Volvo CE представила прототип електричного колісного екскаватора з відеопанеллю
Volvo Construction Equipment представила прототип першого електричного екскаватора на колісному ходу EX03 в середньому класі. Як і всі електропривідні машини, новий електричний екскаватор – це малошумна машина з нульовим викидом вихлопних газів, технічне обслуговування якої вимагає менших витрат у порівнянні з дизелями.
Унікальною особливістю цього прототипу є встановлена на корпусі машини ззовні відеопанель, на яку виводяться попереджувальні повідомлення, що забезпечують безпеку виконання робіт на будівельному майданчику та при переміщенні машини по дорогах загального користування.
Як повідомляє портал www.heavyequipmentguide.ca, цей прототип екскаватора середнього класу з’явився слідом за прототипом компактних електроприводних машин Volvo малого класу, які вже готові до масового виробництва. Компанія Volvo ще не озвучила плановану дату виведення нового екскаватора EX03 на ринок, але в даний час вивчає можливість реалізації пілотних проектів з участю своїх клієнтів.
Прототип екскаватора має зовні унікальну відеопанель
Прототип електричного екскаватора Volvo оснащений унікальною відеопанеллю, яка змонтована на задній стороні машини.
Можливі три конфігурації зображення, що виводиться на відеопанель:
- Відеозображення того, що відбувається спереду машини в режимі реального часу, що дозволяє водіям, які знаходяться позаду екскаватора, чітко бачити, що відбувається попереду;
- Рухомий рядок текстових повідомлень, що попереджають працівників на будмайданчику про поворот машини вправо, вліво, або про рух заднім ходом;
- Відеозв’язок, що дозволяє оператору встановлювати зоровий контакт з пішоходами і робітниками, зводячи до мінімуму непорозуміння і підвищуючи рівень безпеки.
Створення і розширення існуючої технології електромобільності Volvo Group
Новий екскаватор EX03 масою 14 тонн оснащений акумуляторним блоком, спроектованим і виготовленим підрозділом Volvo Trucks. Як заявила компанія Volvo CE, експлуатаційні параметри нової машини аналогічні експлуатаційним параметрам дизельних машин, але при цьому нова машина має нульовий викид, більш високу ефективність, нижчий рівень шуму і вимагає менше витрат на технічне обслуговування.
– заявив керівник програми перспективних інженерно-технічних розробок Advanced Engineering компанії Volvo CE Інву Кім (Inwoo Kim), який веде цей проект.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0