Перший водневий двигун DEUTZ готовий до виходу на ринок
DEUTZ випустила свій перший водневий двигун TCG 7.8 H2, який, за її словами, є наступним кроком на шляху до вуглецево-нейтральним приводним рішенням, в тому числі в сегменті автосамоскидів.
Привід, який, за словами німецького виробника, відповідає всім критеріям, встановленим ЄС для двигунів з нульовим викидом CO2, є ще одним доповненням до портфеля приводних систем з низьким і нульовим рівнем викидів.
«DEUTZ – піонери в області вуглецево-нейтральних приводних систем для самоскидів, — сказав генеральний директор DEUTZ Франк Хіллер. «Ми вже проводимо екологічно чисті та високоефективні двигуни. Тепер ми робимо наступний крок: наш водневий двигун готовий до виходу на ринок. Це є важливою віхою, яка допоможе нам зробити свій внесок у досягнення кліматичних цілей Парижа ».
Технічний директор DEUTZ Маркус Мюллер додав: «Шестициліндровий TCG 7.8 H2 заснований на теперішній конструкції двигуна. Виробляючи вихідну потужність 200 кВт, він працює з нульовим викидом вуглецю і працює дуже тихо. В принципі, двигун підходить для всіх поточних сфер застосування DEUTZ, але через наявної інфраструктури він, ймовірно, буде в першу чергу використовуватися в стаціонарному обладнанні, генераторах і залізничному транспорті ».
Перше пілотне застосування водневого двигуна буде в стаціонарному обладнанні для вироблення електроенергії в партнерстві з регіональною комунальною компанією. Пілотний проект планується почати на початку 2022 року з метою доведення придатності двигуна для повсякденного використання.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0