Roadtec оновила перевантажувач асфальтобетону Shuttle Buggy

Новини Новинки

17 Лип 2020, 10:38

eye-icon

119

comment-icon

0

Американський виробник дорожньої техніки Roadtec розширив свою лінійку перевантажувачів асфальтобетону Shuttle Buggy, доповнивши її новою моделлю SB-3000, яка замінила модель SB-2500. Плануючи випуск нової моделі, компанія хотіла зберегти позицію лідера на ринку перевантажувачів асфальтобетону.

Компанія Roadtec успішно оновила лінійку перевантажувачів асфальтобетону

Нова машина має більший об’єм накопичувального бункера, який здатнен вмістити до 27 тонн асфальтобетонної суміші. Перш ніж приступити до проєктування нової моделі, компанія обговорила з клієнтами три ключові аспекти в роботі обладнання, які потребують поліпшення: це механізм взаємодії з користувачем і безпеку, мобільність, продуктивність на будівельному майданчику.

Однією з ключових змін був перенос двигуна ближче до рівня землі, щоб забезпечити зручне обслуговування. Дизельний двигун Cummins B6.7, потужністю 231 кВт, задовольняє вимогам екологічних стандартів Tier 4 Final/Stage V.

Разом з перенесенням двигуна, конструктори перенесли робоче місце оператора якомога ближче до задньої частини машини, подбавши при цьому про збереження хорошого кругового огляду. У верхній частині машини передбачені дві станції керування і оператор може займати робоче місце праворуч або ліворуч.

Щоб підвищити рівень безпеки оператора, який здійснює керування машиною з землі, конструктори передбачили захищене сидіння, що забезпечує його безпеку. Тепер оператору не потрібно йти поруч із машиною, що особливо небезпечно, якщо доводиться переміщатися по проїжджій частині дороги.

За словами представника компанії, винятково важлива функція перемішування асфальтобетонної суміші, така ж, як і в попередніх моделях, “… але конструктори добре попрацювали над тим, щоб визначити оптимальний баланс між крутним моментом, розміром мішалки і швидкістю потоку матеріалу, прагнучи максимально збільшити термін служби зношуваних деталей”.

Модернізації зазнала система транспортування матеріалу. Регулювання швидкості стало більш точним. Замість ультразвукового датчика, тепер використовується інфрачервоний. У поєднанні з новою системою регулювання швидкості, це нововведення дозволяє новій машині наближатися до асфальтоукладача ще ближче.

Завдяки використанню рульового керування чотирма колесами, покращилися маневрені якості нової моделі. Ще однією перевагою стало використання гідронатяжувача ланцюга для ланцюгових транспортерів матеріалу, завдяки якому скоротився список завдань, які, як правило, доводиться виконувати в ході технічного обслуговування.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Компанія Roland розробила тверде покриття для доріг зі 100% переробленого пластику

Компанія Roland розробила тверде покриття для доріг зі 100% переробленого пластику

Компанія Roland представила тверде покриття для улаштування під'їзних шляхів до будмайданчиків і тимчасових доріг. Воно виготовлене зі 100% переробленого пластику.

3 дні.тому

eye-icon

56

comment-icon

0

K-Tec представила новий комплекс для земляних робіт

K-Tec представила новий комплекс для земляних робіт

Компанія K-Tec розробила новий комплекс для земляних робіт, що включає колісний трактор, відвал, розпушувач.

14 Вер 2020, 08:24

eye-icon

33

comment-icon

0

Komatsu представила нову модель фронтального навантажувача

Komatsu представила нову модель фронтального навантажувача

Модельний ряд фронтальних навантажувачів Komatsu поповнився новою моделлю WA475-10, яка оснащена гидромеханічною трансмісією і демонструє високу паливну економічність. 

4 Вер 2020, 12:18

eye-icon

27

comment-icon

0

Advertisement