“Велике будівництво” в умовах карантину: роботи ведуться вже на 40% об’єктів
Не дивлячись на карантин тривають дорожньо-будівельні роботи у рамках проєкту “Велике будівництво”.
На сьогодні в роботі вже 150 об’єктів у 22 областях. Це близько 40% від усього запланованого об’єму робіт на цей рік.
– розповів очільник Укравтодору Олександр Кубраков.
Нагадаємо, на дорожні роботи цього року планується витратити 85 млрд грн (31 млрд грн – з Дорожнього фонду на дороги державного значення, 19,3 млрд грн – під державні гарантії, 35 млрд грн – кошти, які Україна отримала у результаті перемоги у Стокгольмському арбітражі). Проте розглядаються різні сценарії, і якщо Нафтогаз розподілить прибуток по-іншому, то більше коштів буде залучено під державні гарантії.
Наразі ведуться роботи на декількох знакових об’єктах:
- Дніпро – Київ (М31). Траса в роботі. Окрім 29 кілометрів по яким розробляється техніко-економічне обґрунтування. На об’єкті зараз одночасно працює 4 підрядники у двох областях. Планується завершити роботу на даній трасі у нинішньому році.
- Василівка – Бердянськ (М30). Деякі ділянки траси вже вводяться в експлуатацію. Загальна протяжність дороги – 136 км, цього року буде відремонтовано 118,7 км Планується завершити цю дорогу першою, до початку туристичного сезону.
- Станиця Луганська – Сєвєродонецьк. Офіційний старт робіт заплановано на сьогодні, 9 квітня. Буде відремонтовано декілька ділянок загальною протяжністю 130 км. Строк закінчення робіт – липень 2020.
- Міст через р. Дніпро у Запоріжжі. Проведено усі підготовчі роботи. Наразі очікується дозвіл від ДАБІ. Як тільки він буде отриманий (орієнтовно 9 квітня), розпочнуться роботи безпосередньо на мостовому переході.
В умовах карантину
За інформацією очільника Укравтодора, усі підрядники дотримуються рекомендацій МОЗ. Основний акцент – на спеціальних заходах для безпечного транспортування та роботи працівників: знезаражуванні транспортних засобів і приміщень, регулярному вимірюванню температури тіла працівників, доставці необхідних продуктів, зменшенню кількості контактів працівників з людьми з групи ризику.
Відповідальність за ведення діяльності в умовах карантину лежить на підрядниках. Виникають деякі проблеми, які вирішуються у ручному режимі. Наприклад, у іноземних підрядників були труднощі з доставкою інженерів на об’єкти, тож вони замовляли спецрейси.
Зараз в деяких областях встановлено обмеження для транспортних засобів на на в’їзд та виїзд. Проте всі команди на місцях мають необхідні дозволи на пересування між областями. Навіть у Чернівецькій області, не дивлячись на строгі карантинні умови, роботи також не зупиняються. Зараз здійснюється капітальний ремонт дороги М-19. На цьому об’єкті підрядник заздалегідь зібрав будівельні матеріали і за тиждень розпочнуться активні роботи. На дорозі Р-62 цього року планується будівництво дороги і двох мостів. Усі необхідні продукти і будівельні матеріали постачаються регулярно, без затримок.
Доставка щебеню на особливому контролі
Як відмітив голова Укравтодору, щоб розвантажити українські дороги досягнуто домовленостей з Укрзалізницею щодо сприяння в роботі перевезення дорожньо-будівельних матеріалів. У рамках проєкту діє графіковий режим маршрутних перевезень. При цьому, маршрутне відправлення здійснюється із залученням 49 станцій, які забезпечать 96,4% всього обсягу перевезень щебеня. Таким чином планується прискорити оборотність вагонів у 2 рази.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0