Roadtec оновила перевантажувач асфальтобетону Shuttle Buggy
Американський виробник дорожньої техніки Roadtec розширив свою лінійку перевантажувачів асфальтобетону Shuttle Buggy, доповнивши її новою моделлю SB-3000, яка замінила модель SB-2500. Плануючи випуск нової моделі, компанія хотіла зберегти позицію лідера на ринку перевантажувачів асфальтобетону.
Нова машина має більший об’єм накопичувального бункера, який здатнен вмістити до 27 тонн асфальтобетонної суміші. Перш ніж приступити до проєктування нової моделі, компанія обговорила з клієнтами три ключові аспекти в роботі обладнання, які потребують поліпшення: це механізм взаємодії з користувачем і безпеку, мобільність, продуктивність на будівельному майданчику.
Однією з ключових змін був перенос двигуна ближче до рівня землі, щоб забезпечити зручне обслуговування. Дизельний двигун Cummins B6.7, потужністю 231 кВт, задовольняє вимогам екологічних стандартів Tier 4 Final/Stage V.
Разом з перенесенням двигуна, конструктори перенесли робоче місце оператора якомога ближче до задньої частини машини, подбавши при цьому про збереження хорошого кругового огляду. У верхній частині машини передбачені дві станції керування і оператор може займати робоче місце праворуч або ліворуч.
Щоб підвищити рівень безпеки оператора, який здійснює керування машиною з землі, конструктори передбачили захищене сидіння, що забезпечує його безпеку. Тепер оператору не потрібно йти поруч із машиною, що особливо небезпечно, якщо доводиться переміщатися по проїжджій частині дороги.
За словами представника компанії, винятково важлива функція перемішування асфальтобетонної суміші, така ж, як і в попередніх моделях, “… але конструктори добре попрацювали над тим, щоб визначити оптимальний баланс між крутним моментом, розміром мішалки і швидкістю потоку матеріалу, прагнучи максимально збільшити термін служби зношуваних деталей”.
Модернізації зазнала система транспортування матеріалу. Регулювання швидкості стало більш точним. Замість ультразвукового датчика, тепер використовується інфрачервоний. У поєднанні з новою системою регулювання швидкості, це нововведення дозволяє новій машині наближатися до асфальтоукладача ще ближче.
Завдяки використанню рульового керування чотирма колесами, покращилися маневрені якості нової моделі. Ще однією перевагою стало використання гідронатяжувача ланцюга для ланцюгових транспортерів матеріалу, завдяки якому скоротився список завдань, які, як правило, доводиться виконувати в ході технічного обслуговування.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0