З 1 вересня в Україні діють нові правила проведення реконструкції та капремонту доріг
В дію вступали нові зміни у Державні будівельні норми щодо проектування доріг загального користування – http://www.minregion.gov.ua/…/uploa…/2019/05/ZM_DBN_V234.pdf.
Норми були розроблені фахівцями ДП «ДерждорНДІ» та розповсюджуються на будівництво нових, реконструкцію та капремонт існуючих доріг поза межами населених пунктів.
Нові ДБН вводять низку важливих змін задля підвищення якості дорожнього покриття. Зокрема, серед них:
- максимальна відстань, на яку може транспортуватися асфальтобетонна суміш – від 75 до 150 км в залежності від категорії дороги, час – не більше 3 годин;
- при облаштуванні дорожнього покриття на міжнародних автомобільних дорогах І категорії необхіжно використовувати перевантажувач;
- асфальтобетонні суміші мають використовуватися на основі бітумів, модифікованих адгезійними і/або енергозберігаючими добавками.
Низка пунктів детально регламентує приймання робіт та контроль якості.
Також багато норм у документі направлено на підвищення безпеки руху, наприклад:
– можливість звужувати крайні ліві смуги на найбільших трасах і робити більш безпечну зупинкову смугу;
– проектувати протизасліплюючі екрани, а також шумові смуги, які допомагають водіям не засинати за кермом;
– робити розриви огородження для швидкого проїзду спецтехніки;
– прописані особливі вимоги освітлення пішохідних переходів.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0