Перші результати роботи Waze: найбільше водіїв турбують ями на дорогах
10 грудня минулого року Укравтодор разом з дорожньо-навігаційним застосунком Waze запустили спільний проєкт з обміну інформацією. У тестовому режимі сервіс було запущено у Львівській та Дніпропетровській областях. Таким чином учасники дорожнього руху отримали оперативний канал для звернень про ями на дорогах, ДТП, дорожні роботи, погодні умови тощо, а Укравтодор — новий нструмент для збору інформації, аналітики й швидкого реагування на запити. Наразі дорожники вже отримали більше 54 тис. звернень.
Система Waze працює наступним чином: за допомогою боту збирає всі звернення в єдину базу й автоматично фільтрує спам. Вказані відомості подаються з точними GPS-координатами, а також з фотографіями та коментарями від водіїв. Далі ця інформація в режимі реального часу надходить у дорожні служби, де приймається рішення про те, як саме реагувати на звернення.
Як повідомив очільник Укравтодору, після першого буде другий крок, а саме впровадження вже найближчим часом єдиної системи моніторингу й управління дорожнім рухом.
Нагадуємо, наразі в Укравтодорі також працює аналітично-диспетчерська група, яка приймає скарги від громадян про ситуації на дорогах за цілодобовим телефоном: (044) 287–11–40.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0