Нове рішення для зменшення собівартості виробництва асфальтобетону

Новини Технології

12 Гру 2019, 12:16

eye-icon

121

comment-icon

0

Пересувна установка Astec ProSizer® для переробки РАП.

Американська компанія Astec, є родоначальником технології переробки та використання регенерованого асфальтового покриття (РАП). Технологія штироко щастосовується у США. Приміром, якщо сьогодні в Європі повертається на завод до 50% асфальтової крихти, то в Америці 96%. Раніше ЗАПОВНЮВАЧІ повідомляли, що за даними Національної Асоціації з Укладки Асфальту (NAPA), минулого року у США був становлений рекорд з використання РАП.

Сьогодні компанія Astec поставляє на ринок дві моделі пересувних установок для переробки РАП – ProSizer® 3100 і ProSizer® 3600. Машини мають однотипну конструкцію.

На ProSizer® 3100 матеріал з бункера спочатку транспортується на високочастотний грохот, де розділяється на декілька фракцій, а надситний продукт подається у роторну дробарку. 

На ProSizer® 3600 матеріал з завантажувального бункера транспортується безпосередньо в роторну дробарку, а вже потім на високочастотний грохот, де розділяється на необхідні фракції.

Залежно від розміру і типу крихти виробник може з легкістю налаштувати грохот для отримання максимального ККД. Річ у тому, що під кожним ситом на балках поперечного зв’язку встановлені вібратори, розташовані на певній відстані один від одного. Таким чином, зі сторони завантаження матеріалу можна налаштувати одну амплітуду, а посередині і в зоні розвантаження уже іншу, отримавши необхідну ефективність сортування і якісний продукт. Також, за допомогою гідроциліндрів можна змінити кут нахилу грохоту, в залежності від існуючих потреб по якості і продуктивності.

Установка обладнана централізованою системою змащення, і забезпечена легким доступом до двигуна для спрощення технічного обслуговування. Розгортання обладнання в робоче положення займає менше 15 хвилин, що дозволяє виробнику робити переміщення обладнання між різними робочими майданчиками і переробляти РАП на вузькі фракції в безпосередній близькості до асфальтобетонного заводу.

Така технологія дозволяє збільшити відсоток додавання крихти в суміш, одночасно підвищуючи якість асфальту завдяки контролю гранулометричного складу матеріалу і вмісту бітуму в ньому.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Komatsu анонсувала нову цифрову платформу, що забезпечує віддалену підтримку операторів

Komatsu анонсувала нову цифрову платформу, що забезпечує віддалену підтримку операторів

У керівників великих будівельних проєктів з'явилася можливість поповнити свій арсенал засобів управління проєктами новим технологічним інструментом, який допомагає досягти високих результатів і працювати економічно більш ефективно.

22 Жов 2020, 11:55

eye-icon

19

comment-icon

0

Donaldson представила бездротову систему моніторингу фільтрів Filter Minder для двигунів важкої спецтехніки

Donaldson представила бездротову систему моніторингу фільтрів Filter Minder для двигунів важкої спецтехніки

Перш ніж запропонувати систему дистанційного моніторингу фільтрів Filter Minder свої клієнтам, компанія тестувала її в умовах експлуатації протягом 18 місяців.

21 Жов 2020, 15:01

eye-icon

23

comment-icon

0

Leica Geosystems представила систему iCON pave для укладання бетонної основи

Leica Geosystems представила систему iCON pave для укладання бетонної основи

Новий пакет технологій від компанії Leica Geosystems може використовуватися у різних областях застосування: від укладання дорожнього покриття до облаштування водостоків, дорожніх огороджень і бордюрів.

20 Жов 2020, 11:14

eye-icon

20

comment-icon

0

Advertisement