На що скаржились громадяни Укравтодору
Отримано перші дані взаємодії громадян з Інтерактивною мапою Укравтодору за період з 27 лютого по 12 березня цього року.
Отже, за 15 днів спостереження мапу відвідало більше 100 тис користувачів. Також отримано 1 375 звернення, з яких 831 звернень виконано, 450 — ще в роботі, а 107 — відхилено. Якщо подивитися на зріз по типу звернень, то видно, що левова частка звернень стосується ямковості (434 звернення) і фіксації великих ям (392 звернення). Частина з тих звернень, що були завершені автоматично, включені в плани дорожніх робіт Укравтодору на 2020 рік.
– заявив Голова Укравтодору Олександр Кубраков.
Укравтодор вибачився перед тими користувачами мапи, які отримали неповну або некоретну відповідь. Мапа працює у тестовому режимі, служба проводить навчання диспетчерів та адміністраторів мапи щодо надання належного зворотнього зв’язку.
Джерело: Укравтодор
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0