Перші вантажівки Hyundai на водневому паливі виїдуть на дороги Швейцарії
Перші 50 вантажних автомобілів Hyundai на водневому паливі будуть поставлені до Європи вже у 2020 році. Такі плани озвучила компанія Hyundai.
Водневі вантажівки вийдуть на дороги Швейцарії. У наступні 5 років їх кількість зросте до 1600. Очікується, що до цього прикладу скоро приєднаються й інші європейські країни.
Постачання вантажних автомобілів H2 Xcient планується здійснювати через компанію Hyundai Hydrogen Mobility (HMM), яка є спільним підприємством, створеним між Hyundai Motor Company і H2 Energy. Автомобілі будуть працювати повністю на «зеленому» водні, який виробляє Hydrospider, спільне підприємство Alpiq, H2 Energy та Linde.
Згідно з інноваційною бізнес-моделлю компанії, передача водневих вантажних автомобілів швейцарським перевізникам буде здійснюватися по восьмирічнім контрактам з виплатою винагороди, що розраховується відповідно до кількості пройдених кілометрів. Ця плата буде містити плату за вантажний автомобіль, технічне обслуговування, заміну акумулятора і постачання водню. Що дозволить клієнтам замінити дизельні вантажівки, не турбуючись про такі питання.
HMM створить інфраструктуру заправки вантажних автомобілів воднем, використовуючи для цього наявні паливно-заправні станції, що дозволить зменшити витрати та розв’язати одвічну проблему “курки і яйця”.
Компанія також веде переговори з потенційними клієнтами в Австрії, Франції, Німеччині, Нідерландах, та розраховує розширити географію своїх вантажівок за межі Швейцарії вже у цьому році. В першу чергу розглядаються ті країни, в яких передбачені фінансові стимули для використання найчистіших вантажних транспортних засобів.
Проте, існує одна потенційна проблема, з якою стикається компанія, – це створення мережі післяпродажного обслуговування. Наразі команія шукає партнерів у Європі.
Що стосується США, то попередній показ концепту великовантажного автомобіля HDC-6 Neptune, класу 8 на північноамериканській виставці комерційних автомобілів North American Commercial Vehicle Show (NACV) в Атланті (США), викликав величезний інтерес у американських потенційних клієнтів.
І хоча Hyundai визнає, що в даний час не має досить великого паливного елемента для приведення в дію вантажівки вагою 36,2 тонни, це тільки питання часу.
– заявив виконавчий віце-президент і глава підрозділу комерційних автомобілів Hyundai Motor Company Едвард Лі (Edward Lee).
Джерело: www.dieselnews.com.au
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
Залишити коментар:
Ти повинен увійти в систему щоб додати коментар.
0