Дві моделі нових компактних колісних екскаваторів Liebherr

Новини Новинки

10 Лип 2020, 15:25

eye-icon

143

comment-icon

0

Німецька машинобудівна компанія Liebherr випустила два нових компактних екскаватора на колісному шасі, які відповідають вимогам стандарту Stage V. Колісні екскаватори A 910 Compact Litronic і A 912 Compact Litronic – найменші моделі у лінійці компактних екскаваторів Liebherr.

Екскаватор A 910 Compact має експлуатаційну масу від 12,1 до 13,1 тонни. Ця компактна модель оснащена двигуном потужністю 85 кВт. Наступний у модельному ряду компактних екскаваторів Liebherr, модель A 912 Compact, експлуатаційної масою від 13 до 14,2 тонни. Ця модель оснащена двигуном потужністю 90 кВт.

В обох моделях встановлений екологічно чистий 4-циліндровий однорядний двигун, який гарантує низьку питому витрату пального. Встановлена ​​в нових компактних екскаваторах електронна система керування двигуном Liebherr Power Efficiency дозволяє досягти максимального ККД елементів приводу, за будь-яких умов експлуатації. Система забезпечує оптимальне поєднання високої продуктивності та виключної паливної економічності.

Щоб забезпечити дотримання суворих норм щодо шкідливих викидів, встановлених стандартами Stage V, компанія Liebherr використовує для двигунів внутрішнього згоряння новітні технології. Інноваційна система обмеження викиду ОГ складається з дизельного каталізатора окислення (DOC), фільтру сажі (DPF) і системи селективного каталітичного відновлення SCR. Використання сучасних технологій дозволяє зменшити кількість твердих частинок і забезпечити оптимальний захист населення та навколишнього середовища від забруднювачів, що містяться у вихлопних газах.

В екскаваторах A 910 Compact і A 912 Compact збільшено противагу, завдяки чому:

  • нові колісні екскаватори здатні вразити своєю вантажопідйомністю при максимальній довжині стріли;
  • підвищилася стійкість машин, що в свою чергу призвело до більш високої стійкості під час динамічного переміщення маси.

Для додаткового підвищення стійкості обидві моделі колісних екскаваторів пропонуються з різними опорними пристроями. Завдяки великій контактній поверхні, передній відвал служить ідеальним засобом для забезпечення стійкості на м’яких піщаних ґрунтах.

Оптимальну стійкість на твердому ґрунті забезпечують виносні опори. Для виносних опор передбачена можливість індивідуального регулювання за висотою, що особливо актуально при виконанні робіт на пересіченій місцевості. В якості опори на пересіченій місцевості можна також використовувати секційний відвал. Цей вид відвалу дозволяє регулювати положення всіх секцій одночасно або кожної окремо. Доступні різні комбінації відвалу зі стабілізатором, виносних опор і секційного відвалу.

Однією з найбільших проблем для машиністів екскаваторів при виконанні робіт на будівельних майданчиках в районах міської забудови, є умови роботи в обмеженому просторі. Щоб вирішити цю проблему для таких застосувань, в нових колісних екскаваторах Liebherr розробники зменшили радіус повороту задньої частини платформи. Радіус повороту задньої частини платформи у двох нових колісних екскаваторах становить лише 1 675 мм. Крім того, радіус повороту кормової частини платформи став менше на 70 мм, таким чином, повний радіус повороту по зовнішньому борту становить менше 5 000 мм для обох машин.

Незважаючи на невеликі розміри, моделі A 910 Compact і A 912 Compact відрізняються високим зусиллям врізання ковша, навіть в умовах твердого ґрунту.

Ці дві моделі можна назвати універсальними будівельними машинами, які можуть успішно використовуватися на будь-якому будівельному майданчику.

Маневреність і експлуатаційна гнучкість нових компактних екскаваторів, особливо в умовах міської забудови та обмеженого простору, забезпечується завдяки опції повного приводу і крабового хода.

При повному приводі обмеження кута повороту коліс переднього і заднього мостів здійснюється в протилежному напрямку, тому радіус розвороту дуже маленький. При рульовому керуванні в режимі “крабового” ходу обмеження кута повороту коліс переднього і заднього мостів здійснюється в одному напрямку, тому машина може рухатися в бічному напрямі всіма колесами одночасно, “слід у слід”.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Укравтодор планує відремонтувати основні розв'язки та маршрути до 2024 року

Укравтодор планує відремонтувати основні розв'язки та маршрути до 2024 року

Укравтодор в рамках президентської програми "Велике будівництво" планує до 2024 року відремонтувати основні розв'язки та маршрути

19 Тра 2021, 10:55

eye-icon

101

comment-icon

0

Bobcat представив дві нові моделі компактних навантажувачів

Bobcat представив дві нові моделі компактних навантажувачів

Компанія Bobcat представила дві нові моделі американської збірки в сегменті малих шарнірно-зчленованих навантажувачів (SAL).

17 Тра 2021, 13:35

eye-icon

72

comment-icon

0

Trimble представила нову хмарну платформу для асфальтоукладачів

Trimble представила нову хмарну платформу для асфальтоукладачів

Компанія Trimble представила нову хмарну платформу Trimble Roadworks 3D Paving Control Platform для 3D систем автоматичного контролю. 

1 Бер 2021, 17:27

eye-icon

103

comment-icon

0

Advertisement