Volvo Electric показала нову кабіну для Volvo FM

Новини Спецтехнiка

13 Бер 2020, 09:37

eye-icon

329

comment-icon

0

Volvo планує представити нові моделі серії FM і FH у наступному році. Презентація очікується у вересні на Міжнародній виставці IAA. При демонстрації нових вантажних електромобілів стало зрозуміло, яким буде новий дизайн кабіни Volvo FM. Тільки решітка радіатора FM залишиться трохи більш консервативною.

Volvo представила три концептуальних автомобіля. Компанія продовжить працювати над представленими концептами, щоб накопичити досвід з використанням електромобілів для вантажоперевезень і в будівництві. 

“У довгостроковій перспективі ми бачимо великий потенціал для використання електричних вантажівок важкого класу в регіональних перевезеннях і в будівництві. З нашими концепт-самоскидами ми ставимо за мету дослідити і показати різні рішення на майбутнє, оцінивши при цьому рівень інтересу до них на ринку і в суспільстві. Щоб збільшити попит на електрифіковані вантажні автомобілі, необхідно забезпечити швидке розгортання зарядної інфраструктури. При цьому для перевізників, які будуть виступати в якості першопрохідців, обираючи нові автомобілі з меншим негативним впливом на навколишнє середовище і клімат, повинні бути запропоновані більш сильні фінансові стимули”,

– заявив президент компанії Volvo Trucks Роджер Альм (Roger Alm).

Електричні вантажівки важкого класу можуть сприяти поліпшенню робочого середовища для водіїв і будівельників завдяки низькому рівню шуму і нульовим викидами вихлопних газів під час роботи.

Це буде позитивно впливати на якість повітря в містах з великою кількістю активних будівництв. Нові вантажівки практично не створюють шумових перешкод. Це дозволяє використовувати їх для виконання транспортних операцій протягом більшої кількості годин на день, що, в свою чергу, відкриває нові можливості для раціоналізації діяльності, наприклад, у великих будівельних проектах і в перевезеннях у межах міста і за його межами.

Використання важких вантажних транспортних засобів з електродвигуном для регіональних перевезень дає можливість зменшити загальну негативну дію транспортного сектора на клімат. Велика частина перевезень, виконуваних вантажними транспортними засобами на території ЄС, є регіональними.

“В Європі для регіональних вантажоперевезень використовується величезна кількість вантажних автомобілів. Середньорічний пробіг таких автомобілів становить 80 тис км. Це означає, що більш широке використання електромобілів для регіональних вантажоперевезень принесе значні кліматичні вигоди за умови, що використовувану електроенергію не отримують на основі викопних видів палива”,

– говорить директор з питань екології та інновацій Volvo Trucks Ларс Мартенссон (Lars Mårtensson).

Що стосується використання вантажних електричних автомобілів у регіональних перевезеннях і будівництві, компанія Volvo Trucks планує почати з експериментального використання корпоративними клієнтами компанії в Європі невеликої кількості майбутніх електромобілів. Широка комерціалізація почнеться на більш пізньому етапі.

“Темпи електромобільності будуть залежати від ряду факторів. З одного боку, необхідно широкомасштабне розширення зарядної інфраструктури, а з іншого боку, необхідно, щоб регіональні мережі електропостачання могли забезпечити достатню пропускну здатність у довгостроковій перспективі. Необхідні фінансові стимули, щоб спонукати якомога більшу кількість перевізників вкладати кошти в електромобілі. Замовники транспортних послуг можуть також внести свій вклад, пропонуючи контракти на більш тривалий термін, і більш охоче оплачуючи перевезення екологічним транспортом. Багато вантажоперевізників мають дуже невелику маржу, тому кожна нова інвестиція повинна приносити прибуток”,

– пояснює Ларс Мартенссон.

Паралельно з ростом електромобільності транспортного сектора, протягом ще багатьох років матиме ключову роль постійне підвищення ефективності двигунів внутрішнього згоряння у вантажних автомобілях, які використовуються для дальніх перевезень.

“Двигуни сучасних вантажних автомобілів є ефективними перетворювачами енергії, які можуть працювати на дизельному паливі або на різних поновлюваних видах палива, таких як зріджений біогаз або біодизель (HVO), і ця технологія все ще має потенціал для подальшого розвитку”, – заявляє Мартенссон.

Вантажівки Volvo з альтернативними видами пального/трансмісією

Електричні вантажівки Volvo FL Electric і Volvo FE Electric. Обидві ці вантажівки – повністю електричні. Вони призначені, наприклад, для перевезень у межах міста. Їх можна також використовувати в якості базової вантажівки для сміттєзбиральної техніки у міських умовах.

Працюючі на газі вантажівки Volvo FH LNG і Volvo FM LNG. Volvo FH – вантажний автомобіль великої вантажопідйомності, призначений для важких перевезень на далекі відстані, і Volvo FM – автомобіль для важких регіональних перевезень. Обидва автомобілі працюють на зрідженому природному газі або біогазі.

“Газова” вантажівка Volvo FE CNG. Нова вантажівка Volvo FE, що працює від стисненого природного газу або біогазу, призначена для вантажоперевезень у межах міста і в якості базової вантажівки для сміттєзбиральної техніки.

Джерело: www.bigtruckmagazine.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Hyundai пропонує для фронтальних навантажувачів бортові ваги Trimble

Hyundai пропонує для фронтальних навантажувачів бортові ваги Trimble

У числі опцій, пропонованих для фронтальних навантажувачів Hyundai, будуть бортові ваги Trimble. "Інтелектуальна" система зважування забезпечить оптимальне завантаження вантажних автомобілів, підвищуючи продуктивність і попереджаючи перевантаження.

22 Вер 2020, 12:22

eye-icon

20

comment-icon

0

Liebherr оснащуватиме свої екскаватори системами керування Geosystem 2D і 3D

Liebherr оснащуватиме свої екскаватори системами керування Geosystem 2D і 3D

Компанія Liebherr анонсувала оснащення своїх колісних і гусеничних екскаваторів системами керування Geosystem 2D і 3D.

2 Вер 2020, 10:23

eye-icon

11

comment-icon

0

У модельному ряду екскаваторів Hyundai з'явилася нова модель у класі 20-тонників

У модельному ряду екскаваторів Hyundai з'явилася нова модель у класі 20-тонників

Компанія Hyundai розширила модельний ряд екскаваторів, доповнивши його новою моделлю HX210AL.

26 Сер 2020, 11:40

eye-icon

61

comment-icon

0

Advertisement