Приклад будівництва великого купольного сховища без зупинки роботи складу

Галузi Стaттi

15 Чер 2021, 09:00

eye-icon

85

comment-icon

0

Щоб захистити що зберігається на відкритому повітрі сировину від погодних явищ і знизити пилоутворення, гірничодобувна компанія Minera San Cristobal, розташована в Болівії, побудувала над складом купальне сховище діаметром 140 метрів. Спеціальна конструкція купольного сховища дозволила виконати монтажні роботи над складом, не зупиняючи виробництво.

Приклад будівництва великого купольного сховища без зупинки роботи складу.

Копальня Сан-Крістобаль (San Cristobal), розташований на висоті понад 4000 метрів над рівнем моря на плато Альтіплано в Андах, є найбільшим рудником в Болівії. На шахті видобувають відкритим способом срібло, свинець і цинк. Щодня на підприємстві переміщається до 150 000 тонн сировини та переробляється до 40 000 тонн руди.

На початку 2010 року болівійська підрядна компанія Carlos Caballero представила компанії Minera San Cristobal своє конкурсну пропозицію щодо впровадження рішення, яке повинно було забезпечити захист складу від погодних явищ і знизити пилоутворення. Керуючись принципами забезпечення охорони праці працівників копальні, і захисту навколишнього середовища і проживаючих в районі розташування копальні громад, компанія Minera San Cristobal шукала ефективні способи запобігання викидів пилу зі сховища в навколишнє середовище і захисту сировини, що очікує транспортування на збагачувальну фабрику, від погодних явищ.

Короткі відомості про проект

Купольне сховище на шахті Сан-Крістобаль

  • Клієнт: компанія Minera San Christóbal S. A.
  • Підрядник: компанія Carlos Caballero SRL
  • Проектування та виготовлення купольної конструкції: компанія Geometrica, Inc.
  • Місцеперебування: провінція Нор-Ліпес, Потосі, Болівія
  • Вартість проекту: 10 млн доларів США

Щоб розробити для копальні індивідуальне рішення, компанія Carlos Caballero об’єднала свої зусилля з компанією-постачальником рішень для зберігання Geometrica Inc. Розглянувши пропозицію і відвідавши купольні склади на інших підприємствах в Південній Америці, інженери San Cristobal передали проект об’єднаної команди фахівців Caballero і Geometrica. Компанія Carlos Caballero виступила в якості генерального підрядника та організації, що виконала монтаж купольної конструкції, а компанія Geometrica – в якості субпідрядника, що виконував проектування, виготовлення і поставку купола. Серед ключових факторів, які вплинули на рішення використовувати цей тип рішення для об’єкта, був великий досвід фахівців підрядних організацій, здатність зводити конструкцію без зупинки складу і можливість виготовити опорні конструкції неправильної форми.

Рекорд для Південної Америки

Рекорд для Південної Америки
Купольне сховище діаметром 140 метрів на копальні Сан-Крістобаль в Болівії було побудовано без зупинки роботи складу (Фото люб’язно надано компанією Geometrica)

Закінчена конструкція захисної «оболонки» є купол діаметром 140 метрів і висотою 59 метрів. Конструкція закріплена анкерами на бетонному фундаменті. Це найбільше купольне сховище такого роду в Південній Америці. Фундамент побудований з урахуванням перепадів місцевості, що досягають 9 метрів на ділянці діаметром 140 метрів. Купол спроектований таким чином, щоб витримувати швидкість вітру до 150 кілометрів на годину і льодове навантаження в 110 кілограмів на квадратний метр.

Купольне сховище на копальні Сан-Крістобаль, розроблене компанією Geometrica, складається з більш як 88 000 оцинкованих сталевих труб, зібраних в конструкцію і з’єднаних за допомогою алюмінієвих механічних зв’язків. Коли поставка прибула на місце, бригада монтажників компанії Caballero, яка була набрана з місцевих робітників, встановила конструкцію. Для зручності елементи конструкції були упаковані в контейнери. Маса кожного контейнера становила дві тони. Елементи конструкції були розподілені по контейнерах відповідно до етапів будівництва. Система не вимагає зварювання, оскільки збірні труби легко ковзають в алюмінієві вузлові елементи та добре тримаються там. Точний, і одночасно простий процес складання дозволив підприємству продовжувати працювати під збираною конструкцією купола в нормальному режимі. Будівництво виконувалося в умовах сильних вітрів.

Технічні подробиці

Технічні подробиці
Купол був зведений бригадою з місцевих робітників, і складається з більш як 88 000 труб і 25 000 сполучних вузлів. Збірка конструкції виконана без зварювання.

На вершині купола передбачений вентиляційний люк, на боковій стінці – додаткова арматура для кріплення знепилюючого обладнання. Усередині купол оснащений системою для опускання шківа транспортера для цілей технічного обслуговування і містками для проходу персоналу. Три дверні прорізи розміром 13 х 10 метрів дозволяють двом позашляховим транспортним засобам одночасно заїхати в сховище. Готове спорудження облицьований оцинкованими та пофарбованими металевими листами. Природне освітлення всередині споруди забезпечується за рахунок прозорих світлових люків. Сировина транспортується на збагачувальну фабрику через чинний підземний тунель.

Купольне рішення має наступні геометричні та технічні характеристики:

  • Крита площа: 15, 493 квадратних метрів
  • Площа поверхні купола: 25 340 квадратних метрів
  • Діаметр основи: 143 метра
  • Висота від фундаменту до верхівки: 59 метрів
  • Маса конструктивних елементів купола: 523 400 кілограм
  • Конструкційний матеріал: оцинкована сталь і алюміній
  • Кількість трубок 88 329 штук
  • Кількість з’єднувальних елементів: 25 295 штук
  • Облицювання: оцинкована сталь, пофарбована сталь і прозорі панелі

Використання купольних конструкцій в інших країнах

Крім будівництва найбільшої купольної споруди для зберігання сировини на копальні Сан-Крістобаль в Південній Америці », компанія Geometrica спроектувала для гірничодобувної галузі понад 15 купольних сховищ, побудованих в Андах. Будівництво цих споруд здійснювалося в складних умовах через важкопрохідної перетнутої місцевості, знаходження будівельних майданчиків у віддалених районах і неймовірно високих снігових навантажень. Прикладами недавніх проектів можуть служити копальні з видобутку міді Баррік Залдібар (Barrick Zaldivar) і Мантос-Бланкос (Mantos Blancos), розташовані в сусідній Чилі, а також копальні Мінера Агуас Тенідас (Minera Aguas Tenidas), розташований в Іспанії. По всьому світу, в самих різних місцях, від пустелі Сахара до джунглів Борнео, були побудовані сотні споруд, спроектованих компанією Geometrica, для замовників і кінцевих користувачів, включаючи такі компанії, як BHP Billiton, Anglo-American, Barrick, Codelco, First Quantum, Fluor, Sumitomo, і інші гірничодобувні компанії.

Крім рішень для створення споруд неправильної форми, компанія пропонує рішення для складів з автоматизованою укладанням матеріалів в радіального штабеля, і для прольотів довжиною до 300 метрів. Результатом високоточного проектування, упаковування та відвантаження готових конструктивних елементів з урахуванням етапів будівництва, використання механічних з’єднувачів, які не потребують зварювання, стала міцна конструкція, яка легко споруджується в широкому діапазоні робочих умов.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

39

comment-icon

0

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

78

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

34

comment-icon

0

Advertisement