Новинки-2019 зі світу будівельної техніки (частина 4)

Спецтехнiка Стaттi

6 Лют 2020, 17:12

eye-icon

74

comment-icon

0

Прогрес за всіма показниками

Конструкторам вдалося поєднати у бульдозері John Deere 850L високу потужність і продуктивність з паливною економічністю та простотою керування. Дизель John Deere PSS 9,0 EPA відповідає стандарту Final Tier 4 і розвиває 225 к.с. – на 10% більше, ніж в інших машин тієї ж серії. При роботі в “екорежимі” витрати палива зменшуються на 20%. При необхідності бульдозер можна оснастити відвалом Pover Angle Tilt з діагоналлю 4369 мм – найширшим у своєму класі. До стандартної комплектації входить система автоматичного вимкнення двигуна при тривалих холостих оборотах.

На 15% у порівнянні з попередниками підвищився об’єм кабіни. Ефективність звукоізоляції зросла на 27%. Є камера заднього огляду. Вентиляція, опалення та система клімат-комфорт забезпечують оптимальні умови для бульдозериста. Сидіння оснащене підігрівом. 

Всюди пройде і все дістане

Manitou Group випустила серію з чотирьох моделей телескопічних підіймачів. У дію їх приводить двигун Kubota 49,6 к.с. Самохідні платформи можуть піднімати люльки з людьми на висоту від 19,7 до 25,9 м. Три режими ручного керування забезпечують плавність переміщення. 

Модель 260 TJ завдяки дорожньому просвіту 0,43 м має підвищену прохідність. Її телескопічний підіймач оснащений великим кошиком і може піднімати трьох робітників або вантаж 400 кг. При максимальній робочій висоті 25,9 м горизонтальний виліт стріли сягає 19,7 м. Широку робочу зону та високу експлуатаційну гнучкість забезпечують обертання башти на 360° та поворотний маятниковий важіль, що може нахилятися на 70°.

Шість поверхів – не межа 

Skyjack Inc. випустив свій найбільший ножичний підіймач. Перший у серії RT агрегат може працювати на пересіченій місцевості. У порівнянні з попередніми моделями, на SJ9253 підвищено швидкість підіймання та спуску. Він піднімає 680 кг на висоту 18 м. Двигун за викидами відповідає стандарту Євро V. Машина має габарити 2,34 х 4,50 м і може працювати на пересіченій місцевості.

Компанія заявила про намір найближчим часом вивести на ринок ще більшу модель – SJ9263 RT. Вона дозволить працювати на висоті 21 м. 

На 37% краще    

Середньорозмірними гусеничними машинами SK75SR-7 та SK85CS-7 компанія Kobelco розпочала випуск нового покоління міні-екскаваторів SR. Машини мають компактну конструкцію та чудові технічні характеристики. Новий двигун Yanmar 4TNV98CT потужністю 70 к.с. з турбонаддувом забезпечує чудову продуктивність та ефективність. За викидами він відповідає стандарту Tier 4 Final

Швидкість виконання земляних робіт у порівнянні з попередниками зросли на 37%, час циклу скоротився приблизно на 15%. Робочі інструменти можна замінювати швидко і без проблем. 

Вантажність SK75SR-7 становить 1506 кг (на 27% більше ніж у попередника – SK75SR-3E). У SK85CS-7 вантажність сягає 1620 кг і на 18% перевищує показник SK85CS-3E. Дальність копання обох екскаваторів – 6,5 м, максимальна глибина – 4,5 м. З гумовими гусеницями SK85CS-7 важить 8472 кг, зі сталевими – 8879 кг.

Зручний навіть на бездоріжжі

Ергономічне робоче місце та простору кабіну встановила на новий автогрейдер Komatsu. Зменшене за розмірами та зусиллям для повороту кермо GD655-7 розташоване справа. Так воно не заважає оглядовості і полегшує керування. Новаторська телематична система і монітори надають водієві інформацією про стан гідравлічної системи, витрати палива, продуктивність тощо. Нове сидіння з пневматичною підвіскою пом’якшує вібрації.

Двигун SAA6D107E-3 має потужність 218 к.с. і за викидами відповідає нормам Tier 4 Final. Триступеневе керування зміною потужності (VHPS) дозволяє обрати один з двох режимів – економії палива або потужності. Якщо мотор довго працює вхолосту, датчик сам його вимикає. 

Трансмісія має 8 передач вперед і 4 назад. Під навантаженням забезпечує динамічне перемикання повної потужності та повільну передачу або автоматичне перемикання на більших швидкостях. Для роботи у важких умовах є блокування диференціалу. Якщо відвал торкається нерухомих об’єктів, удари поглинають гідроакумулятори Blade Lift.

На грейдері можна встановлювати навісне обладнання.

Може копати, а може вантажити

Компактні розміри нового гусеничного екскаватора-навантажувача компанії JCB дають змогу працювати там, куди інші не доберуться. 1CXT призначений для землерийних, транспортних, снігоприбиральних, вантажно-розвантажувальних робіт. 

У транспортному положенні у довжину 1CXT займає 3570 мм, у ширину – 1800 мм, висота з кабіною – 2380 м. Кліренс машини 260 мм, опорна поверхня гусениць – 0,85 кв.м. Ширина гусениць 320 мм. 

В експлуатаційному положенні екскаватор-навантажувач залежно від модифікації важить від 4262 до 4342 кг. При роботі навантажувачем висота вивантаження 2210 мм, висота навантаження через борт – 2650 мм. Нормальна вантажність 665 кг, максимально допустиме навантаження – 1000 кг. При роботі в режимі екскаватора глибина копання – 2550-3080 мм, виліт стріли на рівні землі – 3380-3910 мм. Висота навантаження через борт – 2350-2670 мм. 

На JCB 1CXT встановлено рядний дизельний двигун Perkins 404D-22 робочим об’ємом 2,2 л потужністю 49 к.с. при 2800 об/хв. При 1800 об/хв він забезпечує обертальний момент 140 Нм. Об’єм паливного бака 45 л, на годину роботи вистачить 3 л пального. 

Є кілька варіантів кабіни: відкрита та закрита з додатковою системою обігріву та кондиціонером. В усіх випадках у машині зручне місце оператора, обладнане ременями безпеки. Він керує роботою за допомогою джойстиків з сервоприводом.

Скошений капот і конфігурація стріл фронтального навантажувача забезпечує чудову оглядовість та безпеку при роботі.

Один на трьох візках

Самохідний бетоноукладач від компанії Gomaco полегшує роботу будівельників. GT-3600 призначений для влаштування бордюрів та жолобів, тротуарів, доріжок, парапетів, мостових огорож та дорожнього покриття завширшки до 3 м. 

Агрегат змонтований на трьох гусеничних візках, кожен з них має власну систему позиціювання. Система керування оснащена датчиками та точно витримує траєкторію руху. Агрегат може споруджувати бордюри та прокладати бетонні жолоби з мінімальним радіусом заокруглення до 610 мм. Швидкість роботи – 13 м/хв. Завантажувальний конвеєр з гідравлічним приводом реверсивний, з бункером має довжину 4,57 м, ширину 610 мм і забезпечує високу продуктивність. При транспортуванні довжина машини 5,3, ширина 2,6, висота 2,5 м.

Для безпеки роботи на усіх важливих вузлах є кнопки аварійної зупинки. Безпеку надають також захисні щитки гусениць, попереджувальні написи тощо. Машина спроектована так, що оператор добре бачить виконання всіх робочих операцій.

Два мотори й лебідка

Сім’я Ford поповнилась гібридним F-250 Super Duty. При стандартній роботі авто на 50% покращує показник витрат пального та на 33% зменшує викиди парникових газів. Електричну енергію зберігають літій-іонні акумулятори. Вони заряджаються від станцій першого та другого рівня, а також рекуперативного гальмування. Крім електричного машина обладнана також 7,3-літровим газовим двигуном. Максимальна вантажність 1930 кг. Вмонтована електрична лебідка розвиває 5,4 т тяги і може витягти з багна будь-яке спорядження або розтягти завали з повалених дерев.

Мала вага – не проблема

Легкість і компактність дозволяють доставити сваєбійні установки PD5 та PD5R компанії Vermeer туди, де великі не пройдуть. Вага кожної машини менше ніж 5 т. У транспортному положенні робоча щогла укладається паралельно гусеницям. Це додає компактності. Тому на одному причепі можна доставляти до місця робіт одразу дві машини. Час заощаджує також простота, з якою агрегати переводяться у транспортне або робоче положення.

Обидва мають 49-сильні мотори CAT. Завдяки самохідним шасі машини переміщуються по будівельному майданчику зі швидкістю 4,2 км/год.

PD5R оснащений повнофункціональним бездротовим пультом дистанційного керування. Це дозволяє оператору контролювати зачеплення молота, точність забивання, роботу приводу, не знаходячись у кріслі. Система GPS і лазерний приймач забезпечують точність позиціювання та правильну орієнтацію щогли. 

Про інші новинки-2109 зі світу будівельної техніки читайте тут: частина 1частина 2, частина 3.

За матеріалами www.heavyequipmentguide.ca.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Основи автоматизації роботи одноківшевих екскаваторів

Захоплюючі уяву технології автоматизації роботи екскаваторів постійно розширюють межі можливостей цих популярних машин.

11 Лют 2022, 10:00

eye-icon

89

comment-icon

0

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

Найцікавіші новинки, представлені на виставці CES 2022

У міжнародній виставці побутової електроніки Consumer Electronics Show, яка пройшла в січні цього року в Лас-Вегасі, взяли участь кілька компаній, що представляють галузь важкого машинобудування.

10 Лют 2022, 10:33

eye-icon

59

comment-icon

0

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Відмова будівельної техніки - три загрози для рентабельності вашого бізнесу

Техніка на будівельному майданчику вимагає належного догляду і дотримання правил експлуатації, тоді вона буде працювати для вас з повною віддачею. В іншому випадку вам доведеться заплатити свою ціну.

7 Лют 2022, 10:00

eye-icon

22

comment-icon

0

Advertisement