Спостерігаються затримки з поставкою обладнання та комплектуючих із Європи
Серед основних причин логістичних проблем карантинні заходи, які введені задля нерозповсюдження вірусу COVID-19. Вони призвели до порушення виробничих ланцюгів у економіці. Так, раніше ми повідомляли, що “Компанія JCB скоротила виробництво через епідемію коронавірусу”, з гострими логістичними проблемами стикнулася автомобільна промисловість Південної Кореї, було відкладено виставку SaMoTer.
Як раніше заявляв президент Европейскої торгової палати у Китаї Йорг Вуттке (Jörg Wuttke) про те, що перебої у поставках у реальному секторі економіки куди більш значні, ніж передбачається. Газеті Die Welt він розповів, що два найбільших пароплавства, Cosco і Maersk, за останні чотири тижні скасували відправку з Китаю по 70 контейнеровозів.
Такі судна йдуть до європейських портів приблизно шість тижнів. Тобто по проходженні цього терміну у Європі усвідомлять, вважає експерт. Це станеться саме у березні, коли раптом в самих різних галузях почне відчуватися нестача всілякої продукції.
Наразі серед європейських країн найбільш жорсткі карантинні заходи ввели у Італії, де коронавірусом заразилося вже понад 9 тис чоловік. Там карантин розповсюджено вже на всю територію країни.
Також всплеск захворювання стався в Іспанії (1200 заражених за добу). Великобританія поки що знаходиться у “фазі стримування” розповсюдження вірусу.
У Росії коронавірус вже планують визнати форс-мажорними обставинами при госзакупівлях.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0