Найпопулярніші тренди, які слід побачити на CONEXPO-CON/AGG 2020

Будiвництво Стaттi

7 Лют 2020, 17:09

eye-icon

112

comment-icon

0

Управління обладнанням і телематика

Власники і користувачі вже давно знають про переваги управління обладнанням, а керівники автопарку бачили аналогічні переваги від телематики на своїх вантажівках. Ця тенденція почала прискорюватися з появою на ринку більш широкого спектру технологій, що робить її більш доступною від малих до великих підрядників.

Опції управління обладнанням поширилися на нові типи машин, оскільки системи стрімко розвивалися. Наприклад, в одному випадку для компактного обладнання був розроблений простий в установці і використанні датчик для високої точності виконання земляних робіт, який використовує переваги смартфонів для забезпечення мобільності від машини до машини, де це необхідно. Інші високоінтелектуальні системи використовують машинне навчання, щоб “навчити” бульдозери місцевості, на якій вони працюють, скорочуючи час і втручання оператора на майбутні проходи. Все більше і більше типів машин отримують переваги від опцій управління машиною.

Нові підходи до телематики також розширюють ринок, забезпечуючи можливість підвищення ефективності та навчання водіїв або операторів. У міру поліпшення збору даних переваги починають поширюватися на такі можливості, як проведення профілактичного технічного обслуговування. Кінцевий результат – більш ефективний і продуктивний парк техніки.

Безпека

Безпека працівників довгий час грунтувалася на судженні працівника та роботодавця і дотриманні правил, які можна легко змінити без будь-якого обмеженого запису, щоб показати це. Технології змінюють це, і поновлення в правилах змушують використовувати обладнання, більш важливе для безпеки.

Два важливих приклади – нові стандарти CSA/ANSI для MEWP (підйомні робочі платформи) в Канаді і США, повністю вступають у силу в 2020 році, і Електронний Реєстраційний Пристрій (ELD – це електронне обладнання, яке підключається до двигуна комерційного автотранспорту для запису часу водіння), який вступив у силу в грудні 2019 року в США і в 2021 році в повному обсязі вступить у силу в Канаді.

Телематика також грає ключову роль в підвищенні безпеки. Оскільки все більше компаній використовують телематику на своєму обладнанні, у керуючих парком з’являється можливість контролювати як дії з технічного обслуговування, так і кількість часу, який оператор провів на роботі, запобігаючи інцидентам, пов’язаних з втомою.

Навчання на тренажері також стало більш просунутими. Наприклад, тренажери для землерийних машин включають у себе більш природні умови грунту. Кілька стартапів і OEM-виробників пропонують VR-симулятори з ефектом присутності для навчання нових операторів. Це особливо помітно в індустрії підйомних механізмів, де оператори можуть навчитися управляти технікою з точки зору безпеки, знаходячись на землі, отримуючи при цьому відчуття перебування у повітрі.

Управління парком техніки

Дані – це майбутнє галузі – майже кожен, від виробників обладнання до постачальників послуг, розповість про можливості використання даних. Інструменти управління парком техніки для збору і обробки цих даних зазнали фантастичного зростання. В офіційному документі, опублікованому в червні 2019 року, C.J. Driscoll & Associates оцінив, що ринок комерційної телематики в Північній Америці виріс з приблизно двох мільйонів одиниць в експлуатації до 6,4 мільйона одиниць за останні десять років. На ринок пристроїв управління парком техніки вплинув новий припис ELD на додачу до переваг безпеки, технічного обслуговування і управління витратою палива.

Купуючи або орендуючи, власники бізнесу мають більше можливостей, ніж будь-коли, щоб управляти своїми активами на основі даних. Зростання електронної комерції змінило те, як власники парку техніки купують обладнання та надають покупцям більше контролю та можливості купувати та продавати свої активи – шукають навчальних сесій щодо прийняття рішення щодо купівлі чи оренди та аналізу вартості життєвого циклу обладнання.

Рекрутинг та утримання

По різних напрямках: від технічного обслуговування до експлуатації обладнання – ми чули, що роботодавці не знаходять достатньо кваліфікованих працівників, щоб замінити тих, хто звільняється чи виходить на пенсію. Саме на питаннях розвитку та утримання робочої сили буде зосереджена увага на навчальній програмі CONEXPO. Будуть дисліджуватися питання: як урізноманітнити та зацікавити співробітників, залучити та зберегти нові та молоді таланти.

З’єднання ветеранів з будівельною галуззю – це можливість, якій сприяють організації як в США, так і в Канаді. Аналогічним чином, диверсифікація робочої сили шляхом активного найму жінок в будівельну галузь є ключовою темою, що буде розглядатися на кількох навчальних сесіях, поряд зі створенням сприятливого робочого середовища для робітників кількох поколінь.

Протягом багатьох років події в будівельній галузі були сильно зосереджені убік технологій – шукайте OEM-виробників і групові обговорення по набору і залученню молодих працівників, які знайомі з новими технологіями.

Віртуальна та доповнена реальність

Уявіть собі, що ви проходите через робочу площадку, бачите, як повинен виглядати ландшафт, де будуть будуватися споруди, і всі необхідні деталі роботи, яку потрібно виконати, навіть якщо це дрібниця. Віртуальна і доповнена реальність швидко розширюється, допомагаючи підрядникам під час проектування і планування, на етапі будівництва і в інших місцях, таких як навчання.

Доповнена реальність використовує переваги мобільних обчислень, щоб дати можливість користувачам візуалізувати їх роботу на екрані планшету чи телефону – або використовуючи спеціалізовані інструменти, такі як шоломи або гарнітури віртуальної реальності – та відзначати будь-які зміни в плані, недоліки чи потенційні проблеми. Багато технологічних компаній в будівельній галузі прийняли AR до своєї програми розвитку.

Віртуальна реальність занурює користувача глибше в комп’ютеризовану сцену і використовується з високим ефектом у навчальних програмах. Моделювання VR дозволяє тому, кого навчають, робити потенційно небезпечні дії без ризику для себе або інших у процесі навчання. Це менш коштовний і набагато безпечніший спосіб навчити оператора крана або екскаватора, не піддаючи небезпеці інший персонал та інше обладнання.

Ресайклінг та скорочення відходів

Коли ми мислимо екологічно по відношенню до важкої індустрії, це часто впливає на норми викидів, що сприяють змінам двигунів та методам очищення вихлопів. Однак існує багато інших способів, за якими підрядники можуть розглянути навколишнє середовище у процесі закупівлі та на майданчику, і вони приділяють все більше уваги по мірі розвитку галузі.

Асфальтоукладка є важливою частиною цього сектору, і перероблений асфальт стає все більш прийнятним для великих проектів і організацій, що прагнуть його розширити. Популярність переробки будівельних відходів також зростає, і багато компаній починають купувати собі дробарно-сортувальне обладнання для переробки відходів прямо на місці проведення демонтажних робіт, що викликає інтерес до невеликого мобільного обладнання.

Звичайно, також існує поштовх до підвищення енергоефективності будівельного обладнання, яке перетинає багато тенденцій. Більша економія палива – це один із способів, завдяки яким виробники допомагають озеленити галузь, і прагнення до вивчення електрифікації сприятиме цьому ще більше.

Електричні рішення

Більше варіантів виконання приводу обладнання може надати більше можливостей для підрядників, які претендують на висококонкурентні об’єкти в регіонах з жорсткими обмеженнями викидів і шуму. Оскільки у багатьох містах існує потреба у більш тихих рішеннях з низьким або нульовим рівнем викидів, кілька OEM-виробників представили готові до виробництва, комерційно доступні електричні екскаватори та колісні навантажувачі для компактного сегменту і гібридні машини більших розмірів – ми очікуємо, що ці машини будуть головною темою CONEXPO.

Ще однією областю, де спостерігається тенденція до електричних рішень, є дроблення з застосуванням гібридних приводів, які пропонують можливість підключити дробарку до мережі, де це можливо, що, в свою чергу, значно знижує споживання дизельного палива.

Віброплити і ручний будівельно-монтажний інструмент також стали свідками зростання популярності акумуляторних батарей, що робить устаткування більш універсальним для внутрішніх робіт, обмеженого простору і міських умов.

Автоматизація

Сьогодні на родовищах від Канади до Австралії гігантські самоскиди повільно рухаються навколо відкритих кар’єрів, перевозячи тонни гірничої маси від екскаватора до млина, без людини в кабіні. Автономні перевезення тут досить нормальне явище і доводять свою успішність. Наступною метою для виробників і технологічних компаній будуть менші одиниці обладнання – і розвиток варіантів управління будівельними машинами.

Демонстрація бульдозерів і котків, які працюють в автономному режимі, вже проводилася різними виробниками, і ці програми продовжують розвиватися. Як згадувалося раніше, системи управління технікою почали включати в себе штучний інтелект, здатний до навчання в процесі роботи. Це є ключовим кроком до автономної роботи. Виробники вантажних автомобілів постійно вивчають і розширюють свої можливості, коли справа доходить до автомобілів з автономним управлінням. В машинобудуванні гряде революція, і це обов’язково буде частиною CONEXPO.

За матеріалами www.heavyequipmentguide.ca

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Кар'єрний пісок — супутній цінний матеріал

Кар'єрний пісок — супутній цінний матеріал

Потреба в піску для будівництва швидко зростає. Це стимулює виробництво. Одне з доступних джерел цього будівельного заповнювача — видобуток у кар'єрах.

28 Лип 2020, 13:34

eye-icon

1240

comment-icon

0

Розробка ґрунту - перший етап будівельних робіт

Розробка ґрунту - перший етап будівельних робіт

Підготувати грунт для основи дороги, фундаменту будівель і споруд допоможуть землерийні і землерийно-транспортні машини.

19 Лют 2020, 16:50

eye-icon

261

comment-icon

0

Як до 2030 року знизити на 40% викиди вуглецю і до 2050 року досягти 100% безвідходності будівництва

Як до 2030 року знизити на 40% викиди вуглецю і до 2050 року досягти 100% безвідходності будівництва

Всесвітня рада з Екологічного будівництва представила своє бачення під час Всесвітнього тижня присвяченого Екологічному будівництву.

5 Гру 2019, 14:24

eye-icon

173

comment-icon

0

Advertisement