Крок у майбутнє: випущено перший електричний дорожній коток
BAM Infra випустила перший повністю електричний дорожній коток в сегменті дорожнього будівництва.
Новий унікальний дорожній коток був створений на базі відслужившої свій термін машини, яка підлягає капітальному ремонту. На модернізацію старої машини пішло близько півтора років. Дорожній коток з електричним силовим агрегатом означає відсутність викидів шкідливих речовин. Новий дорожній коток працює набагато тихіше, ніж його “колеги”, оснащеними двигунами внутрішнього згоряння.
“Це — неймовірне досягнення і прекрасний приклад високої кваліфікації та творчого мислення наших співробітників. Від первинної ідеї, яка прийшла в голову під час розробки стратегії, до втілення в життя електричного дорожнього котка нам треба було всього півтора року”,
– сказав менеджер виробничого підрозділу BAM Infra Materieel Коб Бовенхёйс (Koob Bovenhuis).
У дорожніх котках енергія необхідна в основному для руху машини і рульового керування. І хоча дорожній коток має набагато більшу масу, ніж електромобіль, система електроживлення в ньому відносно проста. Проте, переоснащення істотно позначилося на кінцевому результаті.
При повній зарядці коток може “відпрацювати” восьмигодинну зміну. Тривалість зарядки нової електричної машини становить від трьох до п’яти годин.
Електричний коток — це перший крок для компанії BAM Infra. Тепер компанія планує створити комплекс для безперервного укладання дорожнього покриття з нульовим вмістом шкідливих викидів. В якості потенційного джерела енергії для більш важкого обладнання компанія розглядає водень.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0