Metso Outotec виходить з MINExpo і Bauma і вводить новий маркетинговий підхід
Metso Outotec представляє новий маркетинговий підхід, спрямований на більш тісну взаємодію з клієнтами та зацікавленими сторонами компанії.
В результаті перегляду стратегії в поєднанні з ще більш пильною увагою до питань безпеки та сталого розвитку компанія Metso Outotec вирішила не брати участі ні в MINExpo 2021, ні в Bauma Munich 2022.
- Наявність місцевого представництва або через організації торгівлі, або через партнерів по збуту.
- Підвищена увага до регіональних заходів під брендом Metso Outotec у співпраці з дистриб’юторами, де це може бути застосовано
- Розширення можливостей взаємодії клієнтів в цифровому форматі, будь то веб-сайти, веб-семінари або онлайн-інструменти та заходи.
- Незважаючи на відмову від участі в цих двох виставках, Metso забезпечить присутність деякого комерційного представництва, зосередженого на цільових зустрічах і побудові відносин. Вони будуть проходити у формі фізичних, цифрових і гібридних заходів.
Metso не виключає майбутньої участі в тих чи інших великих виставках, а замість цього дозволить поведінки та переваг клієнтів визначати поточну маркетингову стратегію. В цей час планується, що бренд Metso Outotec McCloskey буде представлений на виставці Bauma.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0