Volvo Trucks випускає абсолютно нову модель FMX

Новини Спецтехнiка

10 бер. 2020, 08:30

eye-icon

745

comment-icon

0

VOLVO Trucks вивела на ринок повністю оновлений самоскид Volvo серії FMX з принципово новою кабіною, підвищеними характеристиками вантажопідйомності і інноваційними засобами безпеки.

Volvo заявляє, що новий FMX тепер призначений для найбільш жорстких режимів експлуатації та виконання найскладніших завдань, завдяки збільшеному допустимому навантаженню на передню вісь до 20 тонн і 38 тонному задньому візку.

“Наші клієнти у будівельній індустрії стикаються з постійно зростаючими вимогами до поліпшення показників у таких сферах як розумне використання ресурсів, економічна ефективність, безпека і продуктивність. З виведенням на ринок нового Volvo FMX ми доводимо свою прихильність підтримці цих клієнтів, створюючи для них міцні вантажні автомобілі і розробляючи інноваційні послуги, щоб допомогти їм зробити виконувані ними роботи простіше і безпечніше, а діяльність – набагато прибутковішою”,

– розповідає президент компанії Volvo Trucks Роджер Альм (Roger Alm).

Побудований на принципово новій платформі кабіни, новий самоскид Volvo FMX розроблений для забезпечення чудового поєднання маневреності та надійності.

Легкість та додаткові опції для керування

Принципово нова кабіна включає передню секцію з легко замінними міцними деталями, нові фари з V-подібними світлодіодними вогнями, а також захист фар, при цьому, завдяки новій конструкції протиковзких сходинок кабіни, водієві стало легше і безпечніше сідати у кабіну самоскида і вставати з неї.

У новому самоскиді збільшився простір в кабіні без спального місця до 800 літрів. Покращено круговий огляд для водія завдяки новій конструкції дверей кабіни і новим дзеркалам заднього огляду. Огляд можна поліпшити додатково, встановивши відеокамеру на стороні пасажира, що забезпечить додатковий боковий огляд.

У салоні кабіни встановлена ​​нова приладова панель, на якій передбачено більше місця для зберігання, використовуються нові колірні рішення і сучасний щиток приладів.

З’явився кольоровий динамічний 12-дюймовий дисплей зі зручним для користувача інтерфейсом, що дозволяє водієві відразу ж бачити важливу інформацію. Водій має можливість обрати найбільш оптимальний з чотирьох різних режимів перегляду, в залежності від ситуації на дорозі. Для дисплея приладової панелі передбачена можливість оновлення у майбутньому і підключення різних сервісів.

9-дюймовий бічній дисплей призначений для інформаційної системи підтримки водія, навігаційної підтримки, інформації про перевезення і відеокамери.

Легко досяжний дисплей дозволяє водієві працювати з ним різними способами: за допомогою інтуїтивно зрозумілих кнопок на рульовому колесі чи голосового управління, або безпосередньо через сенсорну панель і панель управління дисплеєм. Крім перерахованих вище особливостей, нове рульове колесо з опцією регулювання нахилу, що дозволяє виключити навантаження на шию водія, забезпечує його більш ергономічне робоче положення.

Нова модель FMX оснащена новою панеллю керування тяговим зусиллям, яка допомагає водієві легко і швидко впорається з потенційно небезпечними ситуаціями, як на трасі, так і при їзді по бездоріжжю. Щоб підсилити зчеплення, водій може задіяти блокування диференціала, повертаючи ручку управління і одночасно переглядаючи стан зчеплення на приладовій панелі.

Зручність для водія

Заново розроблена спальна кабіна характеризується розширеними можливостями зберігання, у тому числі передбачений великий відсік для зберігання приладдя під піднятим спальним місцем і верхній задній відсік для зберігання з LED панелями в розділових перегородках відсіку.

Комфортні умови у кабіні додатково забезпечуються завдяки поліпшеній ізоляції, яка захищає від холоду, спеки та шуму. Тепер перебратися з сидіння до спального місця легше завдяки новому, більш компактному перемикачу передач I-Shift, спроектованому з урахуванням ергономічних вимог.

У лізі важковаговиків

Новий задній візок самоскида Volvo FMX став справжнім “важковаговиком” у лінійці вантажних шасі Volvo, – витримує навантаження до 38 тонн. Він дозволяє збільшити повну масу автопоїзда (GCW) до 150 тонн.

Крім цього, розробники оновили передню пневматичну підвіску, що дозволяє збільшити навантаження на передню вісь до 10 тонн, або до 20 тонн для спарених передніх осей. У вантажівках із задньою підйомною та підрулюючою віссю збільшений кут повороту, у результаті чого покращилася маневреність транспортного засобу і зменшилося зношування шин. Всі ці конструктивні поліпшення у результаті дали більш високу продуктивність і зниження вартості виконання завдань з перевезення вантажів для будівництва.

Безпека на вищому рівні

Новий Volvo FMX оснащений опцією адаптивного круїз-контролю (ACC), який тепер працює на всіх швидкостях, аж до нуля. Додаткові можливості для підвищення безпеки на Volvo FMX включають систему допомоги при спуску, яка, при русі вниз по спуску, задає максимально допустиму швидкість для запобігання прискорення автомобіля.

Крім цього, нормою для нового самоскида тепер є наявність гальмівної системи з електронним управлінням (EBS). Вона є обов’язковою для роботи таких компонентів забезпечення безпеки, як система попередження про зіткнення з функцією екстреного гальмування і електронна система контролю стійкості. При цьому також пропонується, як опція, система Volvo Dynamic Steering із системою оповіщення при перестроюванні і системою стабілізації. Нова система розпізнавання дорожніх знаків відображає на дисплеї приладової панелі такі сигнальні дорожні знаки як обмеження швидкості, заборона обгону, а також відомості про тип дороги, підвищуючи безпеку їзди.

Для особливо складних робочих завдань, наприклад, роботи у відкритих кар’єрах, самоскид Volvo FMX поставляється за вибором покупця зі сталевим люком аварійного виходу передбаченим у даху кабіни. Люк оснащений спеціальною ручкою, що дозволяє повністю відкрити його в разі аварійної ситуації.

Джерело: www.agg-net.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Bridgestone розробила для спецтехніки систему PressureStat (TPMS) нового покоління

Bridgestone розробила для спецтехніки систему PressureStat (TPMS) нового покоління

Bridgestone представила систему контролю температури та тиску в шинах, адаптовану до потреб клієнтів у будівельній і гірничодобувній галузях. Вона з'явиться на ринку в четвертому кварталі 2020 року.

8 трав. 2020, 10:23

eye-icon

12

comment-icon

0

У 2019 році в ЄС на 170% зросла кількість автобусів, які працюють від електрики

У 2019 році в ЄС на 170% зросла кількість автобусів, які працюють від електрики

Асоціація європейських автовиробників (ACEA) опублікувала дані про кількість електричних автобусів, зареєстрованих у 2019 році в ЄС. Їх кількість зросла на 170,5% до 1 607 одиниць.

7 трав. 2020, 15:38

eye-icon

18

comment-icon

0

Новий шахтний самоскид MK-42 від GHH проходить випробування у жорстких умовах

Новий шахтний самоскид MK-42 від GHH проходить випробування у жорстких умовах

Компанія GHH, німецький виробник важкої будівельної техніки і техніки для підземної проходки шахт і тунелів, представила новий шахтний самоскид MK-42.

21 квiт. 2020, 14:46

eye-icon

20

comment-icon

0

Advertisement