Volvo CE повідомляє про зростання продажів у другому кварталі на 13%
Чистий обсяг продажів Volvo CE (Volvo Construction Equipment) у другому кварталі 2021 року збільшився на 13% завдяки збільшенню обсягів продажів в Європі, Північній Америці та Південній Америці.
На всіх ринках відбулося зростання продажів з того ж періоду 2020 року — все, крім Китаю, де спостерігалося невелике уповільнення, попри початковий сплеск продажів в перші три місяці року.
Однак з поправкою на коливання курсів валют чистий обсяг продажів збільшився на 21%. Продажі в Азії, включаючи Китай, залишалися найвищими, але все ж знизилися на 12% через скорочення інвестицій в інфраструктуру. Азія (за винятком Китаю) продовжувала зміцнювати своє зростання шляхом поліпшень на всіх ключових ринках, включаючи Індію, Корею і Південно-Східну Азію. Скоригований операційний прибуток склав 3 374 млн шведських крон, що трохи вище, ніж минулого року 3 108 млн, і відповідає скоригованої операційної маржі в 13,1%.
Надходження замовлень збільшилася на 35% завдяки значному збільшенню замовлень на продукцію під маркою Volvo і більш скромному, але стабільному надходженню замовлень на продукцію під маркою SDLG, на яке вплинув спад на китайському ринку. Попит на машини великого і середнього розміру залишався високим, і вище, ніж на компактні машини. Багато в чому завдяки більш високим продажам в Європі, а також в Північній і Південній Америці, в останній з яких обсяг постачання збільшився на 120% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, загальний обсяг постачання у другому кварталі збільшився на 5%.
Передає Інформаційний портал Заповнювачі
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0