Liebherr випробовує новий шарнірно-зчленований самоскид під’єднавши десятки датчиків
Компанія Liebherr готує до виробництва новий 30-тонний з’єднаний самоскид. Розробляючи машину TA 230, конструктори максимально врахували умови, в яких вона працюватиме. Прототип випробовували на полігоні та імітували його роботу у комп’ютерних моделях.
На треку самоскид випробовували дуже жорсткою дорогою: “асфальт після латкового ремонту” – зі швидкістю 42 км/год), “легкій пральній дошці” з амплітудою 5 см (17 км/год), внутрішньофазних канавках “Менген” з глибиною 40 см – 12 км/год, позафазове викривлення “Беннінген” глибиною 40 см – 8 км/год.
Як відмітив управляючий директор з випробувань та розробок в Liebherr Kirchdorf Вернер Зайфрід, при таких навантаженнях людина може працювати не більше 30 хвилин (без перерви). Тому компанія використовувала частково автономний блок, яким керували оператори з башти керування. За станом машин слідкували надчутливі датчики. Вони збирали інформацію про тиск, температуру, прискорення, силу та напруженість. Застосовували також комп’ютерне моделювання оглядовості при розвантаженні кузова тощо.
– запевняє Вернер Зайфрід.
За повідомленням www.heavyequipmentguide.ca , компанія почне випускати новинку у 2021 році завод у Кірхдорфі. Основна область її застосування – кар’єри та крупні інфраструктурні проекти. Зараз конструктори компанії розробляють 40- та 45-тонні машини тієї ж серії.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0