Світова прем’єра: компанія Liebherr представляє нове покоління шарнірно-зчленованих самоскидів

Спецтехнiка Стaттi

13 Лис 2020, 11:35

eye-icon

30

comment-icon

0

Компанія Liebherr представила в рамках онлайн-презентації перший шарнірно-зчленований самоскид нового покоління зі спеціально розробленими компонентами, інноваційними технологіями та сучасним дизайном. Тепер компанія Liebherr може запропонувати клієнтам повний спектр сучасного обладнання для виконання землерийно-транспортних робіт.

На онлайн-презентації дебютувала нова модель Liebherr TA 230 Litronic, яка була створена компанією практично з нуля на основі всебічного аналізу потреб ринку і вивчення відгуків клієнтів.

Нова машина спроєктована з використанням останніх науково-технічних досягнень і перевірена в ході комплексних випробувань в умовах граничних навантажень відповідно до вимог найвищих стандартів якості.

З випуском нового покоління шарнірно-зчленованих самоскидів, компанія Liebherr може запропонувати клієнтам повний спектр сучасного обладнання для виконання землерийно-транспортних робіт.

Надзвичайно міцна і потужна, що володіє високою прохідністю машина призначена в першу чергу для транспортування розкривних порід і для гірничодобувної промисловості. Нова машина також може бути відмінним помічником при реалізації великих проєктів капітального будівництва. Оптимальні габарити її конструкції дозволяють використовувати цю машину в спеціальних областях застосування, таких як, наприклад, будівництво тунелів.

Нова концепція машини – максимальна продуктивність в складних умовах бездоріжжя

Інноватори компанії Liebherr реалізували в новій машині TA 230 Litronic добре продуману концепцію, розроблену спеціально для застосування в складних умовах бездоріжжя.

Нове конструктивне виконання передньої частини кузова забезпечує максимальний дорожній просвіт, щоб гарантувати відмінну прохідність машини по бездоріжжю. Одним з переваг нової моделі TA 230 Litronic є компактне розміщення коробки передач з перемиканням під навантаженням під кабіною оператора, що забезпечує захист коробки передач від пошкоджень.

Розміщення системи нейтралізації відпрацьованих газів за кабіною оператора забезпечує економію місця і дозволяє використовувати скошену геометрію рами в передній, підмоторній частині для додаткового збільшення дорожнього просвіту і полегшення заїзду на круті підйоми і руху з крутих спусків.

Нова конструкція шарнірного зчленування наділяє машину відмінними ходовими якостями в умовах бездоріжжя, дозволяючи задньої і передньої секціях рами незалежно переміщатися відносно один одного в горизонтальній і вертикальній площинах,. Таким чином забезпечується чудова маневреність машини.

Міцний шарнірний вузол зчленування з конічним підшипником, що витримує максимальні навантаження і забезпечує оптимальний розподіл навантаження, захищає вузли машини від напруги зрушення, що виникають в ході використання машини.

Підвіска переднього і заднього мостів включає А-подібні важелі. Тут основний фокус також спрямований на досягнення максимального дорожнього просвіту, який забезпечується завдяки А-образним важелям підвіски переднього моста і амортизаторам на шарнірному вузлі зчленування, а також незалежним хитним А-образним важелям на задніх мостах.

Потужний привід і максимальна сила зчеплення з поверхнею дорожнього покриття: чудові ходові якості і сила тяги

Новий шарнірний самоскид TA 230 Litronic A оснащений потужним шестициліндровим двигуном, призначеним для будівельної техніки. Робочий об’єм двигуна, що відповідає нормам ЄС по токсичності відпрацьованих газів V, становить 12 л, а потужність – 265 кВт. Надійна і ефективна силова передача з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач з перемиканням під навантаженням забезпечує оптимальний розподіл зусилля.

Нова модель TA 230 Litronic оснащена системою блокування міжосьового диференціала, що дозволяє здійснювати автоматичний контроль зчеплення. При пробуксовці однієї з осей, на вісь (або осі), що має краще зчеплення з дорогою, автоматично передається більший крутний момент. Завдяки оптимальному зчепленню коліс з поверхнею максимальна безпека гарантована при будь-яких умовах.

Висока продуктивність: більший обсяг переміщеного ґрунту за менший час завдяки оптимізованій схемі самосвального кузова

Конструкція кузова нового самоскида TA 230 Litronic спроектована з урахуванням максимальної міцності і місткості.

Корисне навантаження нової моделі складає 28 тонн.

Щоб забезпечити швидке і ефективне завантаження і вивантаження, а також безпечне перевезення матеріалів, головний робочий орган нового самоскида був підданий ряду змін. Прямий передній борт виконаний із захисним піддашком проти осипання. Зменшено висоту бічних бортів по всій довжини кузова, забезпечуючи можливість завантаження самоскида за допомогою фронтального навантажувача.

У стандартному виконанні новий шарнірний самоскид Liebherr оснащений інноваційною системою вимірювання корисного навантаження, завдяки якій оператор самоскида може контролювати процес завантаження за допомогою показань системи, що виводяться на екран дисплея в кабіні оператора.

Опціонний світловий індикатор завантаження ззовні кабіни попереджає оператора вантажної техніки про досягнення граничного значення корисного навантаження самоскида.

Щоб прискорити розвантаження матеріалу з кузова, в новому самоскиді використовується кузов спеціальної форми. Стінки кузова розташовані під кутом. Кузов не має прямих кутів і, звужуючись донизу, забезпечує найкраще самоочизщення. Завдяки опціонній системі обігріву кузова вихлопними газам виключається ймовірність примерзання вантажу до стін кузова при низьких температурах.

Підйом кузова нового самоскида TA 230 Litronic забезпечується двома гідроциліндрами системи перекидання, що забезпечують достатній тиск для вивантаження матеріалу з кузова в будь-яких умовах. Подовжена хвостова частина кузова забезпечує мінімальні втрати матеріалу в ході транспортування. Обсяг кузова можна збільшити за допомогою опціонного заднього борту. Завдяки великій ширині хвостової частині кузова великогабаритний і громіздкий транспортуєтмий матеріал вивантажується легко. При використанні заднього борта габаритна ширина самоскида TA 230 Litronic залишається в межах 3 метрів. Це дозволяє транспортувати машину на низькорамному причепі.

Нова концепція кабіни оператора і робочого освітлення: оптимальна оглядовість і безпеку

Новий шарнірний самоскид TA 230 Litronic оснащений просторою кабіною, в основі якої лежить абсолютно нова концепція. Кабіна на новому самоскиді забезпечує ідеальні умови для комфортної та безпечної роботи.

Чудові панорамні вікна без стійок, які заважають огляду, і короткий капот з похилою верхньою частиною забезпечують відмінну видимість, в тому числі видимість шарнірного вузла, під час їзди і під час виконання робіт. Оглядовість поліпшується додатково завдяки вбудованій камері заднього виду з виведенням зображення на сенсорний екран в кабіні оператора.

Ергономічне розташування інтуїтивно зрозумілих органів керування в звуконепроникному салоні полегшує управління машиною. Різні лотки і відсіки для зберігання речей значно розширюють простір. Винесені в сторону вхідні сходи і великі двері в кабіну забезпечують зручний і безпечний доступ в кабіну самоскида.

Нова концепція робочого освітлення зі світлодіодними головними фарами забезпечує поліпшену видимість і безпеку як для оператора машини, так і для всіх, хто знаходиться в робочій зоні машини. Наприклад, дорогу висвітлюють передні фари ближнього світла з додатковими фарами дальнього світла, а надпотужні опціонні світлодіодні головні фари спереду кабіни висвітлюють всю робочу зону. Задні фари на кузові і ліхтарі на крилах полегшують маневрування в нічний час. 

Сучасне світлодіодне підсвічування забезпечує додаткову видимість самоскида Liebherr і тим самим підвищує безпеку на будівельному майданчику. Самоскид також може бути оснащений опціонно додатковим світлодіодним підсвічуванням сходів, що забезпечує додаткову безпеку при посадці в кабіну оператора.

Сучасні допоміжні системи для оператора і система адаптивного рульового управління підвищують комфорт і рівень безпеки

Сучасні електронні асистенти, встановлені у самоскидах TA 230 Litronic значно полегшують роботу оператора машини, підвищуючи рівень безпеки і комфорту під час роботи. Крім системи контролю поведінкою машини на крутих підйомах, встановлена ​​також система контролю швидкості.

Функція зупинки з різким гальмуванням дозволяє включати і вимикати за допомогою кнопки амортизацію кінцевого положення гідроциліндрів підйому кузова. В умовах обмеженої висоти на робочих майданчиках передбачено автоматичне обмеження підйому самосвального кузова.

Додатковий комфорт при водінні забезпечує система рульового управління, що передбачає зміну передавального числа керма в залежності від швидкості руху. Система адаптивного рульового управління безперервно розраховує і регулює зусилля повороту коліс і наступний кут повороту керма в залежності від швидкості руху машини.

Система істотно спрощує маневрування на низьких швидкостях і робить його більш точним. На великих швидкостях система забезпечує швидку реакцію і точність руху машини. При виконанні поворотів і розворотів система може скорегувати кут повороту керма.

Конструктивне виконання вузлів машини полегшує і спрощує технічне обслуговування

Добре продумане конструктивне виконання основних вузлів машини робить процедуру перевірки і сервісного обслуговування самоскида простою і зручною.

Творці нового зчленованого самоскида TA 230 Litronic пропонують концепцію оптимізованого технічного обслуговування. Завдяки системі спеціальних датчиків новий самоскид Liebherr виконує щоденну перевірку самостійно, в автоматичному режимі.

При запуску двигуна машиною виконується процедура самоперевірки, в ході якої перевіряється ряд параметрів, у тому числі рівень моторного мастила, робочої рідини в гідравлічній системі, централізована система мастила. Будь-які виявлені в ході самоперевірки відхилення відображаються на дисплеї у кабіні оператора. В результаті можна скоротити час щоденної підготовки машини до роботи, знизити витрати і збільшити термін служби компонентів.

Кришка капоту, що піднімається за допомогою електрогідравліки, і вбудовані складні сходи з неслизькими сходинками забезпечують безпечний і зручний доступ до всього моторного відсіку. Всі відповідні точки обслуговування на виду і легко доступні. Роботи з технічного обслуговування можна зручно і безпечно виконувати з платформи. Заправка пальним або розчином сечовини також виконується легко і безпечно з рівня землі.

Ключові технічні характеристики зчленованого самоскида TA 230 Litronic в стандартному виконанні:

▪️ Маса порожньої машини: 24 600 кг

▪️ Корисне навантаження: 28 000 кг (тонни метричні)

▪️ Обсяг кузова з встановленим заднім бортом: 18,1 м³

▪️ Потужність двигуна (за стандартом ISO 9249): 265 кВт

▪️ Стандарт ЄС по токсичності відпрацьованих газів: V

▪️ Швидкість руху: 57 км/год (переднім ходом) / 16 км/год (заднім ходом)

За матеріалами www.hub-4.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Дорожні котки: види і призначення

Дорожні котки: види і призначення

Щоб оптимально підібрати техніку, потрібно враховувати вагу котка асфальтоукладача, функції, розміри вальців, надійність виробника і багато інших чинників.

9 Лис 2020, 11:02

eye-icon

26

comment-icon

0

Формула ефективності: як впливає колісна формула на затребуваність самоскидів

Формула ефективності: як впливає колісна формула на затребуваність самоскидів

Колісна формула допомагає зрозуміти, скільки коліс використовує самоскид, і які з них є ведучими. А також спрогнозувати навантаження, маневреність і зручність керування технікою в конкретних дорожніх умовах.

30 Жов 2020, 11:31

eye-icon

23

comment-icon

0

Види гудронаторів: призначення, основні характеристики та найпопулярніші моделі в Україні

Види гудронаторів: призначення, основні характеристики та найпопулярніші моделі в Україні

Ця стаття - про одну з небагатьох вузькоспеціалізованих машин для дорожнього будівництва. Без участі цієї машини неможливо міцно укласти асфальт і деякі шари основи дороги.

28 Вер 2020, 15:20

eye-icon

32

comment-icon

0

Advertisement