В ЄС прагнуть побудувати 90 тис зарядних станцій для електроавтомобілів до 2030 року
ACEA заявляє про необхідність створення близько 90 тис зарядних станцій для обслуговування вантажних електромобілів до 2030 року.
Європейська асоціація автовиробників (ACEA) закликає затвердити цілі зі створення зарядної інфраструктури для вантажних транспортних засобів на електричній тязі. ACEA вважає, що потрібно почати із зарядних станцій для вантажних батарейних електромобілів, кількість яких на сьогодні майже дорівнює нулю.
Взагалі, щоб забезпечити можливість переходу на дорожній транспорт із нульовим балансом викидів вуглецю, протягом наступного десятиліття необхідно створити приблизно 90 тис громадських зарядних станцій.
Як досягти мети
За заявою асоціації щоб досягти поставлених Євросоюзом цілей по 15% зниження викидів CO2 до 2025 року, до цього терміну буде потрібно не менше 17 тис громадських зарядних станцій постійного струму для вантажних електромобілів. Із цієї кількості 4 тис станцій повинні мати зарядну потужність до 100 кВт, 11 тис зарядних станцій – до 350 кВт і 2 тис станцій – понад 500 кВт. Крім того, необхідно як мінімум 20 тис зарядних станцій на об’єктах клієнтів транспортних компаній.
На думку ACEA, до 2030 року, коли Європейський союз має намір досягти скорочення вуглецевих викидів на 30%, ці цифри повинні складати вже не менше 200 тис зарядних станцій на об’єктах клієнтів перевізників і 90 тис громадських зарядних станцій.
З цієї кількості зарядних станцій, на думку ACEA, має бути передбачено:
- 50 тис зарядних станцій постійного струму зарядної потужністю до 100 кВт
- 20 тис зарядних станцій потужністю до 350 кВт, решта – потужністю понад 500 кВт.
Що стосується громадських водневих заправних станцій для електромобілів на водневих паливних елементах, то до 2025 року буде потрібно не менше 50, а до 2030 року – не менше 500 водневих АЗС.
Темпи, прогнози та стимули
За прогнозами ACEA, щоб виконати цілі щодо зменшення вуглецевих викидів, поставлені ЄС на 2030 рік, автомобільний парк повинен включати 200 тис батарейних електромобілів. З урахуванням того, що в 2019 році було продано близько 700 батарейних електромобілів середньої і великої вантажопідйомності (понад 3,5 тонн), це означає, що в найближчі десять років продажу електромобілів повинні вирости в 28 разів. Наразі їх кількість хоч і росте, проте низькими темпами.
З огляду на ці цифри, голова ACEA підкреслив, що ЄС потрібно терміново прийняти обов’язкові цілі, що передбачають розгортання до 2025 року не менше 37 тис заправних станцій, 50 водневих АЗС і 750 заправних станцій СПГ, придатних для транспортних засобів великої вантажопідйомності.
Також повинні бути визначені відсутні технічні норми і негайно запущені необхідні процеси стандартизації. На думку ACEA, слід забезпечити, зокрема, стимули, які спонукають операторів автомобільних перевезень інвестувати в будівництво комерційних та напівкомерційних зарядних станцій.
Перші комерційні ініціативи вже здійснюються. Компанія E-Mobility Group, яка є підрозділом Daimler Trucks & Buses, запустила глобальну схему зі створення зарядної інфраструктури для батарейних електромобілів. Як повідомляє Daimler Trucks & Buses, також запущена ініціатива “eTruck Charging Initiative”, яка спрямована на розгортання зарядних станцій на об’єктах клієнтів компанії.
Джерело: www.electrive.com
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0