. Завдяки новій конструкції ковша відвал легше врізається в ґрунт, полегшуючи заповнення ковша і покращуючи утримання ґрунту в ковші при навантаженні і переміщенні матеріалів.

Функція автоматичного утримання машини на схилі, інтегрована в WA475-1, дозволяє зберігати стійкість на схилі без утримання педалі гальма, тим самим зменшуючи знос гальмівних дисків і підвищуючи ефективність роботи. Оператор може сконцентруватися на виконанні робочих завдань, не побоюючись, що машина, стоячи на ухилі, почне рухатися назад, наприклад, при відсипанні матеріалу в купу.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Три нових

Три нових "робочих конячки" від Caterpillar

Серія GC землерийно-транспортних машин Caterpillar поповнилася новинками: фронтальним навантажувачем, грейдером та бульдозером.

21 годину.тому

eye-icon

5

comment-icon

0

Tigercat представила прототип нової машини для навантаження і транспортування деревини

Tigercat представила прототип нової машини для навантаження і транспортування деревини

Tigercat представила прототип нової машини для навантаження і транспортування деревини, яку можна використовувати як навантажувач із грейферним захватом.

7 днів.тому

eye-icon

8

comment-icon

0

Volvo CE представила прототип електричного колісного екскаватора з відеопанеллю

Volvo CE представила прототип електричного колісного екскаватора з відеопанеллю

Унікальною особливістю цього прототипу є встановлена ​​на корпусі машини ззовні відеопанель, на яку виводяться попереджувальні повідомлення.

18 Лис 2020, 10:26

eye-icon

8

comment-icon

0

Advertisement