Перші вантажівки Hyundai на водневому паливі виїдуть на дороги Швейцарії

Новини Спецтехнiка

6 Кві 2020, 10:53

eye-icon

330

comment-icon

0

Перші 50 вантажних автомобілів Hyundai на водневому паливі будуть поставлені до Європи вже у 2020 році. Такі плани озвучила компанія Hyundai.

Водневі вантажівки вийдуть на дороги Швейцарії. У наступні 5 років їх кількість зросте до 1600. Очікується, що до цього прикладу скоро приєднаються й інші європейські країни. 

Постачання вантажних автомобілів H2 Xcient планується здійснювати через компанію Hyundai Hydrogen Mobility (HMM), яка є спільним підприємством, створеним між Hyundai Motor Company і H2 Energy. Автомобілі будуть працювати повністю на «зеленому» водні, який виробляє Hydrospider, спільне підприємство Alpiq, H2 Energy та Linde.

Згідно з інноваційною бізнес-моделлю компанії, передача водневих вантажних автомобілів швейцарським перевізникам буде здійснюватися по восьмирічнім контрактам з виплатою винагороди, що розраховується відповідно до кількості пройдених кілометрів. Ця плата буде містити плату за вантажний автомобіль, технічне обслуговування, заміну акумулятора і постачання водню. Що дозволить клієнтам замінити дизельні вантажівки, не турбуючись про такі питання. 

HMM створить інфраструктуру заправки вантажних автомобілів воднем, використовуючи для цього наявні паливно-заправні станції, що дозволить зменшити витрати та розв’язати одвічну проблему “курки і яйця”.

Компанія також веде переговори з потенційними клієнтами в Австрії, Франції, Німеччині, Нідерландах, та розраховує розширити географію своїх вантажівок за межі Швейцарії вже у цьому році. В першу чергу розглядаються ті країни, в яких передбачені фінансові стимули для використання найчистіших вантажних транспортних засобів.

Проте, існує одна потенційна проблема, з якою стикається компанія, – це створення мережі післяпродажного обслуговування. Наразі команія шукає партнерів у Європі.

Що стосується США, то попередній показ концепту великовантажного автомобіля HDC-6 Neptune, класу 8 на північноамериканській виставці комерційних автомобілів North American Commercial Vehicle Show (NACV) в Атланті (США), викликав величезний інтерес у американських потенційних клієнтів. 

І хоча Hyundai визнає, що в даний час не має досить великого паливного елемента для приведення в дію вантажівки вагою 36,2 тонни, це тільки питання часу.

“Ми вважаємо, що водень – це паливо на наступні 100 років, і Hyundai стане найбільшим гравцем. Це ключовий напрямок роботи для нашої компанії”, 

– заявив виконавчий віце-президент і глава підрозділу комерційних автомобілів Hyundai Motor Company Едвард Лі (Edward Lee).

Джерело: www.dieselnews.com.au

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер Cat D9 гарантує зниження експлуатаційних витрат і скорочення витрати пального.

29 Січ 2021, 12:27

eye-icon

35

comment-icon

0

Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів серії AS

Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів серії AS

Французька компанія Mecalaс представила оновлену лінійку навантажувачів з усіма поворотними колесами і поворотною стрілою. Такі машини мають важливу перевагу там, де розміри робочого майданчика обмежені. 

23 Лис 2020, 12:26

eye-icon

60

comment-icon

0

Bobcat повертається у сегмент тракторів із новою лінійкою компактних моделей

Bobcat повертається у сегмент тракторів із новою лінійкою компактних моделей

Компанія Bobcat оголосила про своє рішення повернутися до "витоків" і знову вийти на ринок тракторів. Новий модельний ряд тракторів Bobcat включає 15 моделей потужністю від 21 до 58 кінських сил.

28 Жов 2020, 15:38

eye-icon

27

comment-icon

0

Advertisement