За останній рік у ЄС виросла кількість електричних автобусів та вантажівок

Спецтехнiка Стaттi

7 Тра 2020, 15:21

eye-icon

159

comment-icon

0

Асоціація європейських автовиробників (ACEA) опублікувала дані про кількість автобусів, вантажних автомобілів (від 3,5 тонн) і автомобілів-фургонів, зареєстрованих у 2019 році в ЄС.

У той час як показники для моторних автобусів і вантажних автомобілів, що працюють на традиційних видах палива, виросли більш ніж удвічі, сегмент електромобілів розвивався набагато повільніше.

У порівнянні з 2018 роком електромобілі, які заряджаються від мережі показали зростання. Це стосується таких категорій електромобілів, як: батарейні електромобілі, електромобілі на водневих паливних елементах, електромобілі зі збільшеним запасом ходу і плагін-гібридні автомобілі.


Для автобусів приріст склав 170,5 %; вантажні транспортні засоби продемонстрували зростання в 109,2 %, автомобілі-фургони – 22,9 %.


Статистичні дані по автобусам, які працюють від електрики – зростання на 170,5%

Як бачимо, основну частку – 85% – як і раніше становлять дизельні автобуси, хоча попит на цю категорію автобусів впав на 3,1%, до 34 123 одиниць.

Усього минулого року в ЄС було поставлено на облік 1607 електроавтобусів проти 594 у 2018 році (зростання склало 170,5%).

Найбільші ринки цієї категорії транспортних засобів: Нідерланди – 381 одиниця, Франція – 285 одиниць і Німеччина – 187 одиниць. На ці три країни припадає більше половини всіх електроавтобусів, проданих у 2019 році.

Кількість зареєстрованих гібридних автобусів збільшилася на 59,7% до 1918 одиниць, причому на частку Німеччини припадає найбільша кількість – 454 одиниці. Цікавим є той факт, що більша частина гібридних автобусів зосереджена в шести країнах. В інших 13 країнах ЄС не було поставлено на облік жодного гібридного автобуса.

Чотири з п’яти основних ринків ЄС показали негативне зростання для дизельних автобусів:

  • для Іспанії ця цифра склала -13,8%,
  • у Великобританії падіння склало 12%,
  • в Італії – 11,8%,
  • у Німеччині – 10,1%.
  • єдиним ринком, що продемонстрував помірний приріст (+ 2,4%) нових дизельних автобусів стала Франція.

Бензинові двигуни як і раніше не грають навіть другорядну роль: в цілому, в 2019 році в ЄС було зареєстровано лише 201 одиниця транспортних засобів з двигуном внутрішнього згоряння.

Статистичні дані по електричним вантажним автомобілям – зростання на 109%

За винятком Італії (- 9,5%), попит на дизельні автомобілі виріс на всіх основних ринках ЄС: в Великобританії (+ 10,2%), Німеччини (+ 3,0%), Франції (+ 0,8%) і Іспанії (+ 0,3%).

Що ж до суттєвого зростання кількості поставлених на облік електричних вантажівок, що становить 109,2%, на думку ACEA, це пов’язано з ще недостатньою базою для порівняння. 

Кількість поставлених на облік у 2018 році автомобілів склало 357 одиниць, а у 2019 році їх кількість збільшилася до 747.

Основними ринками для електровантажівок були: Німеччина (608 одиниць), Нідерланди (76 одиниць) і Франція (24 одиниці), на які в минулому році припадало 95% всіх випадків реєстрації. В інших 12 країнах ЄС не було зареєстровано жодного електромобіля ECV. А продажі гібридних автомобілів навіть впали на 10,8% до 272 одиниць.

Ще однією з причин низької частки вантажних електромобілів є “слабкий” модельний ряд. На відміну від широкого модельного ряду автобусів, на ринку вантажних електромобілів представлено всього кілька моделей.

У випадку з електроавтобусами, власники автопарків можуть вибрати між різними європейськими та міжнародними виробниками. Крім того, вони можуть вибрати транспортні засоби, які точно відповідають їхнім потребам. Що стосується вантажних електромобілів, багато моделей ще проходять експлуатаційні випробування і практичну перевірку, і часто ще не є в наявності на ринку. Більш того, вимоги для вантажних електромобілів набагато вище, ніж для автобусів.

Статистичні дані по автомобілям-фургонам – зростання на 23%

Існують також великі відмінності у використанні вантажних електромобілів – від складних для розрахунків перевезень на далекі відстані до перевезення вантажів у межах міста.

Зростання частки електромобілів у сегменті автомобілів-фургонів, що становить 22,9% (частка дизельних автомобілів в цьому сегменті становить 92,8%), в основному пов’язано з двома країнами: Францією (8 087 одиниць) і Німеччиною (6 704 одиниць), які були найбільшими ринками для електромобілів у минулому році.

Частка ринку електричних автомобілів фургонів склала 1,2%. У 2019 на частку Франції і Німеччини припадало майже 60% (26107 одиниць) нових зареєстрованих електричних транспортних засобів. 

У 2019 було зареєстровано 4 577 нових гібридних електромобілів, що на 160% більше, ніж у попередньому році. Однак цей тризначне зростання пояснюється головним чином недостатньою базою для порівняння. За фактом, гібриди склали лише 0,2% всіх легкових комерційних автомобілів, проданих в ЄС.

Джерело: www.electrive.com

Підпишись на нашу розсилку

Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.

*

* Ці поля обов'язкові для заповнення.

Залишити коментар:

Advertisement

Скреперы K-Tec

Матеріали по темі

Види гудронаторів: призначення, основні характеристики та найпопулярніші моделі в Україні

Види гудронаторів: призначення, основні характеристики та найпопулярніші моделі в Україні

Ця стаття - про одну з небагатьох вузькоспеціалізованих машин для дорожнього будівництва. Без участі цієї машини неможливо міцно укласти асфальт і деякі шари основи дороги.

28 Вер 2020, 15:20

eye-icon

21

comment-icon

0

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Caterpillar: бульдозери для будь-якого майданчика

Бульдозери CAT, як і інші машини цієї компанії, відрізняються простотою, лаконічністю технічних рішень і досконалим інтелектуальним керуванням.

13 Тра 2020, 12:06

eye-icon

126

comment-icon

0

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Основні види бурових станків: незмінні принципи і постійне поліпшення

Відкриті тисячі років тому принципи, досі найбільш ефективні при бурінні ґрунту і твердих порід. При цьому, автоматизація бурової техніки, застосування сучасних матеріалів, вдосконалення приводу і конструкції підвищує продуктивність і знижує енергоспоживання.

8 Тра 2020, 12:22

eye-icon

193

comment-icon

0

Advertisement