Нові асфальтоукладачі Volvo CE P8820D ABG і P6870D ABG відрізняються новим дизайном і новими «інтелектуальними» функціями, що підвищують надійність і продуктивність машин
Останні моделі асфальтоукладачів Volvo CE P8820D ABG і P6870D ABG серії D об’єднують у собі велику місткість і універсальність.
Новий асфальтоукладач P8820D ABG оснащений бункером великої місткості та низькоемісійним двигуном Volvo CE. Асфальтоукладач призначений для будівництва автомагістралей і являє собою високопродуктивну машину, що забезпечує стабільну роботу, рівномірну товщину і гладку поверхню протягом усього процесу укладання. Асфальтоукладач P8820D ABG має міцну і стійку ходову частину з гусеницями шириною 325 мм і довжиною 3,12 м, надійну в експлуатації раму і компоненти. Ця нова модель забезпечує максимальну ширину укладання 13 м і максимальну товщину шару 300 мм. Завдяки великій місткості бункера, що становить 14,7 тонни, і великому діаметру конвеєрного тунелю асфальтоукладач P8820D ABG здатний забезпечити укладання до 1100 тонн суміші на годину.
На відміну від асфальтоукладача P8820D ABG, нова модель P6870D ABG виконана на колісному шасі, оснащена бункером місткістю 13 тонн. Ця модель забезпечує максимальну ширину укладання 9 м. Новий асфальтоукладач відрізняється високою універсальністю. Машина оснащена само вирівнюється гідравлічною підвіскою. Передбачено три режими приводу: укладання покриття, маневрування і транспортування. Новий асфальтоукладач оснащений триточковою системою балансування для стабілізації ходової частини. Система приводу Volvo забезпечує високе тягове зусилля. Великі передні колеса гарантують високу прохідність машини. Можливі дві конфігурації шасі: 6×6 або 6×4. Система регулювання кротячого моменту залежно від навантаження розподіляє потужність між передніми приводними колесами, запобігаючи пробуксовуванню коліс.
Високий момент при низьких обертах досягається завдяки добре збалансованій роботі двигунів Volvo і гідравліки. Функція адаптивного режиму ECO дозволяє знизити витрату палива і рівень шуму. Зниження рівня шуму також сприяє звукоізоляції моторного відсіку.
У порівнянні з більш ранніми моделями асфальтоукладачів Volvo CE нові машини мають ряд істотних переваг. В асфальтоукладачі P8820D ABG передбачена можливість установки різних систем нівелювання, включаючи 3D системи. У нових машинах збільшено діапазон регулювання висоти шнека. Збільшений діапазон, що становить від 120 до 200 мм, забезпечує оптимальну подачу суміші в каналі шнека для широкого діапазону товщин шару. Максимальна товщина шару може сягати 300 мм. Для моделі P8820D ABG пропонується спеціальна система додаткового навантаження, яка встановлюється на вигладжувальну плиту, попереджаючи появу нерівностей, коли асфальтоукладач чіпається з місця. Пристрій натягнення вигладжувальної плити запобігає її провисанню при великій ширині укладання, забезпечуючи постійний кут атаки по всій ширині плити. Опція Soft Dock знижує вплив ударів, оптимізуючи якість покриття. Сервісний люк, передбачений на платформі оператора в моделі P8820D ABG, полегшує обслуговування машини.
Для P8820D ABG і P6870D ABG компанія пропонує вигладжувальні плити VB78 і VB79. Вигладжувальні плити серії Volvo Variomatic мають вісім направних труб, по чотири на кожен гідравлічний уширювач. Компанія стверджує, що вигладжувальні плити VB78 і VB79 мають аналогічні технічні характеристики, але модель VB79 більше підходить для формування спеціальних випуклих поперечних профілів дороги або при існуванні особливих вимог до дренажної системи. Розсувні вигладжувальні плити можуть оснащуватися двома додатковими шарнірними секціями. Секції можуть підійматися або опускатися, дозволяючи формувати поперечний профіль нестандартної конфігурації з меншою витратою суміші та, відповідно, з меншими витратами. Підйом або нахил секцій можна регулювати в межах 10%. Система швидкознімних кріплень дозволяє виконати заміну вигладжувальних плит всього за 55 хвилин без спеціальних інструментів.
Обидві машини оснащені електронною системою управління асфальтоукладачем Electronic Paver Management (EPM3), що має безліч вбудованих функцій, що полегшують управління машиною і сприяють підвищенню якості укладання. Наприклад, функція Settings Manager дозволяє зберегти параметри, які використовувалися в певних проєктах, для подальшого застосування в аналогічних проєктах, а функція Service Interval Manager попередить оператора про необхідне або планове ТО. Ще одна ефективна електронна система Pave Assist забезпечує набір цифрових інструментів, що полегшують укладання дорожнього полотна. У число таких інструментів входить диспетчер матеріалів Material Manager, візуалізація температури суміші при укладанні Thermal Profiling і прогноз погодних умов Weather View. Система Pave Assist забезпечує автоматизоване документування процесу укладання і сприяє підвищенню якості покриття.
Асфальтоукладач P8820D ABG оснащений дизельним двигуном Volvo D8J номінальною потужністю 200 кВт, що відповідає вимогам економічних стандартів Tier 4 Final/Stage V. Для ринків, що розвиваються, доступна версія з дизельним двигуном D7E потужністю 182 кВт, що відповідає вимогам стандартів Tier 3.
Асфальтоукладач ABG оснащений дизельним двигуном Volvo потужністю 129 кВт, що відповідає вимоги екологічних стандартів для позашляхової техніки China Stage IV/EU Stage V.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0