Новинки-2019 зі світу будівельної техніки (частина 4)

Спецтехнiка Стaттi

6 Лют 2020, 17:12

eye-icon

201

comment-icon

0

Прогрес за всіма показниками

Конструкторам вдалося поєднати у бульдозері John Deere 850L високу потужність і продуктивність з паливною економічністю та простотою керування. Дизель John Deere PSS 9,0 EPA відповідає стандарту Final Tier 4 і розвиває 225 к.с. – на 10% більше, ніж в інших машин тієї ж серії. При роботі в “екорежимі” витрати палива зменшуються на 20%. При необхідності бульдозер можна оснастити відвалом Pover Angle Tilt з діагоналлю 4369 мм – найширшим у своєму класі. До стандартної комплектації входить система автоматичного вимкнення двигуна при тривалих холостих оборотах.

На 15% у порівнянні з попередниками підвищився об’єм кабіни. Ефективність звукоізоляції зросла на 27%. Є камера заднього огляду. Вентиляція, опалення та система клімат-комфорт забезпечують оптимальні умови для бульдозериста. Сидіння оснащене підігрівом. 

Всюди пройде і все дістане

Manitou Group випустила серію з чотирьох моделей телескопічних підіймачів. У дію їх приводить двигун Kubota 49,6 к.с. Самохідні платформи можуть піднімати люльки з людьми на висоту від 19,7 до 25,9 м. Три режими ручного керування забезпечують плавність переміщення. 

Модель 260 TJ завдяки дорожньому просвіту 0,43 м має підвищену прохідність. Її телескопічний підіймач оснащений великим кошиком і може піднімати трьох робітників або вантаж 400 кг. При максимальній робочій висоті 25,9 м горизонтальний виліт стріли сягає 19,7 м. Широку робочу зону та високу експлуатаційну гнучкість забезпечують обертання башти на 360° та поворотний маятниковий важіль, що може нахилятися на 70°.

Шість поверхів – не межа 

Skyjack Inc. випустив свій найбільший ножичний підіймач. Перший у серії RT агрегат може працювати на пересіченій місцевості. У порівнянні з попередніми моделями, на SJ9253 підвищено швидкість підіймання та спуску. Він піднімає 680 кг на висоту 18 м. Двигун за викидами відповідає стандарту Євро V. Машина має габарити 2,34 х 4,50 м і може працювати на пересіченій місцевості.

Компанія заявила про намір найближчим часом вивести на ринок ще більшу модель – SJ9263 RT. Вона дозволить працювати на висоті 21 м. 

На 37% краще    

Середньорозмірними гусеничними машинами SK75SR-7 та SK85CS-7 компанія Kobelco розпочала випуск нового покоління міні-екскаваторів SR. Машини мають компактну конструкцію та чудові технічні характеристики. Новий двигун Yanmar 4TNV98CT потужністю 70 к.с. з турбонаддувом забезпечує чудову продуктивність та ефективність. За викидами він відповідає стандарту Tier 4 Final

Швидкість виконання земляних робіт у порівнянні з попередниками зросли на 37%, час циклу скоротився приблизно на 15%. Робочі інструменти можна замінювати швидко і без проблем. 

Вантажність SK75SR-7 становить 1506 кг (на 27% більше ніж у попередника – SK75SR-3E). У SK85CS-7 вантажність сягає 1620 кг і на 18% перевищує показник SK85CS-3E. Дальність копання обох екскаваторів – 6,5 м, максимальна глибина – 4,5 м. З гумовими гусеницями SK85CS-7 важить 8472 кг, зі сталевими – 8879 кг.

Зручний навіть на бездоріжжі

Ергономічне робоче місце та простору кабіну встановила на новий автогрейдер Komatsu. Зменшене за розмірами та зусиллям для повороту кермо GD655-7 розташоване справа. Так воно не заважає оглядовості і полегшує керування. Новаторська телематична система і монітори надають водієві інформацією про стан гідравлічної системи, витрати палива, продуктивність тощо. Нове сидіння з пневматичною підвіскою пом’якшує вібрації.

Двигун SAA6D107E-3 має потужність 218 к.с. і за викидами відповідає нормам Tier 4 Final. Триступеневе керування зміною потужності (VHPS) дозволяє обрати один з двох режимів – економії палива або потужності. Якщо мотор довго працює вхолосту, датчик сам його вимикає. 

Трансмісія має 8 передач вперед і 4 назад. Під навантаженням забезпечує динамічне перемикання повної потужності та повільну передачу або автоматичне перемикання на більших швидкостях. Для роботи у важких умовах є блокування диференціалу. Якщо відвал торкається нерухомих об’єктів, удари поглинають гідроакумулятори Blade Lift.

На грейдері можна встановлювати навісне обладнання.

Може копати, а може вантажити

Компактні розміри нового гусеничного екскаватора-навантажувача компанії JCB дають змогу працювати там, куди інші не доберуться. 1CXT призначений для землерийних, транспортних, снігоприбиральних, вантажно-розвантажувальних робіт. 

У транспортному положенні у довжину 1CXT займає 3570 мм, у ширину – 1800 мм, висота з кабіною – 2380 м. Кліренс машини 260 мм, опорна поверхня гусениць – 0,85 кв.м. Ширина гусениць 320 мм. 

В експлуатаційному положенні екскаватор-навантажувач залежно від модифікації важить від 4262 до 4342 кг. При роботі навантажувачем висота вивантаження 2210 мм, висота навантаження через борт – 2650 мм. Нормальна вантажність 665 кг, максимально допустиме навантаження – 1000 кг. При роботі в режимі екскаватора глибина копання – 2550-3080 мм, виліт стріли на рівні землі – 3380-3910 мм. Висота навантаження через борт – 2350-2670 мм. 

На JCB 1CXT встановлено рядний дизельний двигун Perkins 404D-22 робочим об’ємом 2,2 л потужністю 49 к.с. при 2800 об/хв. При 1800 об/хв він забезпечує обертальний момент 140 Нм. Об’єм паливного бака 45 л, на годину роботи вистачить 3 л пального. 

Є кілька варіантів кабіни: відкрита та закрита з додатковою системою обігріву та кондиціонером. В усіх випадках у машині зручне місце оператора, обладнане ременями безпеки. Він керує роботою за допомогою джойстиків з сервоприводом.

Скошений капот і конфігурація стріл фронтального навантажувача забезпечує чудову оглядовість та безпеку при роботі.

Один на трьох візках

Самохідний бетоноукладач від компанії Gomaco полегшує роботу будівельників. GT-3600 призначений для влаштування бордюрів та жолобів, тротуарів, доріжок, парапетів, мостових огорож та дорожнього покриття завширшки до 3 м. 

Агрегат змонтований на трьох гусеничних візках, кожен з них має власну систему позиціювання. Система керування оснащена датчиками та точно витримує траєкторію руху. Агрегат може споруджувати бордюри та прокладати бетонні жолоби з мінімальним радіусом заокруглення до 610 мм. Швидкість роботи – 13 м/хв. Завантажувальний конвеєр з гідравлічним приводом реверсивний, з бункером має довжину 4,57 м, ширину 610 мм і забезпечує високу продуктивність. При транспортуванні довжина машини 5,3, ширина 2,6, висота 2,5 м.

Для безпеки роботи на усіх важливих вузлах є кнопки аварійної зупинки. Безпеку надають також захисні щитки гусениць, попереджувальні написи тощо. Машина спроектована так, що оператор добре бачить виконання всіх робочих операцій.

Два мотори й лебідка

Сім’я Ford поповнилась гібридним F-250 Super Duty. При стандартній роботі авто на 50% покращує показник витрат пального та на 33% зменшує викиди парникових газів. Електричну енергію зберігають літій-іонні акумулятори. Вони заряджаються від станцій першого та другого рівня, а також рекуперативного гальмування. Крім електричного машина обладнана також 7,3-літровим газовим двигуном. Максимальна вантажність 1930 кг. Вмонтована електрична лебідка розвиває 5,4 т тяги і може витягти з багна будь-яке спорядження або розтягти завали з повалених дерев.

Мала вага – не проблема

Легкість і компактність дозволяють доставити сваєбійні установки PD5 та PD5R компанії Vermeer туди, де великі не пройдуть. Вага кожної машини менше ніж 5 т. У транспортному положенні робоча щогла укладається паралельно гусеницям. Це додає компактності. Тому на одному причепі можна доставляти до місця робіт одразу дві машини. Час заощаджує також простота, з якою агрегати переводяться у транспортне або робоче положення.

Обидва мають 49-сильні мотори CAT. Завдяки самохідним шасі машини переміщуються по будівельному майданчику зі швидкістю 4,2 км/год.

PD5R оснащений повнофункціональним бездротовим пультом дистанційного керування. Це дозволяє оператору контролювати зачеплення молота, точність забивання, роботу приводу, не знаходячись у кріслі. Система GPS і лазерний приймач забезпечують точність позиціювання та правильну орієнтацію щогли. 

Про інші новинки-2109 зі світу будівельної техніки читайте тут: частина 1частина 2, частина 3.

За матеріалами www.heavyequipmentguide.ca.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Вибираємо вилковий навантажувач: класифікація і характеристики

Вибираємо вилковий навантажувач: класифікація і характеристики

Вибираємо вилковий навантажувач для покупки або оренди. Дізнайтеся всі деталі, як вибрати вибрати навантажувач, чому так важливо врахувати тип двигуна, потужність, вантажопідйомність і навіть розмір вилкової каретки.

5 днів.тому

eye-icon

11

comment-icon

0

Світова прем'єра: компанія Liebherr представляє нове покоління шарнірно-зчленованих самоскидів

Світова прем'єра: компанія Liebherr представляє нове покоління шарнірно-зчленованих самоскидів

Нова машина спроєктована з використанням останніх науково-технічних досягнень і перевірена в ході комплексних випробувань в умовах граничних навантажень відповідно до вимог найвищих стандартів якості. Тепер компанія Liebherr може запропонувати клієнтам повний спектр сучасного обладнання для виконання землерийно-транспортних робіт.

13 Лис 2020, 11:35

eye-icon

34

comment-icon

0

Дорожні котки: види і призначення

Дорожні котки: види і призначення

Щоб оптимально підібрати техніку, потрібно враховувати вагу котка асфальтоукладача, функції, розміри вальців, надійність виробника і багато інших чинників.

9 Лис 2020, 11:02

eye-icon

30

comment-icon

0

Advertisement