Секрети промислового маркетингу: час підвищувати цифрову присутність

Галузi Стaттi

7 Гру 2021, 09:07

eye-icon

38

comment-icon

0

Деніел Оуен (Daniel Owen), генеральний директор маркетингового агентства B2B повного циклу «Armstrong Partnership», поділився думкою про те, навіщо для виробників і постачальників у будівельній галузі важливо освоювати цифрові технології просування.

Секрети промислового маркетингу: час підвищувати цифрову присутність

Постійний розвиток технологій і зростання числа рішень для автоматизації технологічних процесів змушують їх творців шукати більш ефективні способи демонстрації нових продуктів і послуг, які будуть не тільки стимулювати зростання доходів, але і допоможуть зберегти та зміцнити лідируючі позиції в умовах сучасного насиченого ринку.

Від виконаних за допомогою комп’ютерної графіки зображень продуктів у перерізах, що демонструють їх пристрій, і вебсайти, що містять всю необхідну технічну інформацію, до активної присутності в соціальних мережах, ці та інші методи використовуються багатьма компаніями для того, щоб забезпечити високий рівень підтримки проєктувальників, фахівців, які вибирають товари для закупівлі, підрядників і спеціалізованих торгових фірм, і зміцнити

Попит на інноваційні продукти та послуги не слабшає. З появою інноваційних технологій і матеріалів трансформуються і традиційні методи будівництва, з’являється все більше альтернативних методів, більш безпечних і ефективних, що забезпечують швидкі темпи робіт. Крім того, будівельній галузі відведена найважливіша роль у досягненні цілей сталого розвитку, зниження негативного впливу на навколишнє середовище, зниження викидів вуглекислого газу. Тому те, як компанії доносять інформацію про свої інноваційні продукти та послуги споживачам і зацікавленим сторонам, буде ключем до вирішення цих завдань і задоволення потреб клієнтів.

Чому компанії в будівельній галузі можуть повчитися у споживчих брендів

Деніел Оуен, генеральний директор агентства B2B повного циклу «Armstrong Partnership»
Деніел Оуен, генеральний директор агентства B2B повного циклу «Armstrong Partnership»

Одне з найскладніших завдань для компаній в будівельній галузі – це те, як з величезного обсягу складної технічної інформації вирахувати найважливіше, щоб послання для потенційних покупців вийшло ясним, коротким і точним. Все частіше нові технології, які компанії виводять на ринок, включають автоматизацію робочих процесів, яку не завжди легко продемонструвати, і компаніям доводиться шукати способи наочно показати переваги того, що не є фізичним продуктом.

Багато принципів побудови споживчого бренду застосовні до B2B-маркетингу Посилюється тенденція переходу на цифрові технології для просування промислових товарів і послуг, яку ми спостерігаємо сьогодні, означає, що багато промислових брендів і їх аудиторія мешкає в тому ж просторі, що і споживчі бренди. Щоб отримати максимальну кількість точок взаємодії зі своєю цільовою аудиторією і якісно взаємодіяти з ЦА, для виробників у будівельній галузі вкрай важливо освоїти багатоканальний підхід до просування.

Це означає, що вам потрібно подумати про те, як презентувати бренд і асортимент продукції ефективно. Люди більше не хочуть переглядати довгі презентації в PowerPoint або вивчати багатосторінкові каталоги, часто у них немає на це часу. Замість цього, компаніям слід подумати про використання анімації, 3D-ефектів, відео та цифрових інструментів, які допоможуть коротко і захопливо проілюструвати технічні деталі нового продукту.

Використання інструментів візуального маркетингу допоможе підвищити ефективність презентації бренду для аудиторій, які розмовляють різними мовами, відразу на декількох географічних ринках. Такі засоби, як комп’ютерна графіка та анімація, дозволять вашому персоналу відділу розвитку бізнесу адаптувати презентацію продукту або послуги з урахуванням особливостей місцевої аудиторії, а універсальні цінності дозволять зберегти послідовну ідентичність бренду на всіх ринках.

Створення цифрової присутності для просування бренду

Практично всі галузі позитивно сприйняли тенденцію до підвищення цифрової присутності, яка ще більше посилилася після пандемії. Швидкість, з якою ми споживаємо інформацію в умовах насиченого ринку, означає, що сьогодні вкрай важливо бути присутнім в соціальних мережах, на галузевих платформах і в пошукових системах, а також цілеспрямовано інформувати клієнтську базу за допомогою вебінарів та інструментів цифрового маркетингу.

Можливо, традиційним галузям промисловості буде складно змінити підхід – багатьом доведеться змінювати образ мислення і ставати більш помітними для чинних і потенційних клієнтів, співробітників і зацікавлених сторін. Продуманий обізнаний контент надзвичайно важливий для демонстрації технологій аудиторії, якій компанії хочуть продавати ці технології, і ринку, на якому вони їх продають. І що ще більш важливо, лідери ринку повинні прагнути збільшити свій внесок у розвиток галузі, розсуваючи межі інновацій і обмінюючись прикладами передової практики.

Чітко сформулювати пропозицію і підтримувати контакт з клієнтами на цифрових платформах

У нинішніх умовах, коли в ланцюжках постачання виникли розриви, поїздки як і раніше обмежені, а компанії в будівельній галузі працюють старанніше, ніж коли-небудь, щоб встигнути за попитом, змінилися способи, якими компанії просувають нові продукти. В умовах обмеження прямої взаємодії між людьми настійно необхідно, щоб компанії чітко сформулювали пропозицію для свого бренду і підтримували контакт з клієнтами шляхом збільшення своєї присутності на цифрових платформах і створення бездоганного іміджу бренду.

Вивчення нових каналів і медіа для створення ефективної цифрової присутності допоможе компаніям отримати визнання у якості впливових брендів галузі. Це також дасть можливість позиціювати себе лідером в області інновацій, наочно демонструючи клієнтам, що продукти компанії створені на основі знань і з використанням технологій, яким можна довіряти.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

39

comment-icon

0

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

77

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

33

comment-icon

0

Advertisement