Renault Trucks запускає серійне виробництво електричних вантажних автомобілів

Новини Спецтехнiка

16 Кві 2020, 11:28

eye-icon

91

comment-icon

0

У березні 2020 року виробник вантажних автомобілів Renault Trucks запустив виробництво електричних вантажних автомобілів серії D і D Wide Z.E. на своєму заводі в Бленвіль-сюр-Орн (Франція). 

Цей завод працює з 1957 року і спеціалізується на виробництві автомобілів середньої вантажопідйомності та кабін вантажних автомобілів. Щодня з конвеєра заводу сходить до 240 новеньких кабін і 72 розвізних вантажівок. Тепер тут також буде здійснюватися збірка електричних вантажних автомобілів компанії.

За прогнозами компанії Renault Trucks, до 2025 року обсяг продажів електричних вантажівок компанії досягне 10% від загального обсягу продажів компанії.

Цех для збирання вантажівок на електротязі

Для виробництва електричних моделей на промисловому майданчику в Бленвіль-сюр-Орн передбачено все необхідне. Окремий цех Z.E. площею 1800 м. кв., в якому буде здійснюватися попередня збірка спеціальних вузлів до електричних вантажівок, розташований в безпосередній близькості до лінії збірки традиційних вантажних автомобілів з дизельним двигуном. Цех повністю оснащений всім необхідним технологічним обладнанням для виробництва електричних автомобілів.

Будівля цеху також використовується для зберігання спеціальних компонентів; зокрема, у ньому передбачена спеціальна зона з регульованою температурою, призначена для зберігання акумуляторів.

На збірку однієї електричної вантажівки потрібно 50 годин роботи

Виробництво починається з попередньої збірки вузлів, призначених для електровантажівок. Це займає приблизно тиждень. Попередня збірка спеціальних вузлів для електричних вантажівок (привід, двигун, коробка передач, модульний блок живлення і т. д.), здійснюється в цеху Z.E. Збірка виконується кваліфікованими фахівцями. Потім вузли доставляються на складальну лінію для установки у транспортний засіб.

Для складання електричних вантажівок Renault Trucks D і D Wide Z.E. використовується той же складальний конвеєр, на якому збираються аналогічні моделі з дизельним двигуном.

Після виходу зі складального конвеєра електричні вантажні автомобілі повертаються в цех Z.E., де технічні фахівці виконують додаткові технічні операції і перевіряють якість виробу.

В цілому, на виготовлення однієї електричної вантажівки йде 50 годин робочого часу.

Джерело: www.corporate.renault-trucks.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

SANY представляє новий екскаватор Stage V

SANY представляє новий екскаватор Stage V

SANY офіційно представила новий екскаватор SY215C Stage V вантажністю 22-24 тонни.

25 Жов 2021, 09:05

eye-icon

27

comment-icon

0

Гусеничні екскаватори Doosan отримали нагороди за найнижчу сукупну вартість володіння і найвищу збережену вартість обладнання

Гусеничні екскаватори Doosan отримали нагороди за найнижчу сукупну вартість володіння і найвищу збережену вартість обладнання

В цьому році американська консалтингово-аналітична компанія EquipmentWatch відзначила гусеничні екскаватори Doosan Infracore Europe малого і середнього класів престижними нагородами «Equipment Lowest Cost of Ownership (LCO) Award» і «Highest Retained Value (HRV) Award».

30 Кві 2021, 10:13

eye-icon

73

comment-icon

0

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер CAT D9: основні характеристики та використання сучасних систем

Бульдозер Cat D9 гарантує зниження експлуатаційних витрат і скорочення витрати пального.

29 Січ 2021, 12:27

eye-icon

71

comment-icon

0

Advertisement