Nikola буде збирати електричні вантажівки для Європи в Німеччині
Одне з питань, що викликають побоювання у багатьох компаній, які вирішили зайняти свою нішу у виробництві електричних вантажних автомобілів, полягає в тому, яким чином вони впораються з великомасштабним виробництвом, коли почне зростати попит на їхні автомобілі.
Компанія Nikola Motor розкрила інформацію, яким чином вона збирається налагодити випуск важких вантажних автомобілів Nikola Tre в Європі. Так, компанії Iveco і FPT, що входять до складу міжнародної фінансової організації CNH Industrial, і компанія Nikola оголосили про розміщення виробничого центру майбутнього електромобіля Nikola Tre на заводі Iveco в німецькому місті Ульм.
Компанії також оголосили, що в рамках стратегічного і ексклюзивного партнерства, створеного для реалізації проекту по випуску важких вантажних автомобілів, CNH Industrial придбала, в якості ведучого інвестора раунду “D”, частку в компанії Nikola у розмірі 250 млн доларів.
За словами представника компанії, важкий акумуляторний вантажний електромобіль Nikola Tre є першим кроком компанії на шляху до створення вантажного електромобіля на водневих паливних елементах.
Чому саме Ульм?
На сьогодня, виробничий майданчик в Ульмі є центром розробки шасі Iveco. Представник Nikola підкреслив ідеальне розташування заводу в самому серці регіону Баден-Вюртемберг.
За словами представника компанії, це регіон Німеччини претендує на те, щоб стати провідним центром в області створення транспортних засобів на водневих паливних елементах за рахунок наступних переваг:
- Наявність кваліфікованих кадрів і дослідницьких лабораторій.
- Виділення місцевими органами управління та діловими колами цього регіону значних коштів для фінансування досліджень і розробок в цій галузі.
- Висока концентрація підприємств автомобільної промисловості, що є запорукою розвитку стратегічних партнерських зв’язків при роботі над проектами і забезпечує близькість заводу в Ульмі до ключових постачальників.
За словами генерального директора CNH Industrial Хубертуса Мюльхойзера (Hubertus Mühlhäuser)спільне підприємство з компанією Nikola в Європі є реальним доказом того, що вантажні транспортні засоби для далеких перевезень, які будуть мати нульовий рівень викидів, стають реальністю. І це приводить до відчутних екологічних вигод як для європейських автотранспортних парків, так і для жителів Європи.
Етапи реалізацї проєкту
На першому етапі проєкту спільним підприємством буде інвестовано 40 млн євро (44 млн доларів) в модернізацію виробничих потужностей. На заводі буде виконуватися остаточне складання вантажних автомобілів. Початок виробництва намічено на перший квартал 2021 року. Поставки вантажних автомобілів Nikola Tre планується розпочати у тому ж році. (Строки були намічені до введення карантинних заходів через розповсюдження COVID-19, – Прим. ред).
За словами генерального директора компанії Nikola Тревора Мілтона (Trevor Milton), першим планується запустити виробництво шарнірно-зчленованих акумуляторних вантажівок з колісною формулою 4×2 і 6×2. Електричні вантажні автомобілі будуть оснащені модульними і масштабованими батареями ємністю до 720 кВт⋅ч, і електричним силовим агрегатом, що забезпечує безперервну віддається потужність до 480 кВт.
Модулі будуть надходити на завод в Ульмі з виробничих майданчиків Iveco, розташованих в іспанських містах Вальядолід і Мадрид, що дозволить швидко нарощувати обсяги для задоволення очікуваного попиту клієнтів.
Електричні моделі з водневими паливними елементами, побудовані на тій же платформі, пройдуть випробування в рамках фінансованого ЄС проекту H2Haul протягом 2021 року.
Nikola Tre буде побудована на новій платформі Iveco S-Way і оснащена технологіями, засобами управління та інформаційно-розважальною системою Nikola. Після випробувань перші прототипи планується презентувати на виставці комерційних транспортних засобів IAA 2020 на німецькому місті Ганновер у вересні цього року.
– зазначив президент підрозділу комерційного та спеціального транспорту CNH Industrial Герріт Маркс (Gerrit Marx).
Спільне виробниче підприємство є частиною більш широкого партнерства, створеного для прискорення трансформації галузі в напрямку “вуглецевої нейтральності” великовантажних вантажних автомобілів класу 8 в Північній Америці і Європі шляхом впровадження технології водневих паливних елементів.
В компанії Nikola додають, що головна мета співпраці – використовувати відповідний досвід кожного партнера для успішної розробки і випуску великовантажних автомобілів з нульовим рівнем викидів і “підірвати” галузь абсолютно новою бізнес-моделлю.
Джерело: www.truckinginfo.com
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0