Вугільна зола, як акумулятор води для бетону

Новини Технології

4 Гру 2019, 18:32

eye-icon

98

comment-icon

0

Пористі легкі заповнювачі можуть бути різних розмірів та з різною пористою конфігурацією.

Група науковців під керівництвом Ягхуба Фарнама з Дрекселівського Університету (Филадельфія, США) заявила про створення принципово нового заповнювача для будівельних сумішей. Про це повідомляє університетський портал www.drexel.edu.

Бетон виготовляється з суміші дрібного порошку і крупнозернистих частинок породи, пов’язаних мінеральним клеєм, так званою “цементуючою матрицею”, що складається з цементу і води. Ці компоненти утворюють міцну внутрішню структуру бетону, оскільки “цементуюча матриця” твердне, пов’язуючи інгредієнти разом. Щоб бетон досяг максимальної міцності, цемент повинен ретельно перемішуватися з водою в процесі затвердіння, щоб він весь тверднув одночасно.

Це дуже важлива частина процесу. Бо якщо бетон під час затвердіння через нестачу води сохне дуже швидко, у ньому можуть з’являтися тріщини та інші дефекти. Зараз, щоб під час застигання підвищити вологість, забезпечити рівномірне отвердіння, поверхню поливають водою, вкривають плівками.

Дослідники з Дрексельського університету розробили концепцію внутрішнього затвердіння. Для цього використовується легкий пористий заповнювач – добавка, створена на основі вугільної золи. Вона допомагає підтримувати постійний рівень вологості всередені бетону.

Розробники назвали свій продукт “сферичним пористим реактивним заповнювачем”/”spherical porous reactive aggregate” (SPоRA). Щоб створити заповнювач золу обробляють хімічними речовинами, що об’єднують її частинки у маленькі сфери. Потім кілька хвилин випікають при 1160 ° С. Утворюється легкий пористий матеріал, гранули якого можуть утримати а потім поступово вивільнити стільки води, як половина їх ваги.

Новий заповнювач коштує дешевше, ніж відомі природні чи синтетичні аналоги. З його застосуванням скоротяться витрати на виробництво бетону і засмічення природи золою, яку мільйонами тон викидають електростанції. 

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

У Великобританії уклали ЛЕМС за технологією

У Великобританії уклали ЛЕМС за технологією "мікросюрфейсінг" на рекордні 115 тис м²

У Великобританії завершені роботи з укладання рекордної за величиною площі захисного шару зносу за технологією "мікросюрфейсінг".

3 дні.тому

eye-icon

44

comment-icon

0

Компанія VWS анонсувала систему зважування і контролю осьових навантажень з функцією WiFi

Компанія VWS анонсувала систему зважування і контролю осьових навантажень з функцією WiFi

Компанія VWS анонсувала нову систему зважування і контролю осьових навантажень з функцією WiFi для вантажних автомобілів.

7 Вер 2020, 11:17

eye-icon

236

comment-icon

0

У Великобританії досліджують перспективи використання сталеплавильних шлаків в дорожньому будівництві

У Великобританії досліджують перспективи використання сталеплавильних шлаків в дорожньому будівництві

Уряд Великобританії виділяє кошти на фінансування дослідницького проєкту з вивчення можливостей і перспектив використання сталеплавильного шлаку в якості баластного заповнювача в дорожньому будівництві. 

20 Сер 2020, 11:09

eye-icon

114

comment-icon

0

Advertisement