Укравтодор розриває контракт з китайськими дорожниками, які мали збудувати обхід навколо Житомира

Новини Новини України

7 днів.тому

eye-icon

7

comment-icon

0

Укравтодор ініціював розірвання договору з китайською компанією Sinohydro Corporation Limited. Про це повідомляє офіційний сайт відомства.

З листопада 2017 року на дорозі М-06 працює китайська компанія Sinohydro Corporation Limited. За контрактом компанія зобов’язалася реконструювати 22 км дороги до червня 2020 року. Проте, через порушення умов контракту, низькі темпи та якість робіт Укравтодор ініціював розірвання контракту.

Нагадаємо, реконструкція проводиться в рамках проєкту Укравтодору, Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР) та Європейського інвестиційного банку (ЄІБ) — “Пан’європейські коридори”/Європейські дороги України II”.

У результаті проведення технагляду на ділянках, де проводилися роботи, були виявлені числені порушення, які стосуються влаштування асфальтобетонного покриття, зведення штучних споруд тощо.

Серед конкретних прикладів робочого браку у відомстві називають – руйнування цементобетонного покриття на ділянці. За висновками компанії технагляду “IRD ENGINEERING S.R.L.”, руйнування виникли внаслідок недотримання підрядником методології проведення будівельних робіт.

У відповідності до останньої програми робіт (від 25 травня 2020 року), станом на початок жовтня відсоток виконання будівельних робіт підрядником мав би скласти близько 80%. Натомість фактичне  виконання – 49,17%. З них велика частина містить серйозні зауваження щодо якості виконання.

Результат виконання робіт з будівництва однієї зі штучних споруд на ділянці.

Як заявив голова Укравтодору Олександр Кубраков: “Прикро, що співпраця з Sinohydro дійшла до точки неповернення”.

“Зі свого боку ми намагалися робити все, щоб дати шанс компанії реабілітуватися та виправити ситуацію. Однак через подібне ставлення втрачає держава та громадяни. Ми не можемо дозволити собі зволікати чи очікувати на зустрічні кроки — дорога потрібна Україні вже зараз”,

 – прокоментував ситуацію очільник відомства.

Розірвання відбувається на підставі загальних умов контракту, зокрема:

▪️ підрядник не подовжив термін дії забезпечення виконання контракту;

▪️ підрядник не дотримується повідомлень про необхідність виправлення результатів робіт;

▪️ підрядник без розумних пояснень не продовжує роботи у відповідності до умов контракту.


Нагадаємо, 3 червня 2019 року Укравтодор вже розірвав контракт із компанією Xinjiang Communications Construction Group Co Ltd (Китай), яка виконувала роботи “з підвищення рівня безпеки руху (реконструкція та капітальний ремонт) у відповідності до рекомендацій EuroRAP на ділянці автомобільної дороги М-12 км 291+240 – км 332+052”. На дату розірвання контракту підрядник виконав лише окремі види робіт, що становить менше 1% від загального обсягу робіт.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Хто здійснює технагляд на ключових об'єктах Великого будівництва?

Хто здійснює технагляд на ключових об'єктах Великого будівництва?

Наразі технічний нагляд здійснюється на 30 штучних спорудах і на 1 250 км доріг. Це ключові об'єкти Великого будівництва. До технагляду залучені як незалежні українські, так і міжнародні компанії.

2 дні.тому

eye-icon

8

comment-icon

0

Де отримати геодані про дороги України?

Де отримати геодані про дороги України?

Запрацював геокалькулятор, який дозволяє здійснювати перерахунок лінійних кілометрових координат доріг державного значення (км+) в геопросторові координати (WGS84) і навпаки.

12 Жов 2020, 14:56

eye-icon

146

comment-icon

0

Стартували роботи по будівництву обходу навколо Решетилівки

Стартували роботи по будівництву обходу навколо Решетилівки

Обхід навколо м. Решетилівка має суттєво скоротити час у дорозі з Дніпра до Києва.

24 Вер 2020, 15:02

eye-icon

186

comment-icon

0

Advertisement