Volvo Trucks розкрила технологічні особливості нових великотоннажних електровантажівок Volvo FH, FM і FMX

Стaттi

6 Лип 2021, 18:00

eye-icon

54

comment-icon

0

Volvo Trucks розкрила технологічні особливості нових великотоннажних електровантажівок Volvo FH, FM і FMX

Завдяки нещодавно випущеним електровантажівкам Volvo FH, FM і FMX компанія Volvo Trucks повністю готова до швидкого переходу до більш екологічного транспорту та значного прискорення електрифікації сегменту вантажного автотранспорту. Революційна технологія, що заснована на універсальній платформі, робить ці вантажівки придатними для широкого спектра перевезень, дозволяючи багатьом транспортним компаніям легше розпочати власний шлях електрифікації.

 З початком продажів трьох нових повністю електричних вантажівок – FH, FM і FMX – Volvo Trucks тепер може запропонувати клієнтам увесь модельний ряд з шести електрифікованих моделей вантажівок. Виробництво нових електричних великотоннажних вантажівок розпочнеться з випуску тягачів у другій половині 2022 року, після чого з початку 2023 року будуть випускатися шасі.

Нові великотоннажні вантажівки для регіональних перевезень і будівельної галузі мають повну масу автопоїзда до 44 тонн і постачаються у двох варіантах висоти шасі, з колісною базою від 3800 до 6700 мм у різних конфігураціях – для двох-, трьох- або чотиривісних шасі.

«Для побудови наших нових електричних вантажівок була використана та сама універсальна платформа, що установлюється на аналогічних дизельних або газових вантажівках. Наші нові електричні вантажівки забезпечують різноманітність вибору та можуть задовольняти найрізноманітніші транспортні потреби», – коментує Йонас Одермальм (Jonas Odermalm), віце-президент з продуктової лінійки електричних вантажівок Volvo Trucks.

Використання трьох двигунів у поєднанні з коробкою перемикання передач I-Shift дозволило створити унікальний ходовий блок

Використання трьох двигунів у поєднанні з коробкою перемикання передач I-Shift дозволило створити унікальний ходовий блок

Три електродвигуна поєднуються з коробкою передач I-Shift від Volvo Trucks, що добре зарекомендувала себе і яка має унікальний новий механізм перемикання передач, оптимізований для електродвигунів. Разом двигуни і коробка передач I-Shift утворюють потужний електричний привід, який забезпечує безпрецедентну та високоефективну керованість – з сумарною потужністю електродвигуна 490 кВт (666 к.с.) і крутним моментом коробки передач до 28 000 Нм.

«Оскільки вантажівка завжди стартує з найвищої можливої передачі, досягається енергоефективність і економія завдяки мінімальній кількості циклів переключення передач. Водночас нижчі передачі, звичайно, можуть використовуватися на крутих дорогах або для старту, коли є потреба у додатковому крутному моменті та контролі», – пояснює Йонас Одермальм.

Для відбору потужності є три варіанти, які відповідають потребам замовника: електричний (40 кВт), електромеханічний (70 кВт) і редукторний (150 кВт).

Акумулятори нового покоління з високою щільністю енергії

Акумулятори нового покоління з високою щільністю енергії

Для тягових батарей з високою щільністю енергії, що будуть збиратися на заводі Volvo, використовують літій-іонні елементи останнього покоління. Електрична вантажівка з шістьма акумуляторними блоками має номінальну потужність 540 кВт/год, забезпечуючи поїздки на відстань до 300 км*.

Гнучка і швидка зарядка

Гнучка і швидка зарядка

Пропонуються два способи зарядки вантажівок: змінним струмом потужністю до 43 кВт, що ідеально підходить для нічної зарядки, або набагато більш швидка зарядка постійним струмом потужністю до 250 кВт. Другий варіант дуже зручний при роботі в дві зміни або якщо Вам потрібно зарядити вантажівку під час обідньої перерви, щоб збільшити запас ходу. Із зарядним пристроєм постійного струму потужністю 250 кВт можна зарядити до 80% ємності батареї менш ніж за 90 хвилин**.

Поступовий перехід на електровантажівки

Поступовий перехід на електровантажівки

Volvo Trucks на додаток до електровантажівок пропонує повну екосистему рішень з обслуговування, ремонту та фінансування. Систему розроблено спеціально для вантажоперевізників з метою полегшення та прискорення їхнього переходу на електрифікований транспорт.

«Для транспортних компаній важливо, щоб перехід на електровантажівки здійснювався поступово, плавно і легко. Протягом багатьох років у них буде змішаний парк з вантажівок з різними трансмісіями, і вони можуть продовжувати використання таких систем як Dynafleet, а також будуть звертатися до того самого постачальника послуг для всіх своїх вантажівок Volvo. Трансмісія може відрізнятися, але все інше дуже схоже, що робить перехід на електричні вантажівки плавним і логічним», – підсумовує Йонас Одермальм.

Пропозиція Volvo Trucks по електромобілям для Європи

Пропозиція Volvo Trucks по електромобілям для Європи

Моделі

  • Volvo FH Electric – для регіональних і міжміських перевезень.
  • Volvo FM Electric – універсальна вантажівка для важких місцевих перевезень і регіональних перевезень.
  • Volvo FMX Electric – для більш екологічних і практично безшумних транспортних операцій в будівельній галузі.
  • Volvo FE Electric – для місцевих і міських перевезень, для транспортування відходів.
  • Volvo FL Electric – для місцевих і міських перевезень.

Програма також включає модель Volvo VNR Electric для північноамериканського ринку.

Програма також включає модель Volvo VNR Electric для північноамериканського ринку.

* Фактичний запас ходу може змінюватися в залежності від багатьох факторів, таких як швидкість руху, використання круїз-контролю, технічні характеристики вантажівки, вантажопідйомність, рельєф місцевості, досвід водія, технічне обслуговування вантажівки та погодні умови.

** Час зарядки може варіюватися в залежності від зовнішньої температури, типу зарядного обладнання, технічних характеристик вантажівки, поточної температури батареї, стану батареї і рівня заряду батареї перед зарядкою.

Передає Інформаційний портал Заповнювачі

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Advertisement

Матеріали по темі

Dynapac розробляє перший у своєму роді електричний тандемний коток

Dynapac розробляє перший у своєму роді електричний тандемний коток

Виробник ущільнювального обладнання Dynapac розробив «перший у своєму роді» електричний тандемний коток в рамках своєї нової ініціативи зі скорочення викидів Z.ERA.

12 години.тому

eye-icon

10

comment-icon

0

Гірський екскаватор Liebherr R 9600 готовий працювати цілодобово, без вихідних і свят

Гірський екскаватор Liebherr R 9600 готовий працювати цілодобово, без вихідних і свят

Після декількох років розробок підрозділ Liebherr по виробництву гірничодобувної техніки представило новий гідравлічний екскаватор R 9600. Як заявила компанія, цей 600-тонний гігант встановлює нові стандарти на ринку екскаваторів, призначених для відкритих гірських робіт.

13 години.тому

eye-icon

15

comment-icon

0

Інновації в області буріння, електрифікації Epiroc на MINExpo 2021

Інновації в області буріння, електрифікації Epiroc на MINExpo 2021

Модельний ряд Epiroc на виставці MINExpo 2021 буде представлений безліччю інноваційних пропозицій, включаючи новітню бурову установку Pit Viper, недавно випущену підземну бурову установку Boomer

13 години.тому

eye-icon

8

comment-icon

0

Advertisement