Toyota і Hino разом розробляють великотонажну вантажівку на паливних елементах
Корпорація Toyota Motor Corporation (Toyota) і компанія Hino Motors, Ltd. (Hino) досягли домовленості про спільну розробку великотоннажного вантажного автомобіля на паливних елементах і реалізації ініціатив, спрямованих на його практичне використання, включаючи проведення тестових випробувань та інших заходів.
Обидві компанії заявили про свої амбітні цілі щодо скорочення викидів CO2 до 2050 року і зосередили свої зусилля над розробкою технологій для електромобілів, призначених для масового господарського застосування в суспільстві. Щоб домогтися подальшого скорочення викидів CO2, будуть потрібні істотні поліпшення екологічних характеристик вантажних автомобілів великої вантажопідйомності. В Японії на цей вид вантажних автомобілів припадає близько 60% від загального обсягу викидів CO2 від комерційних автомобілів.
Для електрифікації комерційних транспортних засобів необхідно вибрати оптимальний силовий агрегат. Такий силовий агрегат повинен забезпечувати не тільки виключно високі екологічні характеристики, але і саме ту практичність, яка потрібна для комерційного транспортного засобу з точки зору запасу ходу, вантажопідйомності і інших аспектів в залежності від використання.
Як правило, великотоннажні вантажні автомобілі використовуються для дальніх перевезень. Тому такий автомобіль повинен мати достатній запас ходу і вантажопідйомність, а також можливість швидкої дозаправки паливом. З цієї причини ефективними вважаються транспортні засоби на паливних елементах, що працюють на водні з його більш високою питомою енергомісткістю.
У цьому спільному проекті великотоннажна вантажівка на паливних елементах розробляється на базі моделі Hino Profia. У новій вантажівці будуть максимально використані технології Toyota і Hino, створені компаніями протягом декількох останніх років.
Конструкція шасі дозволяє забезпечити оптимальне компонування для автомобіля на паливних елементах. Вживаються заходи щодо комплексного зниження ваги для забезпечення достатньої вантажопідйомності. Силовий агрегат буде оснащений двома батареями паливних елементів Toyota, які були нещодавно розроблені компанією для наступної моделі Toyota Mirai.
Вантажівка буде оснащена системою управління рухом транспортного засобу, в якій застосовуються технології, розроблені Hino для гібридних транспортних засобів великої вантажопідйомності. Крім того, передбачений запас ходу на рівні близько 600 кілометрів, щоб забезпечити відповідність високим стандартам екологічності та практичності автомобіля для застосування його в якості комерційного транспортного засобу.
На думку компаній Toyota і Hino, водень — це джерело енергії майбутнього. Вже понад п’ятнадцять років після спільних демонстраційних випробувань автобуса з паливними елементами у 2003 році компанії працюють разом над створенням технологій, розробкою і популяризацією автомобілів на паливних елементах. В перспективі, Toyota і Hino планують і далі зміцнювати партнерські відносини й прискорити зусилля по створенню “водневого” суспільства.
Загальні характеристики автомобіля:
Базова модель: Hino Profia FR1AWHG.
Довжина/ширина/висота: 11990/2490/3780 мм.
Загальна вага автомобіля: 25 тонн.
Батарея паливних елементів: батарея паливних елементів Toyota (паливний елемент з полімерним електролітом).
Електродвигун: синхронний електродвигун змінного струму.
Бак для газоподібного водню під високим тиском: розробляється новий бак для газоподібного водню під високим тиском (70 МПа) великої місткості.
Акумуляторна батарея: літій-іонна батарея.
Запас ходу (передбачуваний): близько 600 км в інтегрованому міському і шосейному їздовому циклі (внутрішні вимірювання Toyota і Hino).
Джерело: www.global.toyota
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0