Виробники показують стратегії змін для ConExpo-Con/Agg 2020

Стaттi Технології

20 Січ 2020, 15:03

eye-icon

46

comment-icon

0

Через два місяці на ConExpo-Con/Agg 2020 нас очікує нова хвиля обладнання і технологій. Виробники заповнювачів будуть шукати такі рішення, які дозволять зробити їх діяльність більш ефективною, більш безпечною і в кінцевому підсумку покласти більше грошей до своєї кишені.

Все більше виробників інертних матеріалів шукають на ConExpo-Con/Agg певні моделі обладнання, тому що вони збирали інформацію заздалегідь.

Виставка, яка проходить раз на три роки, залишається кінцевою зупинкою для виробників заповнювачів, які шукають нові рішення для модернізації заводу.

Але в сьогоднішньому світі, з доступом до інтернет та покупками в один клік. Отже, як може змінитися форма галузевої виставки на зразок ConExpo-Con/Agg?

“Виставки переживають революцію. На виставці буде дочорта людей, які представлять свою продукцію. Ми також в стані бойової готовності”,

– говорить директор з виробництва Elrus Aggregate Systems Грег Гельфріх (Greg Helfrich).

Виставка обладнання для виробництва заповнювачів, звичайно ж, не є виключним правом ConExpo-Con/Agg. Виробники постійно демонструють нове обладнанням між виставками. І AGG1 Aggregates Academy & Expo, виставка, яка була представлена 10 років тому, є місцем зустрічі останніх розробок поза ConExpo-Con/Agg.

І все-таки Гельфріх має рацію. Виробники, яким сьогодні терміново потрібна дробарка, навряд чи відкладуть покупку на місяці або, можливо, роки, до наступної ConExpo-Con/Agg. Чому виробники повинні чекати, коли вони можуть легко дістати свій смартфон, відкрити інтернет-браузер і почати пошук необхідного обладнання у будь-який момент?

Нові звички покупців

У наші дні все більше виробників інертних матеріалів шукають інформацію в інтернеті задовго до того, як сісти на рейс до Лас-Вегасу. Багато з цих виробників потім роблять наступний крок, здійснюючи телефонні дзвінки постачальникам, які, на їхню думку, можуть запропонувати їм рішення.

ConExpo-Con/Agg 2020 може залучити рекордну кількість відвідувачів.

Десять років тому, виставка ConExpo-Con/Agg, можливо, була першим кроком у пошуку обладнання для багатьох виробників. Зараз виробники часто відвідують постачальників на стенді виставки після того, як вони ознайомилися з деталями обладнання на веб-сайті виробника обладнання.

“Коли клієнти 10 років тому приходили на наш стенд з Hydro-Clean, вони питали: Що це таке. Тепер вони вже знають про ваше обладнання. У них є проект і приблизне уявлення того, як вони хочуть використовувати це обладнання”,

– говорить менеджер з маркетингу компанії Haver & Boecker Niagara, згадуючи миючу установку, представлену на стенді компанії під час ConExpo-Con/Agg Крістен Рендалл (Kristen Randall).

При цьому, як відмічає директор з виробництва Elrus Aggregate Systems Грех Гельфріх ConExpo-Con/Agg залишається важливим етапом для багатьох виробників. Але все-таки масштаб цього етапу змінюється з часом. 

“Двадцять років тому, коли у покупця виникала проблема, вам телефонували. Зараз ви отримаєте телефонний дзвінок після того, як вони побували в інтернеті. А зателефонують вам, вибравши з поміж двох-трьох людей, які, на їхню думку, можуть вирішити проблему”, –

– відмічає Грех Гельфріх.

З огляду на нову поведінку закупівель, Гельфріх очікує, що ConExpo-Con/Agg зможе трансформуватися найближчим часом.

“Я просто бачу, що це шлях щодо збільшення потенційних угод в роки між основними виставками”,

– говорить він.

Багато шуму

До цього часу ConExpo-Con/Agg продовжує викликати захоплення серед виробників більше, ніж будь-яка інша виставка у Північній Америці. Насправді, деякі виробники відзначають, що ConExpo-Con/Agg регулярно забезпечує значний стрибок у продажах, яких не спостерігається протягом останніх років до виставки.

Остання ConExpo-Con/Agg була наймаштабнішою на сьогоднішній день, охопивши 247 тис м2.
“ConExpo майже завжди дає хороший поштовх індустрії. Сподіваюся, це нейтралізує типовий результат року виборів. Маю надію, що ці події врівноважать одна одну, і ми побачимо зростаючий бізнес”,

– говорить директор з маркетингу Screen Machine Industries Дейв Стюарт (Dave Stewart).

Джош Свонк (Josh Swank), віце-президент з продажу і маркетингу Philippi-Hagenbuch, також покладає великі надії на ConExpo-Con/Agg. Але Свонк також очікує на високі результати і в цілому у 2020 році.

“Я очікую, що 2020 рік буде дуже гарним. Люди налаштовані розвивати свій бізнес і інвестувати в свій бізнес. Вони не налаштовані стискатися, зберігати і чекати

– каже Джош Свонк.

Крістен Рендалл, менеджер з маркетингу компанії Haver & Boecker Niagara, також має оптимістичний прогноз на майбутню виставку.

“Ми відчуваємо себе досить позитивно. Як виробники обладнання, ми не стримуємо наші інвестиції в ConExpo. Ми привеземо на виставку наше найбільше обладнання, ми сповнені ентузіазму”, – 

– говорить Крістен Рендалл.

Метью Армстронг (Matthew Armstrong), спеціаліст з розвитку бізнесу в Major, з нетерпінням чекає ConExpo-Con/Agg. Його компанія буде виставлятися разом з Haver & Boecker Niagara, і він сподівається, що ентузіазм з їх стенду на виставці AGG1 2019 перенесеться в Лас-Вегас.

“Мені було дуже приємно потрапити на AGG1 в минулому році. Було багато керівників заводів та їх механіків. Як для постачальника запчастин, на AGG1 було багато потрібних людей. Буде цікаво побачити, чи отримаємо ми це знову на ConExpo”,

– каже Метью Армстронг.

Ще один палкий шанувальник виставки

Трой Гейслер (Troy Geisler), віце-президент з продажу та маркетингу компанії Talbert Manufacturing, завжди насолоджується ConExpo-Con/Agg, тому що вона представляє собою “прискорений навчальний курс” для постачальників, виробників та кінцевих споживачів, які збираються разом.

“Це чудовий період часу, тому що ви зустрічаєтеся зі своїми існуючими, а також потенційними клієнтами”,

– говорить Трой Гейслер.

Гейслер знову очікує, що ConExpo-Con/Agg збере величезні натовпи людей. Він також очікує, на додатковий поштовх для бізнесу завдяки виставці.

“В нашому бізнесі, тривалість циклу від того, коли ми отримуємо початковий запит, до моменту, коли покупець натискає на спусковий гачок для здійснення покупки, є більш тривалим, тому що він намагається отримати інформацію – і в багатьох випадках набагато більше, ніж достатньо для прийняття рішення. Але ConExpo-Con/Agg рік за роком є дуже популярною, і буде чудово побачити, що принесе 2020″,

– говорить Трой Гейслер.

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Сучасні системи СВКО для важкої техніки стають все розумнішими та «електричними»

Сучасні системи СВКО для важкої техніки стають все розумнішими та «електричними»

У міру електрифікації позашляхової техніки та оснащення машин функціями, що забезпечують їх взаємодію з іншими машинами та пристроями, зростають вимоги, що пред'являються до таких систем, як системи СВКО.

18 Лют 2022, 10:00

eye-icon

34

comment-icon

0

На якому етапі зараз знаходиться розробка інтелектуальної концепції будівельного майданчика Concept-X

На якому етапі зараз знаходиться розробка інтелектуальної концепції будівельного майданчика Concept-X

Все більше значення для будівельної галузі набуває виставка споживчої електроніки Consumer Electronics Show, що щорічно проходить в січні в Лас-Вегасі, США, за підтримки асоціації Consumer Electronics Association

9 Лют 2022, 10:30

eye-icon

20

comment-icon

0

Трансформація Terex MP напередодні нової ери цифрових технологій

Трансформація Terex MP напередодні нової ери цифрових технологій

Останні кілька років бізнес-сегмент Terex Materials Processing (Terex MP), що спеціалізується на проєктуванні та виробництві дробильно-сортувального обладнання, активно розробляє нові цифрові продукти в різних областях, у тому числі системи управління товарно-матеріальними запасами, телематичні системи, а також системи eCommerce.

4 Лют 2022, 10:00

eye-icon

26

comment-icon

0

Advertisement