Невдалий експеримент із глиняною дорогою на Закарпатті
Невдало пройшов експеримент із прокладання дороги з твердим покриттям у Закарпатті.
Як повідомляє www.mukachevo.net ще у вересні нинішнього року австрійська фірма “ХОЛЬЗО ГмбН” та її ужгородська “донька” ТОВ “ХОЛЬЗО Україна” взялися за будівництво дороги за принципово новою для України канадською технологією. У ній звичайну глину перемішують зі спеціальною рідиною, і та перетворює матеріал на тверде покриття.
За словами начальника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Михайла Поповича, технологія пройшла випробування в експертному інституті і будувати таким способом шляхи можна у будь-яку погоду.
Гарантійний термін служби – 10 років, а вартість у 5-6 разів менша за асфальтобетон. Застосовується цей метод тридцять років і поширився вже на п’ятдесят країн.
Для експерименту обрали ділянку на дорозі місцевого значення С 070704 «Мукачево – Лавки – Лохово».
Але покриття так і не затверділо. Про це 5 грудня повідомив www.ukrinform.ua.
– повідомляє видання.
За інформацією журналістів: “минулого тижня підрядник ще трамбував вулицю, але у ніч з неділі на понеділок підрядник забрав усю техніку, каток — і як вітром здуло. Та й той каток не міг зробити нічого вже на дорозі, бо він уже минулого тижня, коли йшов дощ, не вкатував глину — вона просто налипала і тяглася за ним”.
У коментарях на сторінці журналіста видання Тетяни Когутич ситуацію прокоментував перший заступник голови Закарпатської ОДА Олексій Гетьманенко:
1. Експеримент для бюджету коштував 0 грн.
2. Підрядник не врахував погодні умови.
3. Відстоюю думку, що підрядник за власний кошт має прибрати.
4. Офіційна позиція ОДА буде.
Будемо слідкувати за розвитком подій.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0