Виробники показують стратегії змін для ConExpo-Con/Agg 2020
Через два місяці на ConExpo-Con/Agg 2020 нас очікує нова хвиля обладнання і технологій. Виробники заповнювачів будуть шукати такі рішення, які дозволять зробити їх діяльність більш ефективною, більш безпечною і в кінцевому підсумку покласти більше грошей до своєї кишені.
Виставка, яка проходить раз на три роки, залишається кінцевою зупинкою для виробників заповнювачів, які шукають нові рішення для модернізації заводу.
Але в сьогоднішньому світі, з доступом до інтернет та покупками в один клік. Отже, як може змінитися форма галузевої виставки на зразок ConExpo-Con/Agg?
– говорить директор з виробництва Elrus Aggregate Systems Грег Гельфріх (Greg Helfrich).
Виставка обладнання для виробництва заповнювачів, звичайно ж, не є виключним правом ConExpo-Con/Agg. Виробники постійно демонструють нове обладнанням між виставками. І AGG1 Aggregates Academy & Expo, виставка, яка була представлена 10 років тому, є місцем зустрічі останніх розробок поза ConExpo-Con/Agg.
І все-таки Гельфріх має рацію. Виробники, яким сьогодні терміново потрібна дробарка, навряд чи відкладуть покупку на місяці або, можливо, роки, до наступної ConExpo-Con/Agg. Чому виробники повинні чекати, коли вони можуть легко дістати свій смартфон, відкрити інтернет-браузер і почати пошук необхідного обладнання у будь-який момент?
Нові звички покупців
У наші дні все більше виробників інертних матеріалів шукають інформацію в інтернеті задовго до того, як сісти на рейс до Лас-Вегасу. Багато з цих виробників потім роблять наступний крок, здійснюючи телефонні дзвінки постачальникам, які, на їхню думку, можуть запропонувати їм рішення.
Десять років тому, виставка ConExpo-Con/Agg, можливо, була першим кроком у пошуку обладнання для багатьох виробників. Зараз виробники часто відвідують постачальників на стенді виставки після того, як вони ознайомилися з деталями обладнання на веб-сайті виробника обладнання.
– говорить менеджер з маркетингу компанії Haver & Boecker Niagara, згадуючи миючу установку, представлену на стенді компанії під час ConExpo-Con/Agg Крістен Рендалл (Kristen Randall).
При цьому, як відмічає директор з виробництва Elrus Aggregate Systems Грех Гельфріх ConExpo-Con/Agg залишається важливим етапом для багатьох виробників. Але все-таки масштаб цього етапу змінюється з часом.
– відмічає Грех Гельфріх.
З огляду на нову поведінку закупівель, Гельфріх очікує, що ConExpo-Con/Agg зможе трансформуватися найближчим часом.
– говорить він.
Багато шуму
До цього часу ConExpo-Con/Agg продовжує викликати захоплення серед виробників більше, ніж будь-яка інша виставка у Північній Америці. Насправді, деякі виробники відзначають, що ConExpo-Con/Agg регулярно забезпечує значний стрибок у продажах, яких не спостерігається протягом останніх років до виставки.
– говорить директор з маркетингу Screen Machine Industries Дейв Стюарт (Dave Stewart).
Джош Свонк (Josh Swank), віце-президент з продажу і маркетингу Philippi-Hagenbuch, також покладає великі надії на ConExpo-Con/Agg. Але Свонк також очікує на високі результати і в цілому у 2020 році.
– каже Джош Свонк.
Крістен Рендалл, менеджер з маркетингу компанії Haver & Boecker Niagara, також має оптимістичний прогноз на майбутню виставку.
– говорить Крістен Рендалл.
Метью Армстронг (Matthew Armstrong), спеціаліст з розвитку бізнесу в Major, з нетерпінням чекає ConExpo-Con/Agg. Його компанія буде виставлятися разом з Haver & Boecker Niagara, і він сподівається, що ентузіазм з їх стенду на виставці AGG1 2019 перенесеться в Лас-Вегас.
– каже Метью Армстронг.
Ще один палкий шанувальник виставки
Трой Гейслер (Troy Geisler), віце-президент з продажу та маркетингу компанії Talbert Manufacturing, завжди насолоджується ConExpo-Con/Agg, тому що вона представляє собою “прискорений навчальний курс” для постачальників, виробників та кінцевих споживачів, які збираються разом.
– говорить Трой Гейслер.
Гейслер знову очікує, що ConExpo-Con/Agg збере величезні натовпи людей. Він також очікує, на додатковий поштовх для бізнесу завдяки виставці.
– говорить Трой Гейслер.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0