Volvo CE модернізувала колісні навантажувачі серії Н

Спецтехнiка Стaттi

28 Кві 2020, 12:15

eye-icon

112

comment-icon

0

Volvo Construction Equipment (Volvo CE) модернізувала всю лінійку фронтальних навантажувачів серії Н, від L150H до L350H. Модернізація направлена ​​на зниження вартості володіння.

Фронтальний навантажувач Volvo L220H – одна з чотирьох моделей серії H, що “обзавівся” новими функціями.

Фронтальні навантажувачі L150Н і L220H компанії Volvo CE з’явилися на ринку в 2014 році. За ними послідували більш потужні моделі L260H і L350H, випущені на ринок в 2017 році.

“За минулі роки ми накопичили досвід і тісно співпрацювали з клієнтами, щоб удосконалити ці машини. Зараз, в 2020 році, ми завершили впровадження нових систем, які виводять ці фронтальні навантажувачі на новий рівень ефективності”, 

– заявив менеджер по продукції Volvo CE Ларс Ерікссон (Lars Eriksson).

Отже, розповідаємо що нового пропонує виробник.

Rimpull Control System знижує зношування шин і витрати пального

У ході недавньої модернізації навантажувачі були оснащені системою керування тяговим зусиллям Rimpull Control System, яка тепер входить у базову комплектацію всіх чотирьох моделей серії H.

Ця функція допомагає оператору зменшити проковзування коліс і досягти оптимального балансу між тяговим зусиллям і гідравлічними функціями. У свою чергу, це дозволяє, зменшити зношування шин і знизити витрату палива під час операції заповнення ковша.

Volvo Co-Pilot – нові функції для контролю

Наявність дисплея системи Volvo Co-Pilot можливо тепер у кабінах всіх чотирьох моделей, від L150H до L350H. Наявність або відсутність дисплея залежить від того, в яку країну поставляється машина.

Встановлений всередині кабіни дисплей з сенсорним екраном пропонує оператору кілька програм системи Load Assist (в залежності від моделі машини). Система Load Assist на базі Volvo Co-Pilot покликана допомогти оператору збільшити обсяг робіт.

Система Load Assist на базі Volvo Co-Pilot покликана допомогти оператору збільшити обсяг робіт

Слід відзначити наявність у модернізованих навантажувачах системи контролю тиску повітря у шинах Tyre Pressure Monitoring System. Завдяки цій системі оперативна інформація про стан шин завжди в оператора під рукою. Програма на базі даної системи контролює тиск і температуру повітря у кожній шині, допомагаючи оптимізувати витрати палива і продовжити термін служби шин. Своєчасно сигналізуючи про проблеми, ця функція дозволяє також уникнути коштовного ремонту або тривалого простою.

Серед нових функцій з’явився також додаток Карта, який покращує оглядовість з місця оператора, дозволяє оператору краще і швидше зрозуміти розташування об’єктів та дорожню обстановку на майданчику в режимі реального часу. Відповідно, оператори навантажувачів можуть коригувати свої дії з урахуванням умов руху на майданчику.

З’явилися також нові додатки Погода, Калькулятор і Нотатки. Робота цих додатків аналогічна роботі відповідних додатків у смартфоні. Ці функції встановлені в Volvo Co-Pilot.

On-Board Weighing забезпечує оптимальне завантажування 

Виробник також оновив систему бортового зважування On-Board Weighing, яка забезпечить завантаження оптимальної кількості матеріалу. Тепер система пропонує два нових режими для виконання завдань по завантаженню матеріалу і формуванню складу. З урахуванням нових режимів адаптовано розташування елементів на екрані. Дисплей показує інформація відповідно до виконуваного у поточний момент завдання.

Для підвищення зручності та безпеки на дисплеї Volvo Co-Pilot тепер показується камера заднього огляду і детектор виявлення. Для додаткової підтримки операторів Volvo CE також передбачила у навантажувачах навчальну програму Operator Coaching. Цей інструмент призначений для підвищення продуктивності оператора. Програма пропонує рекомендації, які допомагають оператору максимально ефективно використовувати фронтальні навантажувачі Volvo, щоб знизити експлуатаційні витрати.

Технічні поліпшення 

Щоб скоротити час виконання операцій з технічного обслуговування, мінімізувати простої, а також зменшити витрати на обслуговування, фронтальні навантажувачі серії H обладнали декількома черговими поліпшеннями. По-перше, по обидва боки противагів встановлені нові поручні, які полегшують доступ до точок обслуговування. Ця нова особливість передбачена у стандартній комплектації моделей від L150H до L260H.

Усі моделі серії Н будуть тепер оснащені швидкороз’ємним з’єднанням на гідробаці. На думку розробників, ця деталь спростить і прискорить процес заливки мастила у гідросистему. Клієнти, які вибирають варіант біорозкладаного гідравлічного мастила, отримають вигоду від збільшеного міжсервісного інтервалу. Так, інтервал заміни мастила збільшено вдвічі, до 8 тис. годин.

І нарешті, на моделях L150H до L260H нова опція швидкороз’ємного з’єднання дозволяє забезпечити чисту та швидку заміну моторного мастила. Тепер це можна зробити всього за 15 хвилин, уникаючи розливів і забруднень.

Джерело: www.aggbusiness.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Бульдозери CAT, як і інші машини цієї компанії, відрізняються простотою, лаконічністю технічних рішень і досконалим інтелектуальним керуванням.

13 Тра 2020, 12:06

eye-icon

118

comment-icon

0

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Відкриті тисячі років тому принципи, досі найбільш ефективні при бурінні ґрунту і твердих порід. При цьому, автоматизація бурової техніки, застосування сучасних матеріалів, вдосконалення приводу і конструкції підвищує продуктивність і знижує енергоспоживання.

8 Тра 2020, 12:22

eye-icon

181

comment-icon

0

За останній рік у ЄС виросла кількість електричних автобусів та вантажівок

За останній рік у ЄС виросла кількість електричних автобусів та вантажівок

Асоціація європейських автовиробників (ACEA) опублікувала дані про кількість автобусів, вантажних автомобілів (від 3,5 тонн) і автомобілів-фургонів, зареєстрованих у 2019 році в ЄС.

7 Тра 2020, 15:21

eye-icon

154

comment-icon

0

Advertisement