Nikola буде збирати електричні вантажівки для Європи в Німеччині

Новини Спецтехнiка

23 Бер 2020, 17:58

eye-icon

76

comment-icon

0

Одне з питань, що викликають побоювання у багатьох компаній, які вирішили зайняти свою нішу у виробництві електричних вантажних автомобілів, полягає в тому, яким чином вони впораються з великомасштабним виробництвом, коли почне зростати попит на їхні автомобілі.

Компанія Nikola Motor розкрила інформацію, яким чином вона збирається налагодити випуск важких вантажних автомобілів Nikola Tre в Європі. Так, компанії Iveco і FPT, що входять до складу міжнародної фінансової організації CNH Industrial, і компанія Nikola оголосили про розміщення виробничого центру майбутнього електромобіля Nikola Tre на заводі Iveco в німецькому місті Ульм.

Компанії також оголосили, що в рамках стратегічного і ексклюзивного партнерства, створеного для реалізації проекту по випуску важких вантажних автомобілів, CNH Industrial придбала, в якості ведучого інвестора раунду “D”, частку в компанії Nikola у розмірі 250 млн доларів.

За словами представника компанії, важкий акумуляторний вантажний електромобіль Nikola Tre є першим кроком компанії на шляху до створення вантажного електромобіля на водневих паливних елементах.

Чому саме Ульм?

На сьогодня, виробничий майданчик в Ульмі є центром розробки шасі Iveco. Представник Nikola підкреслив ідеальне розташування заводу в самому серці регіону Баден-Вюртемберг.

За словами представника компанії, це регіон Німеччини претендує на те, щоб стати провідним центром в області створення транспортних засобів на водневих паливних елементах за рахунок наступних переваг: 

  • Наявність кваліфікованих кадрів і дослідницьких лабораторій.
  • Виділення місцевими органами управління та діловими колами цього регіону значних коштів для фінансування досліджень і розробок в цій галузі.
  • Висока концентрація підприємств автомобільної промисловості, що є запорукою розвитку стратегічних партнерських зв’язків при роботі над проектами і забезпечує близькість заводу в Ульмі до ключових постачальників.
Крім того, федеральний уряд Німеччини нещодавно підготував концепцію Національної водневої стратегії, яка спрямована на розширення новаторської ролі компаній, що займаються розробкою водневих технологій. Відповідно до цієї стратегії, на фінансування програми широкого впровадження водневих технологій і розвиток розподільчої інфраструктури буде направлено в цілому 2 мільярди євро (2,2 млрд доларів).

За словами генерального директора CNH Industrial Хубертуса Мюльхойзера (Hubertus Mühlhäuser)спільне підприємство з компанією Nikola в Європі є реальним доказом того, що вантажні транспортні засоби для далеких перевезень, які будуть мати нульовий рівень викидів, стають реальністю. І це приводить до відчутних екологічних вигод як для європейських автотранспортних парків, так і для жителів Європи.

Етапи реалізацї проєкту

На першому етапі проєкту спільним підприємством буде інвестовано 40 млн євро (44 млн доларів) в модернізацію виробничих потужностей. На заводі буде виконуватися остаточне складання вантажних автомобілів. Початок виробництва намічено на перший квартал 2021 року. Поставки вантажних автомобілів Nikola Tre планується розпочати у тому ж році. (Строки були намічені до введення карантинних заходів через розповсюдження COVID-19, – Прим. ред).

За словами  генерального директора компанії Nikola Тревора Мілтона (Trevor Milton), першим планується запустити виробництво шарнірно-зчленованих акумуляторних вантажівок з колісною формулою 4×2 і 6×2. Електричні вантажні автомобілі будуть оснащені модульними і масштабованими батареями ємністю до 720 кВт⋅ч, і електричним силовим агрегатом, що забезпечує безперервну віддається потужність до 480 кВт.

Модулі будуть надходити на завод в Ульмі з виробничих майданчиків Iveco, розташованих в іспанських містах Вальядолід і Мадрид, що дозволить швидко нарощувати обсяги для задоволення очікуваного попиту клієнтів.

Електричні моделі з водневими паливними елементами, побудовані на тій же платформі, пройдуть випробування в рамках фінансованого ЄС проекту H2Haul протягом 2021 року.

Виведення автомобілів на ринок планується в 2023 році.

Nikola Tre буде побудована на новій платформі Iveco S-Way і оснащена технологіями, засобами управління та інформаційно-розважальною системою Nikola. Після випробувань перші прототипи планується презентувати на виставці комерційних транспортних засобів IAA 2020 на німецькому місті Ганновер у вересні цього року.

“При необхідності, ми можемо використовувати наші виробничі майданчики в Мадриді і Вальядоліді, на яких здійснюється складання платформи Iveco S-Way, щоб прискорити остаточне складання, інтеграцію силового агрегату і ексклюзивну оптимізацію Nikola Tre за вимогами замовника, щоб вивести новий автомобіль на ринок, як заплановано, в 2021 році”,

– зазначив президент підрозділу комерційного та спеціального транспорту CNH Industrial Герріт Маркс (Gerrit Marx).

Спільне виробниче підприємство є частиною більш широкого партнерства, створеного для прискорення трансформації галузі в напрямку “вуглецевої нейтральності” великовантажних вантажних автомобілів класу 8 в Північній Америці і Європі шляхом впровадження технології водневих паливних елементів.

В компанії Nikola додають, що головна мета співпраці – використовувати відповідний досвід кожного партнера для успішної розробки і випуску великовантажних автомобілів з нульовим рівнем викидів і “підірвати” галузь абсолютно новою бізнес-моделлю.

Джерело: www.truckinginfo.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

SANY представляє новий екскаватор Stage V

SANY представляє новий екскаватор Stage V

SANY офіційно представила новий екскаватор SY215C Stage V вантажністю 22-24 тонни.

25 Жов 2021, 09:05

eye-icon

27

comment-icon

0

Гусеничні екскаватори Doosan отримали нагороди за найнижчу сукупну вартість володіння і найвищу збережену вартість обладнання

Гусеничні екскаватори Doosan отримали нагороди за найнижчу сукупну вартість володіння і найвищу збережену вартість обладнання

В цьому році американська консалтингово-аналітична компанія EquipmentWatch відзначила гусеничні екскаватори Doosan Infracore Europe малого і середнього класів престижними нагородами «Equipment Lowest Cost of Ownership (LCO) Award» і «Highest Retained Value (HRV) Award».

30 Кві 2021, 10:13

eye-icon

71

comment-icon

0

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер Cat D9 гарантує зниження експлуатаційних витрат і скорочення витрати пального.

29 Січ 2021, 12:27

eye-icon

71

comment-icon

0

Advertisement