Зміни ConExpo-Con/Agg 2020
Мері Ергольц (Mary Erholtz), віце-президент з маркетингу Superior Industries, обіймає посаду голови ConExpo-Con/Agg 2020. Редакція P&Q зустрілася Ергольц для ознайомлення з виставкою, яка відбудеться 10-14 березня. Вона детально розповіла про зміни, на які відвідувачі можуть очікувати, а також те, чого чекати на ConExpo-Con/Agg у 2023 році та пізніше.
– Якою за рахунком буде для вас ця ConExpo-Con/Agg?
– Вперше я побувала на цій виставці у 1999 році як відвідувала. Це буде моя сьома виставка як учасника виставки, тож всього вісім.
– Розкажіть, як ви стали головою ConExpo-Con/Agg 2020.
– Я була в комітеті з управління виставки 2017 року, і вони попросили мене стати головою комітету з управління виставки 2020 року. Я з радістю погодилася на це. З Даною Вуестоф (Dana Wuesthoff), Меган Танел (Megan Tanel) та командою AEM (Асоціація Виробників Обладнання) дуже легко працювати. Вони за лаштунками роблять кропітку роботу, задіючи комітет з управління, щоб переконатися, що голоси учасників і відвідувачів були почуті.
– Бути частиною восьми ConExpo-Con/Agg означає, що ви маєте великий досвід роботи з виставкою. Але чи дізналися ви щось нове про ConExpo-Con/Agg завдяки своїй новій посаді?
– Я дізналася багато всього про логістику і планування, це завжди залишається за лаштунками: від постачальників продуктів харчування до всіх технічних запитів, яких вимагають учасники. GES – організація, що обслуговує та надає послуги в Лас-Вегаському конгрес-центрі, але для розвитку відносин представникам AEM потрібно багато зробити, щоб обслуговування учасників виставки було рівним. Ви можете не помітити, скільки зусиль докладається.
– Які наступні основні кроки у плануванні виставки на 2020 рік?
– Всі важливі рішення для виставки 2020 року вже були прийняті, і команда AEM у повному обсязі виконує ці рішення. Виставка 2023 року і наступні — головна увага сьогодні. Що стосується 2020 року, то ця виставка має показати й визначити, чи працює стратегія. Одна важлива річ — це відстеження всієї виставкової площі та продажів. Це важливо. На даний момент ці показники вищі аніж 2017 року.
– У 2020 році новий Festival Grounds представлять найбільші зміни у розміщенні виставкових площ з 2017 року. Чого можуть очікувати учасники та відвідувачі від цього нового віддаленого майданчика?
– Виставка мала додати цей простір, щоб вмістити більше експонатів на відкритій площі. Учасники виставки, які спочатку розміщувалися в Gold Lot, брали участь у зборах Festival Grounds, щоб впоратися з будь-яким дискомфортом або занепокоєнням, яке могло їх спіткати там.
Я дійсно не чую негативу в обговореннях, які у мене були з людьми. Всі на борту. Всі розуміють, як це буде, і що ми працюємо разом, щоб зробити все можливе, щоб перемістити людей з головного павільйону в Festival Grounds. Ми зробимо все можливе, щоб це відбулося.
Постійне спілкування на ранній стадії допомогло зменшити будь-які розчарування або занепокоєння, які могли мати люди. Крім того, комітет з управління виставки працює над тим, щоб люди знали, як їх доставлять туди й назад.
– Як би ви порадили відвідувачам дістатися до експонатів на Festival Grounds?
– Я б порадила людям, щоб вони краще планували свій розклад. Вам краще не проводити зустрічі на Festival Grounds та Central Hall в одну і ту ж половину дня.
Там будуть послуги трансферу, які надають людям перевезення туди й назад. Крім того, ті, хто планує відвести своїх співробітників на Festival Grounds, щоб побачити експонати, повинні переконатися, що вони використовують додаток ConExpo-Con/Agg. Це допоможе вам пройтися пішки, щоб найкращим чином використовувати ваш час і допомогти вам ефективно орієнтуватися на виставці. Ви можете вказати переваги експонатів, яких ви хочете побачити, і це допоможе вам зорієнтуватися по всьому виставковому майданчику.
– ConExpo-Con/Agg – це місце для останніх інновацій в галузі обладнання і технологій. У вас є розуміння на цій стадії, скільки нового обладнання дебютує на виставці для щебеневої промисловості?
– Приблизно так само, як зазвичай. Завжди є нові продукти та запуски, які тривають. Я б очікувала того ж від наших компаній. Як і ми (Superior Industries), ви завжди хочете привнести щось на виставку. Це дозволяє максимально ефективно використовувати ваш час, а також запрошує людей на ваш стенд, даючи вам можливість поспілкуватися на виставковому майданчику.
У галузі багато чого відбувається, відбуваються злиття і поглинання. Там буде багато чого подивитися. Є динаміка, яка змінилася.
– Останнім часом ми чули суперечки про те, що кінцеві користувачі очікують, що виробники випустять своє новітнє обладнання, коли воно буде готове, замість того, щоб чекати торговельну виставку раз в три роки. Чи є це підставою для такої виставки, як ConExpo-Con/Agg, змінитися?
– Я думаю, що це швидше за все попит поколінь на зміни торгових виставок.
В Superior ми не чекаємо виставки, щоб дізнатися, про щось нове і цікаве. Я думаю, що ви постійно шукаєте, але люди в нашій галузі завжди будуть хотіти побачити й спробувати наявний продукт. Важливо мати можливість спілкуватися, дивитися комусь в очі та розмовляти.
Я думаю, що нам потрібно доповнити виставку кращими способами порівняти обладнання, а також дуже швидко побачити та купити все, що є.
ConExpo-Con/Agg визнає, що майбутні покоління не хочуть витрачати час на те, щоб ходити та проводити всі ці розмови з людьми. Для продовження виставки між виставковими циклами, ConExpo-Con/Agg не так давно запустила ConExpo Connect. ConExpo Connect допоможе вам подивитися на обладнання в будівельній галузі — незалежно від бренду — і швидко вивчити, що є.
В кінцевому підсумку мета полягаэ в тому, щоб мати універсальне місце розташування, де ви можете порівняти все обладнання, наявне на ринку, поруч один з одним.
– Раніше ви згадали про ConExpo-Con/Agg 2023. Які зміни можуть з’явитися у виставці через три роки?
– Якщо ви останнім часом були в Las Vegas Convention Center, ви побачили там все нове будівництво. Вони будують нову виставкову площу в приміщенні. Через відсутність кращого терміну, існує “West Hall”, який знаходиться над колишньою Gold Lot. Це дійсно хороша внутрішня виставкова площа.
У 2023 році Festival Grounds, ймовірно, стане новою нормою, тому що нам потрібен цей майданчик для обладнання, яке повинно бути зовні.
Інша річ полягає в тому, що [Комітет з управління виставки та Представники Відвідувачів] уклали контракт і найняли Boring Company, компанію Ілона Маска (Elon Musk), для створення системи переміщення людей. Це буде свого роду підземний трамвай, який буде переміщати людей навколо виставкових майданчиків. Це допоможе людям дістатися з South Hall в новий “West Hall”.
– Отже, давайте пудсумуємо, що представлятиме собою виставка 2020 року?
– Це буде відмінне місце для людей, щоб побачити, що є на ринку. І знову з’явиться кілька технологічних напрямків, щоб побачити досягнення майбутнього.
Підпишись на нашу розсилку
Дайджест головних новин, презентації обладнання, огляди заходів і багато іншого.
* Ці поля обов'язкові для заповнення.
0