В індійській цементній промисловості зростає попит на кар’єрні самоскиди з жорсткою рамою

Галузi Стaттi

12 Жов 2020, 11:32

eye-icon

23

comment-icon

0

Амбітні плани індійської цементної галузі включають розширення чинних виробничих потужностей і створення нових виробничих об’єктів внаслідок великих капіталовкладень. Плани підживлюються прогнозами, згідно з якими очікується зростання попиту на цемент в національному секторі дорожнього будівництва та будівництва об’єктів інфраструктури аеропортів в країні.

Самоскид великої індійської автомобілебудівної компанії Ashok Leyland працює на цементному заводі в індійському штаті Раджастхан
Самоскид великої індійської автомобілебудівної компанії Ashok Leyland працює на цементному заводі в індійському штаті Раджастхан

За оцінками індійських виробників цементу, чинний потенціал національного виробництва становить близько 300 мільйонів тонн цементу. З урахуванням реалізованих проектів з розширення виробничих потужностей передбачається, що протягом наступних 18 місяців цифра збільшиться на 400 мільйонів тонн. У найближчі три-п’ять років планується збільшення виробничого потенціалу ще на 600 мільйонів тонн.

У число великих цементних компаній, які планують реалізувати проекти з масштабного збільшення обсягів виробництва, входить індійська компанія-виробник цемент UltraTech Cement, що базується в Мумбаї. В цей час компанія реалізує проект з розширення своїх виробничих потужностей в індійських штатах Карнатака і Чхаттісгарх, розташованих в південній і центральній Індії відповідно, і в штаті Раджастан, північна частина Індія. На стадії розробки знаходяться проекти з розширення виробничих майданчиків компанії ACC- Lafarge в штаті Махараштра, на заході центральної частини Індії. У Раджастані аналогічні проекти реалізуються цементними компаніями Ambuja Cements, JK cements і Shree Cements. Крім того, велика компанія-виробник цементу Wonder Cements, що базує в північній Індії, істотно нарощує потужності свого цементного заводу в Раджастані. Нарешті, базується в південній частині Індії компанія Ramco планує виконати в найближчому майбутньому значно розширення потужностей на своїх майданчиках в штатах Керала і Тамілнад.

Значне розширення індійськими виробниками цементу своїх виробничих потужностей тягне за собою необхідність розширення кар’єрного видобутку вапняку. Ця проблема вирішується шляхом будівництва нових установок для подрібнення вапняку та установки високопродуктивних дробильних агрегатів і сучасних конвеєрних систем. Великі обсяги виробництва, що стали можливими завдяки розширенню виробничих потужностей, викликали гостру потребу збільшення парків жорстко рамних кар’єрних самоскидів. І ця необхідність вже відчутна, оскільки цементні заводи прагнуть перевозити великі обсяги сировини завдяки скороченню тривалості робочого циклу внаслідок скорочення простоїв виробництва. Максимальний час безвідмовної роботи є ключем до зниження виробничих витрат на тонну випущеної продукції, дозволяючи підприємствам індійської цементної промисловості залишатися комерційно життєздатними у висококонкурентному середовищі.

Віджей Кумар Малі (Vijay Kumar Mali), старший віцепрезидент компанії UltraTech Cement, сказав: “Необхідність перевезення великих обсягів вантажів для обслуговування підприємств після збільшення обсягів виробництва змусила нас використовувати кар’єрні жорстко рамні самоскиди важкого класу. Однак більшою мірою змусили нас використовувати 40-, 50-, 60- і 100-тонники, що мають високу вантажність, більш жорсткі вимоги до забезпечення безпеки. У нещодавно прийнятих директивах Генерального директорату з безпеки праці в гірничодобувній промисловості Індії (DGMS) говориться, що належать цементним підприємствам вапнякових кар’єрах, в яких присутні сильно виражені нерівності місцевості та круті ухили, повинні замість звичайних шосейних самоскидів використовуватися в обов’язковому порядку позашляхові кар’єрні жостко рамні самоскиди важкого класу».

Кар'єрний шістдесятитонний з жорсткою рамою Caterpillar, що належить компанії UltraTech Cement
Кар’єрний шістдесятитонний з жорсткою рамою Caterpillar, що належить компанії UltraTech Cement

Нові директиви були прийняті Генеральним директоратом з безпеки праці після того, як на об’єктах цементної промисловості сталося кілька нещасних випадків зі смертельними наслідками через відмову гальм на шосейних самоскидах.

“Більш важкі рамні кар’єрники мають кілька механізмів гальмування. Крім того, ці вантажні автомобілі відповідають вимогам до конструкцій для захисту при перекиданні (ROPS) і захисту від падаючих об’єктів (FOPS). Це робить їх більш безпечними для використання на крутих схилах “, – сказав Віджей Кумар Малі. Ще одним елементом безпеки великих жорстко рамних самоскидів є шини діаметру.

Жорстко рамні кар’єрники важкого класу мають більш тривалий термін служби, ніж їхні менші «побратими», що також є величезною перевагою для виробників цементу.

“У багатьох випадках, маючи на лічильнику від 20 000 до 75 000 моточасів, наші 60-тонники, оснащені двигунами Cat 773E потужністю 567 кВт, які ми використовуємо на нашому заводі Ravivyas, зберегли майже 85-відсоткову експлуатаційну готовність, – підкреслив Віджей Кумар Малі. Використання вантажівок важкого класу дозволяє зменшити кількість персоналу на майданчику, що не скажеш при використанні кар’єрних самоскидів меншого класу. Крім того, використання цих самоскидів дозволило підвищити рівень безпеки при виконанні операцій “.

За словами керівників компаній Rajshree та Ambuja Cements, кар’єрні жорстко рамні самоскиди важкого класу компанії Caterpillar забезпечують високий рівень паливної економічності та велику тягову здатність, що дозволяє машинам долати круті, а іноді та слизькі дороги з комфортом.

Компанія Rajshree Cements використовує на своєму підприємстві дев’ять 100-тонних кар’єрників, оснащених двигунами Cat 777E потужністю 567 кВт. Компанія Ambuja Cements має у своєму парку 13 одиниць 50-тонних жорстко рамних самоскидів, оснащених двигунами Cat 772G потужністю 480 кВт, які перевозять вапняк і вивантажують у живителі з колосниковим грохотом. У парку компанії UltraTech Cement 12 одиниць 40-тонних кар’єрних самоскидів з жорсткою рамою, оснащених двигунами Cat 770 потужністю 283 кВт.

З іншого боку, попри те, що кар’єрні жорстко рамні самоскиди компанії Caterpillar користуються популярністю серед деяких великих компаній в цементній промисловості, співробітник компанії Gainwell, що представляє бренд Cat в Індії, сказав, що власників заводів утримував від придбання самоскидів масою понад 60 тонн в основному невеликий радіус повороту на ділянках

Провідний індійський виробник вантажних транспортних засобів Ashok Leyland має значну присутність в цементній і гірничодобувній промисловості. Нещодавно компанія поставила компанії JK Lakshmi Cement 14 одиниць нових жорстко рамних самоскидів Captain 2523 з колісною формулою 6×4 для обслуговування установки з дроблення вапняку. Компанія перевозить самоскидами вапняк, що видобувається в кар’єрі компанії Garoli в місті Удайпур штату Раджастан на заході Індії, на цементний завод Udaipur Cement Works, розташований на відстані шести кілометрів від кар’єра.

За словами Д.С. Чарана (D.S Charan), генерального директора цементного заводу Udaipur Cement Works, самоскиди серії Captain відрізняються низькими експлуатаційними витратами та меншою тривалістю робочого циклу, що дозволяє підприємствам працювати дуже ефективно.

На думку Аріндама Даса (Arindam Das), керівника відділу транспортних засобів для будівельної та гірничодобувної галузей компанії Ashok Leyland, самоскиди серії Captain оснащені двигунами, що відповідають вимогам останньої версії індійського стандарту BS 4, що встановлює норми по токсичних викидах. Нижчі експлуатаційні витрати досягаються головним чином завдяки «інтелектуальній» системі рециркуляції ОГ iEGR, інтегрованій у двигуни. При використанні технології iEGR відпадає потреба в AdBlue “. Компанія Ashok Leyland також виробляє свої власні системи впорська Common Rail серії H.

У класі кар’єрних 35-тонників з жорсткою рамою компанія Ashok Leyland пропонує модель CT3118 з кузовом місткістю 18 м ­ і двигуном потужністю 134 кВт, модель U3123 з кузовом місткістю 22 м ­ і кабіною, оснащеною кондиціонером повітря, а також модель Captain 3123 з двигуном потужністю 171 кВт, кузовом місткістю 22 м ­ На думку виробника, ці продукти ідеально підходять для клієнтів, яким потрібні самоскиди преміумкласу або самоскиди з хорошим співвідношенням ціни і якості. Нещодавно компанія Ashok Leyland представила нову модель кар’єрного самоскида з жорсткою рамою N 3532. Новий самоскид оснащений двигуном потужністю 239 кВт і кузовом місткістю 19 м.

«Нові рішення більшої вантажністю, мова йде про вітчизняні самоскиди з жорсткою рамою, пропонуються за низькою ціною і характеризуються більш низькими експлуатаційними витратами, ніж жорстко рамні кар’єрники міжнародних виробників, що працюють в сегменті великовантажних вантажних автомобілів в Індії», – додав Аріндам Дас.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

Якісна асфальтобетонна суміш у потрібній кількості в потрібний час

У цій статті йтиметься про те, наскільки важливо при проєктуванні асфальтобетонного заводу продумати все до дрібниць, щоб створити установку, здатну задовольнити різні запити клієнтів.

21 Лют 2022, 11:10

eye-icon

39

comment-icon

0

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

Чотири проблеми в гірничодобувній промисловості, які доведеться вирішувати вже в найближчому майбутньому

У найближчому майбутньому гірничодобувну промисловість очікує безліч цікавих змін. Вже сьогодні ми бачимо, які переваги дають нові технології, і як вони впливають на безпеку, продуктивність і сталий розвиток.

17 Лют 2022, 10:00

eye-icon

78

comment-icon

0

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Чи готові наші автомобільні дороги до появи безпілотних автомобілів?

Абревіатури CAV, V2X, C-ITS, CCAM різні, але всіх їх об'єднує те, що вони позначають взаємодію між дорожньою інфраструктурою і транспортними засобами, спрямоване на підвищення ефективності регулювання транспортних потоків, зниження викидів від автотранспорту, а також підвищення безпеки руху і поліпшення комфорту під час поїздки.

13 Січ 2022, 10:38

eye-icon

34

comment-icon

0

Advertisement